Marble Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 7 minuten stappen van Taksimplein

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 queensize bedden

Suite, kamers met tussendeur

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 46 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Panorama driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Siraselviler Cad. No: 41, Beyoglu-Taksim, Istanbul, Istanbul, 34433

In de buurt

  • Istiklal Caddesi - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Taksim Gezi-park - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Taksimplein - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Dolmabahçe-paleis - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • Galatatoren - 18 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Taksim - 4 min. wandelen
  • Station Beyoglu - 18 min. wandelen
  • Istanbul (IST) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Çiçek Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪AKKA Lush Hotel - ‬1 min. wandelen
  • ‪Taksim Steakhouse - ‬1 min. wandelen
  • ‪Hotel Grand Star - ‬1 min. wandelen
  • ‪Karachi Darbar Restaurant - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Marble Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Taksimplein
Marble Hotel bevindt zich dicht bij Galatatoren en Dolmabahçe-paleis en biedt een koffiebar/café, een tuin en een kapsalon. Trakteer jezelf op een body wrap, een Thaise massage of aromatherapie bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Een vergaderruimte, rookvrije accommodatie en een feestzaal
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een 24-uurs receptie en gemeenschappelijke werkruimte
Kamervoorzieningen
De 89 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en Select Comfort-bedden
  • Badkamers met regendouches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, minikoelkasten en kinderstoelen

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: TRY 350 voor volwassenen en TRY 175 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Kinderstoel
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (80 vierkante meter)
  • Flexwerkplekken
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Turks bad
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 8 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer TRY 350 voor volwassenen en TRY 175 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 3000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie 4774
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 18 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marble
Marble Hotel
Marble Hotel Istanbul
Marble Istanbul
Marble Hotel Hotel
Marble Hotel Istanbul
Marble Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marble Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Marble Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Marble Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Marble Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 3000 per voertuig.

Waar staat Marble Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Taksim, op 2 km afstand van Taksimplein, Dolmabahçe-paleis en Galatatoren. Ook Kruidenbazaar en Grand Bazaar liggen op 5 km afstand. Station Taksim ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Findikli is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Marble Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 206 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Canan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
a very good hotel with friendly staff. Hotel is in a great location. My boyfriend and I were extremely happy with our stay!!! ❤️
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste ligging in Istanbul taksim Heeft mooie zwembad
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onvriendelijk Schimmel badkamer Bedden zijn helemaal versleten evenals de meubels

8/10 – Goed

Yilmaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ghassan

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Gunay

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Burada ikinci kez konakliyorum. Taksim’in gobeginde ulasim yonunden sorunsuz. Personeller gercekten ilgili ve is bitirici. Tesekkurler Marble!
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

vered

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très propre , très bon emplacement, beaucoup de choix au petit-déjeuner
7 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Slim Wael

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was too small even if we paid for a Deluxe room and the staff refused to change the room. The elevator smells so bad for 5 days.

10/10 – Uitstekend

Jihad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍

8/10 – Goed

Husain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Shamraiz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the way that the cleaners come everyday and clean and give new things. everything is always clean made us so happy I think hotel marble deserve 5 star if we come to Turkey again we will hundered present come to marble hotel again
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Toulay

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Ibrahim

Reisde met familie
2 big problems to mention here, their Air conditioning system which sometimes does not work and when you ask them to fix the answer is: this is what we have :), very rude answer but it seems this is the culture there. Avoid going there during the summer, too hot when the AC is not working. The communication with most of the stuff is so difficult the majority does not speak a very good English which a real problem. The other thing, this hotel is rated as a 4 star hotel but not sure what does 4 stars means in Istanbul, I would rate it 3 stars I personally would not stay here again. For the amount of money I paid I could definitely find something better.
10 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Nesreen, el Cajon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Deniz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
23:05:2022 - 27:05:2022 çok temiz // personeller güler yüzlü // kahvaltı süper // hizmet süper // hotel çok güzel (negativ ) sokaktan çok ses geliyor
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

maroun

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Sabri

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Überfreunfliche Mitarbeiter, die Rezeptionsmitarbeiter waren eher scheinheilig. Haben nicht das gebuchte Zimmer 23m² bekommen. Musste mich 15m² begnügen. Meine Beschwerde über das Zimmer aber auch über den Fernseher (hatte schlechten Empfang) sowie über die Klimaanlage (war ausser Betrieb) wurde an der Rezeption freundlichts angehört und freundlichts ignoriert. Auf eine erneute Anfrage kam dann nur noch; hat sich etwa immernoch keiner um sie gekümmert. Das war mir dann zu scheinheilig und ich hab es dann aufgegeben. Frühstücksbüfett war allerdings klasse und die Bediensteten Ware auch klasse. Wenn mann im Vorfeld für klare Verhältnisse sorgt, ist das Hotel in Ordnung. Sabri Gün
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Passant

10 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

wajid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allt var bra med denna hotell
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Missak

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Was Good and near the Metro
5 nachten verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Suheyla

1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Zeynel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Necmettin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otelde konakladım sessiz sakin temiz ozellikle spasına bayıldım hamza Bey’e teşekkürler
1 nacht verbleven in december 2021