Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Le Maritime





Hotel Le Maritime is niet ver van Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre en verwent gasten met een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
16 sep - 17 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Istanbul Bosphorus
Taksim
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 190
inclusief belastingen en toeslagen
7 sep - 8 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Siracevizler, Silahsor Cad No. 29, Sisli, Istanbul, 34380
Over deze accommodatie
Hotel Le Maritime
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer TRY 25 voor volwassenen en TRY 25 voor kinderen
- Voor een kluisje op de kamer worden kosten aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Maritime Istanbul
Maritime Istanbul
Hotel Le Maritime Hotel
Hotel Le Maritime Istanbul
Hotel Le Maritime Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Le Maritime
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Paulo
6 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en schoon hotel, zeer vriendelijk personeel
Paulo
8 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Diana
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diana
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Diana
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diana
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fariborz
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fariborz
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Issam, kuwait
12 okt 2024
Issam
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
antonello
6 mrt 2024
antonello
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Erhan
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erhan
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Mohamed
Reisde met partner
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Mohamed
5 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Ömer Yasir
9 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ömer Yasir
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Devran
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Devran
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Engin
Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Engin
8 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Ezio
27 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ezio
6 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Ömer Yasir
21 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ömer Yasir
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Ramin
3 sep 2022
Ramin
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Leila
9 aug 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leila
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Jackson
Zakenreiziger
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jackson
5 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Suhaib
20 jun 2022
Suhaib
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
MEDET
Zakenreiziger
5 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEDET
1 nacht verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
M. Anowar
Zakenreiziger
14 dec 2021
Negatief: Personeel en service
Not so good
M. Anowar
5 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Genel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021