Ambassade van de Verenigde Staten - 3 min. rijden - 2.6 km
Hooggerechtshof van Pakistan - 3 min. rijden - 2.2 km
Winkelcentrum The Centaurus - 6 min. rijden - 6.4 km
Faisal-moskee - 9 min. rijden - 9.3 km
Pir Sohawa - 15 min. rijden - 14.1 km
Lokaal vervoer
Islamabad (ISB-Internationale luchthaven Islamabad) - 35 min. rijden
Restaurants
Laiba Restaurant - 5 min. rijden
The Cave - 5 min. rijden
Marriott Executive Lounge - 5 min. rijden
dawat - 19 min. wandelen
Omar Khayam Restaurant - 5 min. rijden
Over deze accommodatie
Hotel Margala
Hoogtepunten van de accommodatie
Overweeg een verblijf bij Hotel Margala en geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Er zijn ook voordelen, zoals:
Gratis parkeerplaatsen
Lokale shuttleservice, meertalig personeel en een receptieruimte
Conciërgeservice, huwelijksservices en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 100 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Snackbar/delicatessenwinkel
Dingen om te doen
Fitnesscentrum
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Snackbar/delicatessenwinkel
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij het onthaal
Kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Huwelijksservices
Meertalig personeel
Schoonmaakservice (dagelijks)
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Vergaderruimte
Buiten
Barbecue
Picknickplaats
Terras
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift (91 centimeter brede deur)
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Meer
Aparte rookruimtes
Feestruimte
Receptieruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad of douche
Bidet
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Regendouche
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Minibar
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Margala Islamabad
Margala Islamabad
Hotel Margala Hotel
Hotel Margala Islamabad
Hotel Margala Hotel Islamabad
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Margala?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Hotel Margala voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Hotel Margala inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Margala uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Hotel Margala?
Dit hotel in Islamabad ligt op 2 km afstand van Rawal-meer en Jinnah Sportstadion. Ook Embassy of Italy en Hooggerechtshof van Pakistan liggen op 5 km afstand.
Beoordelingen over Hotel Margala
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 19 beoordelingen
10 - Uitstekend
10
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 19 beoordelingen
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 19 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 19 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 19 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
4
8,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Bismillah
5 jul 2025
Very bad service. And they are not muslam we go there iftar time.
Bismillah
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Umair
24 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selling expensive things
Umair
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zak
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warm friendly service, excellent services and facilities for the price. I know other hotels in the area charging double without the product. Great stay, and will definitely return when in Islamabad.
Zak
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Naseer, Faisalabad
Zakenreiziger
8 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms and Breakfast Is very Good
Dinner Buffet is Very limited
Naseer
2/10 – Ontzettend slecht
Amir
31 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Amir
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
nasir
Zakenreiziger
13 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it was a nice experience staff was courteous and rooms were clean
nasir
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Bilal
Reisde met een groep
14 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Margalla offers best stay in reasonable rates. For sure next I am staying in Hotel Margalla.
Bilal
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, the breakfast buffet was really good.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
NA, Ca
Zakenreiziger, Reisde met familie
26 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff we got complementary ride to airport and they served breakfast earlier specially for us due to early check out 🤗
NA
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Sardar, Toronto
Zakenreiziger
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful surroundings and hotel. Liked it a lot. Good clean rooms, friendly and VIP service
Sardar
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Asimca, Toronto
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place in a nice setting. Great staff, good service and fine place.
Asimca
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
JUNAN
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNAN
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
JUNAN
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean room,sleep well,good breakfast
JUNAN
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
JUNAN
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNAN
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great
The bathroom floor and carpet needed some thorough cleaning
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
M. Akhtar, USA
28 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need Major Renovation
Hotel is need of a major renovation. Breakfast is average. Would not recommend. There are more better hotels in the neighborhood.
M. Akhtar
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Hassan
15 mrt 2017
Negatief: Personeel en service
Hassan
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reservation not found.
I got to the hotel and they couldnt find my reservation. They told me that i need to go to a different hotel since they dont have nay rooms available. After two hours they gave me a room and told me that they are not sure if i will have a room for the second noght or not. So i booked a different hotel for the next night and checked out the next morning. They refused ot give me a reciept and told me to call Expedia to get a reciept. Rooms are one star and overall the hotel is old, dirty and very unfriendly customer service.
I am still waiting for my refund for the second nght that i didnt stay.