Hotel Kukuriku
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Kastav
Fotogalerie voor Hotel Kukuriku





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Trg lokvina 3, Kastav, 51215
Over deze accommodatie
Hotel Kukuriku
Gelijkaardige accommodaties

Grand Hotel Bonavia
Grand Hotel Bonavia
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 320 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 mei betaal je EUR 0.93 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 juni tot 30 september betaal je EUR 1.19 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.00 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 60 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kukuriku
Hotel Kukuriku Kastav
Kukuriku
Kukuriku Kastav
Hotel Kukuriku Hotel
Hotel Kukuriku Kastav
Hotel Kukuriku Hotel Kastav
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Kukuriku
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,0
Locatie
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
11 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Marco
17 okt 2025
Marco
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
marco
Zakenreiziger
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marco
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Johann
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johann
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Fanny
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme
Fanny
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nora
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nora
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marino
6 aug 2025
Marino
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicklas
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicklas
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Torun Dæmring
7 jun 2025
Torun Dæmring
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SABRINA
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SABRINA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect

David
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Vlad
Reisde met partner
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlad
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Karl
9 okt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MARCIN
Reisde met familie
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARCIN
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Lisa, DeForest
Reisde met partner
7 sep 2024
Negatief: Personeel en service
Lisa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Carlo
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jaehwan, Blacksburg
Zakenreiziger
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaehwan
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Enrico Franco
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enrico Franco
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Angela
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angela
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Nina
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nina
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gerard
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely Recommended

Gerard
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Jean Ajam
Reisde met partner
15 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Ajam
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Trpimir
Reisde met partner
1 jan 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Trpimir
4 nachten verbleven in december 2021








