Hotel Areaone Izumo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Shimane-wijnmakerij
Fotogalerie voor Hotel Areaone Izumo





Beoordelingen
7,8 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
20 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Semi double) laden

Kamer, niet-roken (Semi double)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
20 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1261-23 Imaicho, Izumo, Shimane, 693-0001
Over deze accommodatie
Hotel Areaone Izumo
Gelijkaardige accommodaties

Dormy Inn Izumo
Dormy Inn Izumo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is โฌย 84
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 800 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 1200 per dag
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 600 per nacht (op 10 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AREAONE IZUMO
HOTEL AREAONE IZUMO Hotel
HOTEL AREAONE IZUMO Izumo
HOTEL AREAONE IZUMO Hotel Izumo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Areaone Izumo
7,8
Goed
7,2
Netheid
7,2
Locatie
8,0
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 aug 2022
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 โ Redelijk
Nakata
Reisde met familie en kleine kinderen
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nakata
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
5 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ง ใใ่ฟใไพฟๅฉใชใใใซ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 โ Goed
AKIKO
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใกใใใฉใใใๆบ่ถณใงใใใ
AKIKO
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 โ Goed
ใใใฉใ
27 feb 2022
ใใใฉใ
2 nachten verbleven in februari 2022
6/10 โ Redelijk
HIROKO
Reisde met een groep
27 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROKO
2 nachten verbleven in november 2021
6/10 โ Redelijk
TOMIKO
Reisde met familie
16 nov 2021
Negatief: Comfort kamer
TOMIKO
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
27 jun 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 โ Goed
RIKA
Reisde met familie
18 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RIKA
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 apr 2021
ใๅคๆฎต็ธๅฝ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 โ Uitstekend
ใใบ, ่ฅฟๅฎฎๅธ
Reisde met partner
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใบ
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 โ Goed
HITOMI
Zakenreiziger
4 aug 2020
ๅฎใๅฟซ้ฉใซๅบ้ฒใซๆณใพใใชใ
HITOMI
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 โ Redelijk
hirofumi
Zakenreiziger
6 jul 2020
hirofumi
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ง ใใ่ฟใใฆไพฟๅฉ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 โ Redelijk
Nakashima
19 apr 2020
Nakashima
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
ใณในใใฏ่ฏใๆนใใจๆใใพใใ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020








