Nile Village Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Bron van de Nijl

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Luxe beddengoed
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Cottage

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Luxe beddengoed
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive suite (Double)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Luxe beddengoed
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Luxe beddengoed
9 slaapkamers
Een privébadkamer
9 badkamers
  • 9 slaapkamers
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Familie appartement

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
48/49 Kiira Road, Jinja

In de buurt

  • Nile River Explorers - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Jinja Central Market - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Jinja tempel - 4 min. rijden - 2.2 km
  • Bron van de Nijl - 5 min. rijden - 4.4 km
  • Bujagali watervallen - 18 min. rijden - 9.2 km

Restaurants

  • ‪Java House - ‬10 min. wandelen
  • ‪Igar Cafe - ‬17 min. wandelen
  • ‪All Friends Grill Bar & Restaurant - ‬11 min. wandelen
  • ‪Spot 6 - ‬4 min. rijden
  • ‪Nile Village Hotel - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Nile Village Hotel

Hotel met een chique stijl, verbouwd in 2017 en niet ver van Bron van de Nijl
Een gratis ontbijtbuffet, een poolbar en een openbaar buitenbad (geen mineraalbron) verwelkomen je bij Nile Village Hotel. Actieve reizigers kunnen varen met een motorboot bij dit hotel. Geniet van een sauna of een stoombad om tot rust te komen en verwen jezelf met een sportmassage, hydrotherapie of een manicure/pedicure. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een terras en een koffiebar/café.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservice en massage- en behandelingsruimtes
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Turndownservice en pantoffels
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Motorbootvaren
  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 5 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • 15 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Openbaar buitenbad (geen mineralen)
  • Reflexologie
  • Sportmassages
  • Thaise massages
  • Thalassotherapie
  • Wikkeltherapie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in december 2017
  • Feestruimte
  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 4 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 80.00 per persoon (enkele reis)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nile Village
Nile Village Hotel
Nile Village Hotel Jinja
Nile Village Jinja
Nile Village Hotel Hotel
Nile Village Hotel Jinja
Nile Village Hotel Hotel Jinja

Veelgestelde vragen

Beschikt Nile Village Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Nile Village Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Nile Village Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Nile Village Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Nile Village Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 80.00 per persoon.

Waar staat Nile Village Hotel?

Dit wellness hotel ligt in de historische wijk, op 4,4 km van Bron van de Nijl en op 6 km van Victoriameer.

Beoordelingen

Beoordelingen over Nile Village Hotel

7,0

Goed

7,0

Netheid

7,4

Locatie

7,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

6,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 28 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Bakita

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a 12-night stay at Nile Village Hotel expecting a relaxing 4-star experience. Instead, I walked directly into a construction zone. The swimming pool was completely shut, and although the spa, sauna, steam room and gym were technically “open”, the constant drilling throughout the day made them unusable. The noise was so loud it could be heard from the road outside the hotel. None of this was communicated before arrival, despite the hotel being aware that the facilities had been closed since 1 November (I checked in on 9th Nov). Management offered minimal compensation (three ciders), repeatedly failed to give clear answers, and left me to find alternative accommodation myself before finally agreeing to move me. Even then, the replacement hotel was a lower star rating and the hotel refused discuss refunding the difference in price. The experience was nowhere near what was advertised, and the lack of transparency and customer care was extremely disappointing.
Construction by the green area
I wish I could upload a video to show how noisy it was and how close the drilling was to the room I was assigned.
Construction by the closed pool
12 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Cecilie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Randell

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very nice and the room/bed were quite comfortable. The meal service was great. The barman kept the beer cold and served with a a ready smile;-) Was there for work - so having the essentials listed above work was key. Would defintiely stay again.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

BRenda

3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Henry, Kampala

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, good rooms. The spa services we excellent. Make sure you use the mosquito net that's provided...
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Scott

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very disappointed with my stay at Nile Village. I have stayed at this hotel 2-3 times a year for the last few years but this stay was different. I booked 3 deluxe rooms but was given 3 cottage rooms which are $20 cheaper than what I booked. I brought this issue up multiple times but was told they couldn't do anything about it. After checking in too the rooms one family member was moved to 2 different rooms because things were broken. 2 rooms were missing shower doors, there was mold on the ceiling in the bathroom. The food was pretty good and the staff was friendly. But the facilities are not being kept up as well as it should be.
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Curtis

Great staff
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Adam

Positief: Netheid, personeel en service

Hotel needs improvements

I would rate this hotel 3* max as many things needs improvements. Not much choice in the morning with breakfast buffet. One of the machine in the restaurant make annoying sound every few seconds. Gym is there but 50% of equipment was broken and we couldnt use it! Rooms are ok but nothing special. Bed mattress hard. Window net broken. No nets in bathroom windows. Fortunately AC worked well. No bedside lamp. No plug in the sink. But most frustrating thing was NO WATER FOR MANY HOURS OR VERY LOW PRESSURE!
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kirit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

JORGE

4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay thank you
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great experience and stay at Nile village hotel

Welcoming and quick check in and guidance to our room. Very clean as we entered the room. The staff was friendly and even the manager came out while we were sitting in the restaurant to hear how we were doing. Very great experience.
2 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Cecilie Vestly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Amit

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid at all costs

We booked and pre-paid for this hotel using hotels.com and arrived at 4pm on the day of check in. We were then told that the hotel was full and that they had to move us to a sister hotel, which was a 3 star hotel inconveniently located for our trip. After rejecting the offer of a move to a inferior hotel, then manager kept us waiting for 2 hours and after asking what was going on, he said that he had organized a room for us at a neighboring 5 star property and that they would take care of our room costs. We asked for a letter confirming this, which he provided and our driver took us to the new hotel. When we showed them the letter and tried to check in, they said that they couldn’t accept the letter unless they revived a guarantee of payment from the manager. Another 2 hours passed as they were promised the guarantee, which subsequently never arrived. Given that my 2 young children were with me, and it was dark outside, I had not alternative but to pay the full rate at the new hotel, which was $120 extra per night on top of what I’d already paid at the previous hotel. Expecting a refund from the Nile Village Hotel, I reluctantly paid for the new hotel - after all, they couldn’t accommodate us and sent us to this new hotel. The next day, I checked online and the manager marked our room allocation as a no-show which incurs a penalty. I’m yet to receive anything back to counter this and have proof of all of the above. These guys are thieves so please be careful.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Spacious rooms and clean environment... friendly staff
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet was a problem and being Holidays staff were overwhelmed so service was taking longer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Kimeta

Very cosy clean place. Nice personel and it has a small pool. But its far away from the Nile.
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst travel experience in over 30 years

The hotel was overbooked so our rooms were not available. They lied to us about the quality of the hotel we were being transferred to. We we in Jinja during an election and we were surrounded by water cannon. I will be in contact with Expedia to tell them why I will never use them again.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

on the nile

Pleasant

6/10 – Redelijk

Robert

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Food and service not good, but a NEW manager started on 1st Jan. 2017. He took our comments gratefully, and I think he will make an improvement over the next few weeks.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Not a 4 star hotel

The overall service was good but not to a 4-star level. Probably this hotel is a 2 star. No hot water on day 2 but the weather was very hot so probably not needed. No spar available and there's construction on site.

8/10 – Goed

PATEL RAHUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Hotel in the Nile Town of Jinja

The Property going on expansion so spa expected ready by next year 2017. Good cuisine choice Indian cuisine very good. Good courteous staff and management. Well maintained garden and grounds. May get noisy on weekends.

2/10 – Ontzettend slecht

sureah, united kingdom

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Will never go again for free

Horrible the service is poor rooms filthy and look at the photos this is two star

8/10 – Goed

Rahul, Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A Nile Experience

Ongoing furbishment currently had no Gym facilities in place ,the swimming pool is large . Good food and breakfast is served with competent and smiling staff . Rooms(cottages as they are called) are quiet small and the bathroom ,specially shower area tight for space ,though everything kept clean and tidy.