Hotel 86 by Katipoglu
Hotel met een restaurant, op 9 minuten stappen van Konak-plein
Fotogalerie voor Hotel 86 by Katipoglu





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Fevzipasa Bulv. No 42 2, Cankaya, Izmir, 35360
Over deze accommodatie
Hotel 86 by Katipoglu
Gelijkaardige accommodaties

ALVES HOTEL
ALVES HOTEL
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 91 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Valetparkeerkosten: TRY 300 per dag
- Toeslag voor parking in de buurt: TRY 300 per dag (op 500 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 2403
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 86 Katipoglu Izmir
Hotel 86 Katipoglu
86 Katipoglu Izmir
86 Katipoglu
Hotel 86 by Katipoglu Hotel
Hotel 86 by Katipoglu Izmir
Hotel 86 by Katipoglu Hotel Izmir
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 86 by Katipoglu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HMA
Reisde met partner
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HMA
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Hakan
12 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hakan
5 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Aiki
Reisde met familie
28 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aiki
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Samira
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samira
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mara
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mara
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
MAREK
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
MAREK
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ramazan
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ramazan
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
hakan
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hakan
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Salvatore
17 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soggiorno a Smirne
Salvatore
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ilknur
Reisde met partner
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilknur
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Emel
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Emel
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
siyeon
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
siyeon
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ali
10 jun 2025
Ali
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elif
Reisde met een groep
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elif
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hamide
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hamide
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ekin Gül
Reisde met een groep
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harikaydı!



Ekin Gül
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
turan
Reisde met een groep
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
turan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Özge
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Özge
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YIEN CHEN
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YIEN CHEN
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ercan
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ercan
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Celene
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima localização e atendimento.
Celene
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ilknur
Reisde met een groep
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Ilknur
1 nacht verbleven in januari 2025








