Hotel Saba
Art deco accommodatie met gratis ontbijt en een dakterras
Fotogalerie voor Hotel Saba





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen laden

Economy Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Alle foto's voor Executive suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee laden

Executive suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer
7,0 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Misschien vind je dit ook leuk

Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel
Beşiktaş
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Binbirdirek mah, Sehit Mehmet, Pasa Yokusu No: 8, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul, 34400
Over deze accommodatie
Hotel Saba
Gelijkaardige accommodaties

Senatus Hotel - Special Class
Senatus Hotel - Special Class
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 2500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor parking in de buurt: TRY 850 per nacht (op 50 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-0107
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Saba
Hotel Saba Istanbul
Saba Hotel
Saba Istanbul
Hotel Saba Hotel
Hotel Saba Istanbul
Hotel Saba Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Saba
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marjan Louise de
Reisde met partner
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marjan Louise de
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Halin
Reisde met partner
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Halin
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Julien
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eduardo, LOUISVILLE
19 okt 2025
Eduardo
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abdelhamid
17 okt 2025
Abdelhamid
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nasimul
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nasimul
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Victoria
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
2 sep 2025
Jessica
9 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Vera
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Vera
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dacia
24 aug 2025
Dacia
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nicola
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicola
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Nazir Afzal
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nazir Afzal
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
OLGA ESPERANZA
16 jul 2025
OLGA ESPERANZA
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
nada
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nada
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
gabriel
Zakenreiziger
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gabriel
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Giuseppe
Reisde met een groep
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giuseppe
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kuzya
27 mei 2025
Kuzya
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Norberto
10 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Norberto
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Millie
30 apr 2025
Millie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Enis
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enis
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Summit
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Summit
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ainur
24 feb 2025
Ainur
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jazmin
20 jan 2025
Jazmin
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
nobuko
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuko
3 nachten verbleven in december 2024

















