Royal Group Hotel Chun Shan Branch

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op 8 minuten stappen van 85 Sky Tower

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

8,4 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
  • 43 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.11-2, Xingzhong 2nd Rd., Lingya Dist., Kaohsiung, 80247

In de buurt

  • Sanduo Shopping District - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • 85 Sky Tower - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Central Park - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Love River - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Avondmarkt van Liuhe - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanduo Shopping District - 4 min. wandelen
  • Gushan Station - 6 min. rijden
  • Kaohsiung (KHH-Kaohsiung Intl.) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪葛雷多手作早午餐 - ‬1 min. wandelen
  • ‪龜一烏龍麵 - ‬3 min. wandelen
  • ‪古典玫瑰園 Rose House - ‬2 min. wandelen
  • ‪My Mom - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bar Doorlight - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Group Hotel Chun Shan Branch

Hotel vlak bij 85 Sky Tower
Central Park en Love River zijn niet ver van Royal Group Hotel Chun Shan Branch. De accommodatie biedt een gratis ontbijtbuffet, een wasserij en een businesscentrum. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een restaurant.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Fietsverhuur, een kluis bij de receptie en een lift
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een computerstation
  • Rookvrije accommodatie, hulp bij uitstappen/tickets en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
De 60 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 12 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 御宿旅館有限公司(13148337)
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Group Chun Shan Branch
Royal Group Chun Shan Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Chun Shan Branch
Royal Group Hotel Chun Shan Branch Kaohsiung
Royal Group Chun Shan Branch
Royal Group Hotel Chun Shan Branch Hotel
Royal Group Hotel Chun Shan Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Chun Shan Branch Hotel Kaohsiung

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal Group Hotel Chun Shan Branch?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Royal Group Hotel Chun Shan Branch?

Vandaag, 12 nov. 2025, kost een verblijf bij Royal Group Hotel Chun Shan Branch van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2025 min. € 36,17, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Royal Group Hotel Chun Shan Branch voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Royal Group Hotel Chun Shan Branch inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Group Hotel Chun Shan Branch uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Royal Group Hotel Chun Shan Branch?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, op 10 minuten wandelen van Sanduo Shopping District en 85 Sky Tower. Ook Central Park en Love River liggen op 2 km afstand. Station Sanduo Shopping District ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Metrostation Kaohsiung Exhibition Center is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Royal Group Hotel Chun Shan Branch

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 233 van 563 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 250 van 563 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 563 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 563 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 563 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

masahiro

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
日差しの強く入る部屋には 遮光カーテン以外にレースのカーテンが必要 カーテンを閉めれば部屋が暗く 開ければ部屋の中が外からまる見え
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Tatsuhiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパ最強、文句なし
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshiki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sanpu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
信じられないくらい良いホテルだった。次もまた泊まりたい。
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

MAKOTO

2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

JHENGHSUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Yu-Ju

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

YAN HAO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ho

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

TSAI CHEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間不錯所以每次都會來住
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

HUNG TA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

TSAI CHEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

整體不錯

有入住過明華館這次選住中山館整體不錯!不過往電梯居然有三層樓梯滿可惜 沒有明顯煙味,不過房間的燈光全開還是稍微昏暗💦 水壓水溫很ok 吹風機是固定式的風量是不小,介意可以自帶 早餐自助熱菜部分稍微可惜
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

TSAI CHEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

HUNG-TE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Mandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Overall their facility is new and looks nice, but I don't know why there are 3 steps in front of elevator, it made us very hard to carry our heavy luggage, I was just wondering how handicap or wheelchair access to the room? I want to complain that whole building was full of cigarette smelling, no matter elevator, hallway or our room, even the blanket was very smelled with smoking, I could not breathe and kept caughing during the night, so I had to wear facial mask all night! Breakfast was good, delicious and a lot of variety for choosing, but the only thing I think they should improve was the server made too much noise when she cleaned up the table. Although it was good but I don't think I will book the same hotel in my next trip.
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

CHIEH TING

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

尚可的中山店

房間隔音效果差,很容易就能很清楚聽見房外旅客在走廊講話的聲音(很清楚的那種),房間乾淨,早上早餐部分,用餐座位不多需排隊吃早餐,餐點的選擇性也少(比較起中央公園店),整理上,還是比較喜歡中央公園店的御宿商旅
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

TSAI CHEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
這次的客房比上幾次好很多,希望每次來的話都能固定這一間房間。
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Yune Jie

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
沒有面對馬路的房間,半夜也有一點吵雜聲,不適合淺眠的人。 24小時小點心不錯,早餐很簡單。
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

TSAI CHEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025