Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Pellmühle





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mühlenstraße 55, Jever, 26441
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Im Schützenhof
Im Schützenhof
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 86 beoordelingen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.00 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 35.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pellmühle Jever
Pellmühle Jever
Pellmühle
Hotel Pellmühle Hotel
Hotel Pellmühle Jever
Hotel Pellmühle Hotel Jever
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Pellmühle
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Paul, winterspelt
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Roelof
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel leuk gelegen in een leuk dorpje
Roelof
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Pär
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pär
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Michael
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Dirk
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirk
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Waldemar
Reisde met familie
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waldemar
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Martin Markus
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin Markus
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Andreas
8 mei 2023
Andreas
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mehr Pension als Hotel - aber ganz ok.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Hildemarie
16 okt 2022
Hildemarie
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Bernhard
Reisde met partner
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernhard
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Jens
23 mei 2022
Jens
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
stefan
14 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stefan
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Matthias
Reisde met partner
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Stefan
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Heidrun
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut
Heidrun
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
J
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
J
2 nachten verbleven in mei 2019