Vue aérienne

Avis sur Kandima Maldives

5 out of 5
Kandima Maldives
Dhaalu Atoll, Kandima Island

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 182 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 46 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 262." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Kenza Anaïs

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptionnel !!!
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 13 mars 2024
Hello Kenza,We're delighted to hear that you found your experience at Kandima Maldives exceptional! We look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

4/10 Médiocre

Djessim

Voyage en couple
Beaucoup de phase cacher , beaucoup de frais cacher Des prix exorbitants pour de la nourriture pas forcément bonne…
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 25 févr. 2024
Hi Djessim,We appreciate your feedback regarding our food offerings. At Kandima Maldives, we strive to deliver a wide range of culinary options to cater to our diverse guests, and we understand that everyone has unique tastes and preferences. We're sorry to hear that our pricing did not meet your expectations. Our team works tirelessly to ensure that the quality of our food matches the value, and we continue to explore ways to enhance our guests' dining experiences.Your opinion is important to us and we will bear it in mind as we strive to improve our services. Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Hosni

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 14 mars 2024
Hi Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Joannie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai été émerveillé c’était mon premier voyage solo . La nourriture , la variété au buffet , le charmant personnel,la plage mais surtout la villa sur l’eau est sans aucun doute a couper le souffle . Merci kandima
Réponse de Jean-Louis le 1 avr. 2023
Bonjour Joannie,Toute l'equipe de Kandima Maldives est ravi de savoir que vous avez fortement apprécié votre sejour et vous remercie pour vos commentaires.En espérant vous accueillir de nouveau a Kandima Maldives dans un future pas trop lointain.Et que la plage et la mer turquoise soit avec vous.Jean-Louis RipocheDirecteur General

10/10 Excellent

Eric/266, Paris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
N’hésitez pas ………Réservez…. Dans un premier temps, j’aimerais remercier MIZZI et SHIHANTEY pour leur gentillesse et leur bonne humeur, ainsi qu’à YAABE pour le soutien sans faille apporté à l’aéroport lors de notre retour chaotique suite au COVID 19. Le rapport qualité prix de cet établissement est tout simplement exceptionnel, nous voyageons 2 à 3 fois par an et nous avons été impressionnés par l’efficacité et la disponibilité des équipes de cet établissement, c’est un sans-faute et beaucoup d’hôtels devraient s’inspirer des méthodes permettant à KANDIMA MALDIVES d’arriver à un tel niveau. Les collaborateurs sont au petit soin avec vous, tout est géré avec la plus grande efficacité, le site est superbe pour ceux qui aiment le calme et le repos. Au programme, farniente, snorkeling, balade, bateau, sport nautique, pèche, plongée, plusieurs restaurants à thème sont disponibles…… Les chambres donnent directement sur la plage de sable blanc immense avec une eau turquoise, le rêve !!! Je recommande sans réserve cet hôtel, c’est sans doute l’un des hôtels ayant le meilleur rapport qualité prix que nous ayons eu à ce jour. Un grand merci à l’ensemble des équipes du KANDIMA et à ses manageurs qui permettent de hisser cet établissement à un tel niveau d’excellence dans la relation client ainsi que le service. On ne peut que les féliciter et les inciter à continuer, et ce pour notre plus grand plaisir.
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de Abdulla - Kandima le 7 févr. 2021
Bonjour Mehdi, Merci de partager cette expérience formidable car nous sommes honorés d'avoir l'opportunité de faire partie de ces merveilleux moments. Ca nous fait plaisir d'entendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous! Nous allons certainement transmettre vos commentaires à Mizzy, Shihantey and Yaabe et les autres membres. Ils seront heureux de vous entendre à nouveau! Nous sommes heureux que vous ayez passé un bon séjour chez nous. J’espère qu'il y aura une autre occasion pour vous accueillir à nouveau. Merci encore une fois d'avoir pris votre temps pour nous faire part de votre expérience. Salutations distingués , Abdulla Aboobakuru Directeur du complexe - Kandima

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tous était parfait ! Chambre propre et personnel très professionnel
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Abdulla - Kandima le 7 févr. 2021
Bonjour Anonymous, Merci pour votre retour impressionnant! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour avec nous! Nous espérons vous revoir sur votre île (desti) nation préférée! Cordialement, Abdulla Aboobakuru Directeur du complexe - Kandima

10/10 Excellent

Camille, Paris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil très chaleureux, un hôtel très jolie avec des paysages magnifique. On y mange parfaitement bien. 5 jours sur place idéal.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Abdulla - Kandima le 17 févr. 2020
Salut Camille, Merci pour votre retour impressionnant! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour avec nous! Nous espérons vous revoir sur votre île (desti) nation préférée! Cordialement, Abdulla Aboobakuru Directeur du complexe - Kandima

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Abdulla RM le 22 août 2019
Hello!! Thanks for the nice rating! We are glad you enjoyed your stay with us! We do hope to see you again at your favorite island destination! K'nd regards, Abdulla Aboobakuru Resort Manager - Kandima

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Abdulla Kandima le 10 juin 2019
Hello Thanks for the awesome rating! We are glad you enjoyed your stay with us! We do hope to see you again at your favorite island destination! K'nd regards, Abdulla Aboobakuru Resort Manager - Kandima

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Le Kandima dispose de tout pour être un 5 étoiles (qualité des infrastructures, cadres, gentillesse du personnel, restaurant, qualité de la restauration, équipements) pour autant la qualité de Service laisse à désirer. Ce n’est pas celle d’un hôtel 5 étoiles.
Séjour de 12 nuits en février 2019
Réponse de Abdulla Kandima le 19 févr. 2019
Salut, Merci pour votre commentaire ! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous a Kandima Maldives! Nous espérons vous revoir bientôt chez nous sur votre destination préférée! Sincères salutations, Abdulla Aboobakuru Directeur de complexe - Kandima

10/10 Excellent

clement

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de rêve
Séjour Parfait surtout en famille avec un bébé de 6 mois et un enfant de 5 ans. Équipe qui a su être à l’ecoute de nos attentes et à fait son maximum pour que notre séjour soit une réussite ! Cadre magnifique , nourriture très bonne, avec une mention spéciale pour le chef pâtissier! Seul point d’amelioration à notre niveau: les prix des activités nautiques , nous en aurions fais plus si c’etait moins onéreux. (80€ pour faire de la bouée à 2)
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
Réponse de Abdulla Kandima le 2 févr. 2019
Salut Clement, Merci pour votre retour nous apprécions ca, et nous le prenons en considération car ils nous permettent d’apprendre, d’avancer et d’améliorer notre avenir. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous a Kandima, spécialement avec votre bébé de 6 mois et enfant de 5 ans. J'espère qu'il y aura une autre occasion de vous accueillir à nouveau. Encore une fois, merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de votre précieu commentaire. Salutations distinguee, Abdulla Aboobakuru Assistant de direction - Kandima

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de Abdulla Kandima le 29 janv. 2019
Hello, Thanks for the awesome rating! We are glad you enjoyed your stay with us! We do hope to see you again at your favorite island destination! Kind regards, Abdulla Aboobakuru Executive Assistant Manager - Kandima

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Après avoir passé 8 jours au Kandima Maldives, nous sommes ravis!! L’accueil , le personnel, les prestations... tout est parfait! A booker sans hésiter!!
Séjour de 8 nuits en février 2018
Réponse de Your Kandima Krew le 6 mars 2018
salut! Merci pour la bonne note! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour ici chez Kandima! Nous espérons vous revoir bientôt, Meilleures salutations, L'équipe Kandima

10/10 Excellent

Christophe, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour (presque) parfait
Nous avions réservé une Honeymoon Aqua Pool Villa qui s'est avérée absolument magnifique avec une vraie piscine (~10m de long) sur le lagon face au soleil couchant. Le resort qui a ouvert ses portes en mars 2017 est très bien conçu: ceux qui veulent une tranquillité parfaite (comme nous) peuvent l'avoir, ceux qui préfèrent l'animation peuvent aussi l'avoir. La cuisine est succulente dans le cadre de la 1/2 pension. Seul bémol: le transfert du retour. Le resort dépend (aussi bien pour l'accès en hydravion que par vol domestique) de Maldivian Airlines qui prévoit de faire arriver les clients au minimum 3 heures avant le départ du vol international à l'horrible aéroport de Malé (en comptant en outre des retards potentiels. Résultat : compter au minimum 6 heures entre le départ du resort et votre vol, cela gâche un peu l'impression. Un conseil pour Kandima: prévoyez un salon à l'aéroport.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Your Kandima Krew le 7 janv. 2018
Bonjour Christophe! Merci pour ce merveilleux commentaire! Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour chez nous à Kandima! Nous nous excusons pour les désagréments occasionnés lors de vos transferts de vols. Ici, à Kandima, nous faisons tout notre possible pour organiser les meilleures connexions pour nos clients avec un minimum de retards. Les vols sont exploités et gérés par une autre compagnie, et parfois nous avons des retards, mais cela n'arrive pas tout le temps. Encore une fois, merci de partager vos commentaires avec nous, et nous espérons vous revoir Meilleures salutations, L'équipe Kandima

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved everything, staff was very nice. They offer activities and a lot of complementary things. However, food is only available at the restaurants and cost a pretty penny (I would plan to spend a lot on food). Also the island/property is pretty big and golf carts are needed for transportation so you’re stuck waiting for them most of the time. They should have more carts circulating around. Other than that everything was great. Don’t forget to take water shoes, the beach is rocky.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de TVT le 27 mai 2024
Hi Amanda,It is heartening to know that you had a wonderful time at Kandima Maldives. We take pride in our courteous and considerate staff who work tirelessly to ensure our guests have a memorable experience. We're glad you enjoyed the activities and complimentary features we provide.We acknowledge your concerns about food availability and transportation within the property. At Kandima, we uphold the highest standards of cuisine, which is reflected in our restaurant offerings. Our sprawling property indeed requires transportation for ease of access, and your input about the golf carts has been duly noted.We appreciate your suggestion regarding water shoes for the beach. It's certainly a valuable tip for future guests. We hope that despite these minor mishaps, you had an amazing time exploring our idyllic island.We look forward to welcoming you back for another delightful stay.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Javirria

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had an amazing time, thank you!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de TVT le 27 mai 2024
Hi Javirria,It's fantastic to hear that you had an amazing time with us. Your positive experience is exactly what we strive for here at Kandima Maldives. Your satisfaction is our utmost reward.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Annemarie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely loved are stay here ! The workers are super friendly & fun Sade (shuttle driver) was the best !! We would recommend friends & family to this location. Will definitely be coming back
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 23 mai 2024
Hi Annemarie,Your kind words are truly uplifting to read. It's wonderful to know you had such a delightful experience with us and that our krew, especially Sade, made a great impression on you.Your recommendations to friends and family are the highest compliment we could hope for. We're thrilled to hear that you're planning to return and we're already looking forward to welcoming you back to Kandima Maldives.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Elvia

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de TVT le 17 mai 2024
Hi Elvia,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

4/10 Médiocre

Krista

Les points faibles : Propreté et personnel et service

10/10 Excellent

FARUK, ISTANBUL

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Means of transport
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de TVT le 10 mai 2024
Hi Faruk,Your feedback has been noted. It's great to have you as part of our community at Kandima Maldives. We hope your journey with us was as enjoyable as we intended it to be. Please don't hesitate to share any additional comments or suggestions you might have. Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Brendan, Carlingford

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 6 mai 2024
Hello Brendan,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Edoardo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Il posto è un paradiso
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 4 mai 2024
Hi Edoardo,Your words truly warmed our hearts. It's always fulfilling to know that our guests perceive Kandima Maldives as a paradise. Your satisfaction is of utmost importance to us and we aim to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

2/10 Horrible

Abraham

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de DF le 21 mai 2024
Hi Mr. Abraham,Greetings from Kandima Maldives!First of all thank you for Choosing Kandima Resort for your holiday, and taking the time to complete our survey regarding your recent stay with us.We apologize if we did not meet your expectations. We would really appreciate your feedback with regards to the concerns during your stay, we love all feedback as it allows us to learn, review and improve for the future.Once again, thank you very much for taking your time to give us your precious feedback, looking forward for your reply. Thanks.K’nd Regards,Daniel FarraResort Manager

10/10 Excellent

Dean

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful island. The staff and service is fantastic.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 29 avr. 2024
Hello Dean,Your kind words describing the island are truly appreciated. It is delightful to know that you enjoyed the natural beauty of our location. The krew at Kandima Maldives is committed to delivering exceptional service, and your positive remarks validate their efforts.We sincerely hope that you will choose to visit us again in the future, for more memorable experiences amidst the magnificence of the Maldives.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Armando

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 29 avr. 2024
Hi Armando,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

6/10 Satisfaisant

Sanela

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 24 avr. 2024
Hi Sanela,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

8/10 Bien

WISSAM, TRIPOLI

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
normal
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 22 avr. 2024
Hello WISSAM,Thank you for sharing your ratings and comments. Stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

8/10 Bien

Obinna

Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de TVT le 10 mai 2024
Hi Obinna,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

6/10 Satisfaisant

Lissa

Voyage en famille
Beautiful island but definitely not a 5 star hotel. AC in rooms didn’t work. Called 5 times and they were unable to fix the issue. Explained AC was an issue though out the property. Highly under staffed and food was average at best. Pools were dirty and water was incredibly hot. Apparently the chiller was an issue with the pool too. If you’re looking for a cheap option this is good but you get what you pay for.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de TVT le 15 avr. 2024
Hello Lissa,I am truly sorry to hear that your experience at Kandima Maldives did not live up to your expectations. It's unfortunate to learn about the problems you encountered with the AC and the pool, and I sincerely apologize for any inconvenience caused. It's also disappointing to hear your remarks about the food and staffing levels. We strive to deliver top-notch services and facilities to our guests, and your feedback provides valuable insights that help us understand where improvements can be made. Rest assured, we continually aim for excellence and your comments will be taken as an opportunity for us to enhance our guest experience. We hope that despite the issues, you still managed to enjoy the beauty of our island.Thank you for sharing your experience, and we do hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfactory stay.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Eric, Severn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very family friendly and relaxing venue. We purchased the all inclusive package, the package was very much worth it. I highly recommend this venue and would certainly return.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de DF le 8 avr. 2024
Hello Eric,Your kind words have brightened our day. We are thrilled to hear that you found Kandima Maldives to be a relaxing and family-friendly venue. It's great to know that you found our all-inclusive package to be valuable and worth recommending.Thank you for choosing us, and we eagerly look forward to your return visit.Kind regards,Daniel FarraResort Manager - Kandima Maldives

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gute Unterkunft
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de DF le 5 avr. 2024
Hello Martin,We appreciate you taking the time to leave a review. We're pleased to hear that you found our accommodation good. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. Kind regards,Daniel FarraResort Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Felesha

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de TVT le 22 avr. 2024
Hi Felesha,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

flores

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort is tidy, clean and well organized (activities and restoration). The island, the beach, the sea and the reef are just perfect as you wish. Kandima staff (ALL) is amazing. Always there to satisfy your request and to keep the island as it is. I really thank ALL of them for giving me and my family a wonderful experience. I just had some difficulties to contact them for the local transfer (Male to Kandima) after booking my vacation but I really recommend Kandima for your vacation. If possible, choose all inclusive, it's worth it!
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de TVT le 4 mai 2024
Hello Flores,It's lovely to hear about your positive experience at Kandima Maldives. As you rightly mentioned, we strive to keep our resort tidy and well-organized, and our staff aim for nothing less than ensuring our guests have a memorable experience.Your kind words about our staff, the island, and the overall resort genuinely warm our hearts. It's wonderful to know you and your family had a delightful time with us.We apologize for any inconvenience you may have experienced with the local transfer. We'll strive to make this aspect of our service smoother in the future.Your recommendation means a lot to us, and we certainly agree that our all-inclusive package offers great value!Thank you once again for your review. We hope to welcome you back to Kandima Maldives in the future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Shafirah Teassy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Elif

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 4 mai 2024
Hi Elif,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Farhan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful beach Lots of activities Clean and comfortable Good food and above all great service, especially by very hospitable manager Ankita
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 13 mars 2024
Hello Farhan,We are delighted to hear that your stay at Kandima Maldives was enjoyable. It's wonderful to know that you appreciated our beautiful beach, the array of activities, as well as our clean and comfortable facilities. We're glad that our variety of food met your expectations and you found our service to be exceptional.Your special mention of Ankita, our manager, made our day. At Kandima Maldives, we're a team of passionate individuals who strive to provide the best hospitality and it's always rewarding to see this recognized by our guests.We look forward to your next visit and promise that we will continue to deliver the high standards you have come to expect from us.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Rocco Nicola de

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Resort perfetto da tutti i punti di vista.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 2 mars 2024
Hi Rocco,It brings us immense joy to know that you found our resort to be perfect from all aspects. Your kind words reaffirm our commitment to creating exceptional experiences for all our guests. At Kandima Maldives, we strive to provide a sublime blend of luxury, comfort, and unforgettable memories. We are delighted that your stay with us reflects these values.We look forward to welcoming you back for another excellent experience in the near future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

8/10 Bien

PAULO

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Razoável
A experiência de ficar no melhor bangalô do hotel é muito boa, porém o hotel deixa muito a desejar. O All inclusive impõe muitas restrições, muita coisa é cobrada a parte, mal explicado e cheio de itens nas entrelinhas.. o atendimento dos colaboradores ficou muito a desejar.. A comida era ótima, mas sempre com poucos atendentes nos bares e restaurantes. Uma vez que o hotel estava cheio, parte das atrações como seção de fotos, uso de jetski, etc já não tinha mais disponibilidade..
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 2 mars 2024
Hello Paulo,It's heartening to hear that you enjoyed your stay in our bungalow and found our food offerings to your taste. These are elements we take great pride in, so your positive remarks are truly appreciated.However, it's evident from your feedback that certain aspects of our service did not meet your expectations. We strive to provide our guests with a comprehensive and enjoyable all-inclusive experience, and it seems we fell short in this regard during your stay.Your observations about staffing in our bars and restaurants, as well as the unavailability of certain attractions, are noted. These insights are valuable as we continually aim to improve our guest experiences.Please accept my apologies for any confusion regarding our all-inclusive package. We aim to make our policies as clear and straightforward as possible, and it seems there is room for improvement in this area.Thank you for taking the time to share your thoughts. We value your input and we will use it to refine our services, to ensure a more seamless and enjoyable experience for all our guests in the future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

co ltd

Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 19 févr. 2024
Hello co ltd,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

kyriakos

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a fantastic time ot Kandima resort and we can surely reccomend it to everyone, couples and families along.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de TVT le 15 févr. 2024
Hi kyriakos,It brings great joy to learn of your fantastic experience at Kandima Maldives. Your recommendation highlights the memorable time you spent with us, which is truly delightful. It's pleasing to know that we were able to cater to your needs effectively, making your stay enjoyable whether as a couple or a family.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Ali

Séjour de 7 nuits en février 2024

8/10 Bien

Leo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
By far the most engaging and friendly staff I've ever met especially the folks in the Flavour restaurant. Everyone was so kids friendly and always engaging nicely with our kids. On the other hand I think compared to other 5 star hotels we've visited, Kandima lacks the excellence especially when it comes to quality of beverages/food (and don't get me wrong the food was nice but not 5-star nice). I personally found the price for fresh coconuts ~6 USD ridiculous as this is the only thing that grows everywhere on the island. The location itself is amazing, beach is picturesque and looks amazing on Instagram as well as the perfect sandbox for babies and toddlers. If say Kandima is great but definitely not 5 star when it comes to quality and excellence.
Séjour de 12 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 9 févr. 2024
Hello Leo,Your valued feedback is greatly appreciated. It's wonderful to hear that our team at the Flavour restaurant delivered a warm, friendly, and engaging experience, particularly towards your children. They are indeed a dedicated bunch!We acknowledge your thoughts on the culinary aspects of your stay. While we strive to offer a variety of culinary experiences, we understand that taste can be subjective and we're sorry to hear that our offerings did not fully meet your expectations. We're delighted to know that you found our location and beach to be picturesque and a perfect spot for your little ones. We're also glad that you found our setting to be Instagram-worthy!Your comments help us understand where we stand in terms of service and quality. We're committed to continuous improvement and your feedback is instrumental in that process. We hope to have another opportunity to welcome you and your family back for an even more satisfying experience.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Evin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bra
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 9 févr. 2024
Hi EvinThank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Henrik

Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 15 févr. 2024
Hi Henrik,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Pierre, Gold Coast

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 6 févr. 2024
Hi Pierre,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Andrea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Il paradisi all’improvviso!!!
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 3 févr. 2024
Hello Andrea,Thank you for sharing your ratings and comments. Stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

8/10 Bien

Mario

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loro gentilissimi, struttura bella e comoda, personale e organizzazione molto buoni, solo una cosa fuori dal resort abbiamo incontrato molta plastica, bottiglie, taniche davvero di tutto!
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 3 févr. 2024
Hi Mario,Your kind words about our resort, staff, and organization are very much appreciated. We are delighted to hear that you found our facilities comfortable and beautiful, and that our team was helpful during your stay.Your observation about the surrounding environment is noted and it is indeed a collective responsibility to keep our environment clean. We acknowledge that an ideal experience embraces both exceptional service and a clean, beautiful environment.We look forward to welcoming you back to Kandima Maldives for another memorable visit.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Josephine

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 9 févr. 2024
Hi Josephine,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 Excellent

Keyur Bhikhubhai

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like everything and I enjoyed.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de TVT le 2 févr. 2024
Hi Keyur,It's wonderful to hear that you had an enjoyable experience at Kandima Maldives. Your words are truly motivating for our team, and we strive to create the most exciting and memorable moments for our esteemed guests.We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de TVT le 15 déc. 2023
Hello,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives