Happy Hotel Manaíra

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Strand van Tambaú

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Superior kamer

9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een privébadkamer
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Av. João Maurício 1185, João Pessoa, PB, 58038000

In de buurt

  • Strand van Manaíra - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Strand van Tambaú - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Cabo Branco Beach - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Tamandare Beeldhouwwerk - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Winkelcentrum Manaíra - 3 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Jardim Camboinha Station - 15 min. rijden
  • Joao Pessoa (JPA-Presidente Castro Pinto Intl.) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪V2 - Windcenter - ‬1 min. wandelen
  • ‪Limone & Capperi Trattoria - ‬4 min. wandelen
  • ‪Le Víssimo - ‬4 min. wandelen
  • ‪Arc Restaurante - ‬1 min. wandelen
  • ‪Vila Gourmet - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Happy Hotel Manaíra

Hotel vlak bij Strand van Tambaú
Happy Hotel Manaíra biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet en een dakterras. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen ter plaatse en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Happy Hotel Manaíra hebben voorzieningen zoals gratis wifi.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (BRL 15 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Buiten

  • Dakterras

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Meer

  • Mobiele toegangssleutel

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 01.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 30.00 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 15 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan BRL 120.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Je dient de waarborg binnen 72 uur na het boeken via overschrijving te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: BRL 15.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 30.00 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: BRL 120.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Happy Manaíra
Happy Hotel Manaíra Hotel
Happy Hotel Manaíra João Pessoa
Happy Hotel Manaíra Hotel João Pessoa

Veelgestelde vragen

Beschikt Happy Hotel Manaíra over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Happy Hotel Manaíra?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten met een gewicht van maximum 15 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van BRL 30.00 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost BRL 15.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij Happy Hotel Manaíra inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 01.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Happy Hotel Manaíra uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Happy Hotel Manaíra?

Dit hotel ligt in Manaíra, op 15 minuten wandelen van Strand van Manaíra en Strand van Tambaú. Ook MAG Shopping en Zonnegroet Monument liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Happy Hotel Manaíra

8,4

Zeer goed

8,8

Netheid

7,6

Voorzieningen

8,4

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 139 van 258 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 258 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 258 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 258 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 258 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

ANA LUIZA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
O hotel é razoável. Tem uma localização excelente mas deixa muito a desejar em termos de manutenção . Falta uma administração presente. Os funcionários até tentam resolver esses problemas com muito boa vontade, mas falta condições para eles sanarem os problemas. O café da manhã sempre excelente. A limpeza deixa muito a desejar e a hotelaria é realmente o ponto muito fraco. Nunca vi um hotel de pelo menos 3 estrelas só trocar a roupa de cama e principalmente as toalhas de 3 em 3 dias! E isso foi avisado no checkinn. E como fiquei 7 noites, na troca o lençol estava rasgado. Se tiverem cuidados com a manutenção o hotel ficará ótimo para umas férias excelentes !
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Itamar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Damiao Bernardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelência

Excelente localização e funcionários muito educados e gentis
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ygo

Reisde met familie
Positief: Netheid

Hotel com um bom custo benefício

Bom hotel pelo custo benefício. Boas acomodações, ótima localização, deixando um pouco a desejar o café da manhã.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

sergio, Ilha de Itamaracá

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muito bom. ... voltarei mais vezes ... recomendo
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gostei bastante

Muito boa!!! ótimas instalações, atendimento, café da manhã.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Eduarda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadia maravilhosa voltarei novamente!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ELISANDRA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bem localizado;
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Vaneza Aparecida

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel com manutenção muito ruim, sem TV e sem água quente por 1 dia. Lâmpadas que não acendem na acomodação. Alguns recepcionistas nada cordiais. A localização é boa, mas deixa a desejar como hotel, já que funciona como flat e moradia, tudo misturado.
8 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jesane dantas A Oliveira

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Manoel Gomes

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

JORGE LUIZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa a hospedagem, café bom, local limpo.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

CRISLAINY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Fabio

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quarto silencioso e confortável. Custo benefício bom.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mauro

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

CLARISSA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nossa estadia foi maravilhosa, estavis em uma mine lua de mel. E se fosse para escolher, escolheria novamente o Happy Manaira. A Unica coisa que deixou um pouco a desejar foi a qualidade do colchão.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sonaly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel muito bom mais os funcionários da recepção muito mal educado cara feia abuso
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

EDILSON

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

giovanna

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

WASHINGTON

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Ione Maria

Positief: Personeel en service

Gentileza e presteza no bem estar dos hóspedes

6 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Danillo

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ADALBERTO C LEITE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Genaldo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ruim

Atendimento da Recepção ruim, o pessoal mal responde um bom dia, o quarto que colocaram agente estava com a tomada próxima a cama solta com fio exposto, pedi para trocar de quarto mas acho que a recepcionista não gostou muito pois a mesma disse que não tinha como levar a chave pra gente ver o outro quarto pq estava só na recepção e pediu que agente descesse para pegar a chave, então meu esposo desceu e foi pegar a chave de outro quarto já que o que colocaram agente estava com a única tomada que tinha no quarto estava com o fio descascado piscina não tinha como usar porque estava em manutenção mais só foi avisado na chegada, coisa que achei muito errado, quero parabenizar as meninas da limpeza e as meninas do café da manhã muito educadas
2 nachten verbleven in april 2025