Dragos Resort Hotel Spa Restaurant

Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Istanbul

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Dragos Resort Hotel Spa Restaurant

1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Zitruimte lobby
Ontbijtruimte
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Piri Reir Cd. 22/1 Yali Mahallesi, Istanbul, Istanbul, 34844

In de buurt

  • Maltepe Park Mall - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Hilltown AVM - 5 min. rijden - 5.5 km
  • Kartal Marina - 6 min. rijden - 6.3 km
  • Bağdat-laan - 6 min. rijden - 6.7 km
  • Yeditepe-universiteit - 11 min. rijden - 10.3 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Hastane Adliye - 4 min. rijden
  • Station Maltepe - 9 min. wandelen
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Yakamoz Cafe - ‬9 min. wandelen
  • ‪Dragos Resort Hotel - ‬7 min. wandelen
  • ‪Blend Inn Coffee Co. - ‬6 min. wandelen
  • ‪Yalı Pide Lahmacun Sac Tava - ‬6 min. wandelen
  • ‪Han Dürüm - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Dragos Resort Hotel Spa Restaurant

Hotel vlak bij Bağdat-laan
Bij Dragos Resort Hotel Spa Restaurant zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Vervoer vanaf de luchthaven, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Gratis kranten, rookvrije accommodatie en 2 vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
De 56 kamers hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Russisch, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: TRY 250
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): TRY 250 (voor kinderen van 8 tot 18 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 121 per voertuig

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie 2021-34-0997
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dragos Resort Hotel Spa Restaurant Istanbul
Dragos Spa Restaurant Istanbul
Dragos Spa Restaurant
Dragos Spa Restaurant Istanbul
Dragos Resort Hotel Spa Restaurant Hotel
Dragos Resort Hotel Spa Restaurant Istanbul
Dragos Resort Hotel Spa Restaurant Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Dragos Resort Hotel Spa Restaurant?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Dragos Resort Hotel Spa Restaurant?

Vandaag, 30 jul. 2025, kost een verblijf bij Dragos Resort Hotel Spa Restaurant van één nacht voor twee volwassenen op 12 aug. 2025 min. € 56,34, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Dragos Resort Hotel Spa Restaurant voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Dragos Resort Hotel Spa Restaurant inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Dragos Resort Hotel Spa Restaurant uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Dragos Resort Hotel Spa Restaurant een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 121 per voertuig.

Waar staat Dragos Resort Hotel Spa Restaurant?

Dit hotel ligt in Balikesir, op 3,1 km van Maltepe Park Mall en op 10 km afstand van Eskibağ Plajı en Hilltown AVM. Ook Bağdat-laan en Kartal Marina liggen op 10 km afstand. Station Maltepe ligt op 9 minuten wandelen en naar Station Süreyya Plaji is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over Dragos Resort Hotel Spa Restaurant

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 73 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

3,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staat van onderhoud was slecht. Stinkende kamers. Alles zag er gehavend uit. Niet zoals op de fotos
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Mehmednur

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Engin

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ebuzen seyyid

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Muhammed Numan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Sercan

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sakın kalmayın

Temizlik bakımından çok kötüydü. Çalışanlar kötüydü. Zorda kalmadıkça asla kalınmaması gereken bir yer.
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Can

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

En kötüsü

Bugüne kadar kaldığım oteller içinde en kötüsüydü. Halılar havlular banyo faciaydı. Allah'tan çarşaflar kullanılabilecek gibiydi. Klima ancak kendini sogutuyordu. Uzak durun.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Muhammed aras

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

WESAM

3 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Yasin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Evren

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

ishak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kalorifer yarim ısıtıyordu petek sorunluydu, onun disinda kotu bir şey yok. Personel çok sicak teşekkürker.
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

S. Merve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Otelin eski olması değil aşırı bakımsız olması rahatsız etti, tv 23 kanaldan ibaret gerisni siz düşünün. Tek güzel yanı yatağın rahat olması
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Nafiz

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Hilal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Erkan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Muhammet umut

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Esat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeterli güzel bir oda sadece banyo küvetsiz olsa daha güzel olacaktır.
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war ca. 40 Jahre alt und völlig verschlissen. Kein Spa-Bereich vorhanden. Die Zimmer wurden nur am ersten Tag gereinigt und dann nicht mehr. Das Personal ist aber sehr freundlich.
5 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Doganay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
İLGİLENME İYİ AMA BAZI ODALAR GERÇEKTEN SOĞUK VE PEKDE İYİ SAYILMAZ SICAK SU SORUNU YAŞANABİLİNİYOR
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Ahmet

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaloriferler çalışmıyordu, gidip uyardım peki dediler yine de acmadilar. Kahvaltı açık büfe sözde zaten bir saat sonra gittik hiç bir şey kalmamış, söyledik bittk diyorlar.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

OSMAN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Başlık

Küvetin tipasi yoktu ama banyodaki yuvarlak sabun sayesinde tipa isini çözdüm:) resepsiyon cok ılgili oldugundan yorgan göndermedi ha guzel tarafı karsinda kucuk hayvan cifligi olması
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

A.RIFAT

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in november 2019