Extérieur

Avis sur FERGUS Style Bahamas

4 out of 5
FERGUS Style Bahamas
Playa d'En Bossa s/n, Sant Jordi, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 84 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 85 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 42 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 28 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 261." "

7,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Brahim

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Brahim, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to the FERGUS Style Bahamas. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The place to be pour les fetards
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Customer Experience le 9 juil. 2023
Cher nicolas, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Toute l'équipe du FERGUS Style Bahamas se joint à moi pour vous remercier de vos mots. Au plaisir de vous revoir et de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience.FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

MONICA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
Réponse de Customer Experience le 31 oct. 2022
Dear MONICA, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to the FERGUS Style Bahamas. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. We will certainly transmit your constructive to our Management in order to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group.We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

2/10 Horrible

Sherley

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C’est un hôtel de 2 étoiles et non 4 Salle de bain avec des moisissures matelas in comfortable Chambre pas propre Le coffre fort dans la chambre est payant et uniquement en espèce Le fer à réparer il faut descendre à la réception pour repasser le petit déjeuner n’est pas bon aucun produit frais La plage est et belle mais n’appartient pas à l’hôtel il faut payer pour les transats
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Customer Experience le 6 sept. 2022
Chère Sherley, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos remarques concernant votre récent séjour dans notre hôtel FERGUS Style Bahamas. Nous sommes navré, que vous ayez été déçu sur certains points, et nous tenons à nous en excuser.Votre avis sur nos chambres ainsi que sur l'impression donnée est important pour nous, car il nous permet de connaitre nos défauts afin de nous améliorer et de proposer un meilleur service pour nos clients. Nous avons déjà transmis vos commentaires à la Direction. Merci d'avoir choisi FERGUS Group. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

4/10 Médiocre

Julien

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Experience le 6 août 2022
Cher Julien, Nous tenons à vous remercier sincèrement pour votre feedback suite à votre séjour récent dans notre hôtel FERGUS Style Bahamas. Nous sommes vraiment navrés d'apprendre votre mauvaise expérience durant votre séjour et sommes aussi désolés de l'impression donnée. Votre avis en tant que client nous permet chaque jour de nous améliorer et d'adapter nos prestations à l'envie de chacun. Nous avons déjà transmis votre notation à la Direction pour procéder á des changements. Merci d'avoir choisi FERGUS Group. Malgré tout, nous espérons vous recevoir à notre hôtel lors de votre prochain séjour pour vous montrer les changements apportés. Cordialement, Susana Cuesta. Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Playa d’en bossa
Super Hotel Piscine impeccable Proche de la plage
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de FERGUS STYLE BAHAMAS le 8 août 2021
¡Muchas gracias! Encantados de haberle recibido como cliente. Un saludo,

10/10 Excellent

Pierrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent, une vraie bonne surprise
En tous points excellent. Chambre, piscine, restaurant buffet, personnel , plage au bout de l'hôtel, tout est 4 étoiles. On est entre l'aéroport et le centre ville mais ce n'est pas gênant. Les taxis sont nombreux et peu chers. Les avions sont rares et passent vite. Ils ne passent pas la nuit. Je retournerai à cet hôtel.
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Customer Experience le 1 août 2020
Cher Pierrick, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement FERGUS Style Bahamas. Nous sommes très heureux d'apprendre que votre séjour dans notre hôtel fuit une réussite et vous remercions de vos éloges. Nous ne manquerons pas de le faire savoir à tout notre personnel. Votre bien être et confort sont notre priorité. Au plaisir de vous revoir prochainement à Playa d'en Bossa. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel est propre, bien décoré. L'ambiance à la piscine est super.
Séjour de 11 nuits en août 2019
Réponse de Customer Experience le 19 sept. 2019
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement FERGUS Style Bahamas. Nous sommes très heureux d'apprendre que votre séjour dans notre hôtel fuit une réussite et vous remercions de vos éloges. Nous ne manquerons pas de le faire savoir à tout notre personnel. Votre bien être et confort sont notre priorité. Au plaisir de vous revoir prochainement à Ibiza. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Customer Experience le 1 juin 2019
Dear guest, Thank you very much for your stay and the time taken leaving your valuable opinion on our FERGUS Style Bahamas. We are happy to hear that your accommodation was overall satisfactory Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place.Thanks again for choosing FERGUS Hotels. We would love to welcome you back in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

HAJER

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix
Hôtel situé à cinq minutes de l’aéroport est à 10 minutes du centre-ville divisas très bonne situation nous étions en demi-pension la nourriture est très convenable seul bémol vous entendez les avions mais ce n’est pas si grave que ça la plage est très bien très bon rapport qualité prix
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Customer Experience le 14 mai 2019
Cher HAJER, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement FERGUS Style Bahamas. Nous sommes heureux de lire votre satisfaction concernant notre hôtel, et nous prenons note de votre suggestion sur le choix de repas proposés dans notre restaurant. Nous accompagnerons notre équipe afin d'améliorer nos prestations et de faire en sorte que vous ne rencontriez des problèmes chez nous. Merci d'avoir choisi FERGUS Hotels. Nous serons heureux de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

6/10 Satisfaisant

Nina, Talais

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Très proche de la plage, mais dommage, il n'y a pas de transats pour l'hôtel
Séjour de 12 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juin 2018

8/10 Bien

Alexandre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très accueillant hôtel classe
Mon arrivée à l’hôtel a été très chaleureusement accueillie par le personnel de la réception. Malgré quelques petits problèmes techniques, alors que je suis arrivé tard le soir, tout a été réglé rapidement. L’ambiance, en règle générale était excellente. La nourriture très bonne en quantité toujours suffisante. Le seul bémol et que je recherchais un Havre de paix pour me reposer, je conseillerais à ebookers de mentionner que ce club est avant tout un club pour s’y amuser avec de la musique toute la journée jusqu’à 2h du matin. Mise à part cela tout était parfait j’ai donc rechercher le calme durant la journée sur d’autres plages.
Séjour de 9 nuits en mai 2018

10/10 Excellent

laly, ibiza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Que dire notre séjour fut parfait des notre arrivée tout le personnel est au top très patient très souriant l'hôtel les pieds sur la plage merveilleux le restaurant très bien très variés pas de routine et les soirée de l'hôtel tous les soirs geeeniale merci pour tout
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

gama, toulouse

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amazing holiday. Very good food and good localization near ushuaia beach hôtel. Airport near Hôtel, more noise.
Séjour de 2 nuits en août 2017

10/10 Excellent

mehdi, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfaitement bien situé et au top
Nous y avons passé une semaine de reve fin juillet. L'hotel est tres bien situé en plein coeur de playa den bossa. Le hi et ushuaisa et borabora beach sont a moins de 10 minutes a pieds. Le personnel est au top et aux petits soins. La formule all inclusive est tout simplement parfaite. Les buffets sont enormes tres varies (pates paella steaks poissons sushi salades desserts et j'en passe) on ne peut meme pas enumerer tellement c'est varié. Si vous avez raté l'heure du petit dej, dejeuner ou diner pas de probleme il y a le snack bar (inclu aussi) qui est ouvert de midi a 18h ou il y a toujours un buffet et a boire. Toutes les boissons sont dans la formule allinclusive cafe eau biere soft drinks nous avons ete agreablement surpris de decouvrir que meme les alcools forts et les cocktails sont aussi inclus. Vous pouvez donc passer l'apres-midi a sirroter des mojitos autant que cela vous semble. (Le bar de la piscine est ouvert jusqu'a 18h et le bar de la reception jusqu'a minuit) Les menage et changement de serviettes a ete fait tous les jours pendant notre semaine. Nous y reviendrons ça c'est sur.
Séjour de 7 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Top !
Top !

8/10 Bien

Davyna

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Les employés sont très sympathique, la chambre très jolie mais elle n'est pas très propre... Nous avions demandés une modification sur le séjour et il a été accompli, donc pour cela ++++ Par contre l'eau du lavabo et de la douche est salée... Donc attention quand vous vous lavés les dents ;) Sinon très bon séjour à recommander si vous ne désirez pas payer trop chère.

8/10 Bien

mélanie , thionville

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agreable et proche de la plage
Hôtel accueillant et moderne Le personnel est a l'écoute et disponible Les buffets sont très bon et variés

6/10 Satisfaisant

Aziza

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel tres propre, le personnel est très aimable
Nous avons été tres bien accueillis au club Bahamas, le personnnel est attentif et à disposition des vacanciers. Les chambres sont propres et spacieuses et le cadre exterieur est magnifique. Seul bémol , manque un peu d'animation et l'espace bien être ferme trop tôt. L'hôtel est situé proche des commerces et cela est très appréciable! Merci a toute l'équipe.

10/10 Excellent

James, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour tous compris incroyable, devant la plage
L'hôtel nous a surpris, vu que le rapport qualité prix pour deux nuits a été excellent. On a été accueilli avec une coupe de mimosa et à chaque moment on se sentait bien soigné pour toute l'équipe du restaurant et des plusieurs bars. À tout moment, il y avait la possibilité de prendre des snacks, cocktails, glaces, boissons, etc. Il faut avouer qu'il n'y avait pas beaucoup de voyageurs sur place, car il n'était pas la haute saison, donc notre séjour a été plutôt une expérience d'exclusivité et bonheur avec un service impecable. Petite mention à l'équipe du bar du lobby (Guillen et sa caipirinha) et l'animateur Daniel.

8/10 Bien

Alann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue sublime
Chambre très propre au confort moderne et surtout la chance d'avoir une vue extraordinaire sur la plage.

8/10 Bien

Filou

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bonne surprise!!
Bel hôtel avec une très grande piscine, accès direct à la plage! Nous avions une chambre style petit appartement équipée de la clim+petit frigo, grand lit+grand sofa,TV LCD, accès direct à la piscine(Ch.N° 6004).Grand choix au buffet pour le petit déjeuner et le souper . Un petit effort de qualité sur le café, les viennoiseries ,les jus de fruit aux distributeurs et les fruits frais serait bien vu!! Un grand merci à toute l'équipe d'animateur pour leur gentillesse et leur volonté de faire participer tout le monde!! Ils sont vraiment formidable! Tout les soirs une animation et spectacle! Nous avons passé de très bonnes vacances!!

6/10 Satisfaisant

Raveena

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Experience le 9 mai 2024
Dear Raveena, Thank you very much for your stay and the time taken leaving your valuable opinion on our FERGUS Style Bahamas. We are pleased to hear that your accommodation was satisfactory on the whole. Your constructive rating has been duly forwarded to our Management for consideration. Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place. We would love to welcome you back in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

6/10 Satisfaisant

Katie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Experience le 9 mai 2024
Dear Katie, Thank you for choosing us and taking the time to leave your valuable review of our FERGUS Style Bahamas. We are pleased that you have enjoyed many aspects of the hotel however, we are disappointed that your stay wasn’t entirely satisfactory. We do hope that you will give us another try in the future to show you the improvements made. Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Priscilla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Experience le 27 oct. 2023
Dear Priscilla, Thank you so much for taking time to share your opinion with us on Expedia. It gives us great pleasure to learn about your positive experience at our FERGUS Style Bahamas and that you enjoyed every part of your stay recommending us to other travellers. We look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Kimdell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
HARD BED
The bed was extremely uncomfortable.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Customer Experience le 18 oct. 2023
Dear Kimdell, Thank you for choosing us and taking the time to leave your valuable review of our FERGUS Style Bahamas. We are pleased that you have enjoyed many aspects of the hotel however, we are disappointed that your stay wasn’t entirely satisfactory. We value the comments you have raised regarding the comfort of the room beds and we will work on rectifying the highlighted issues. We do hope that you will give us another try in the future.Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Jose

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy recomendable para satisfacer todos los gustos 👍 fantástico en recepción impecable el servicio de habitaciones y en la restauración estupendo cuanta variedad y el servicio de la piscina 😉 👍 súper recomendable 👍 😉 repetir el próximo año 👍 con el señor Raúl 😉 👍 👉
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Experience le 11 oct. 2023
Estimado José, Muchas gracias por elegir nuestro FERGUS Style Bahamas así como por su valoración y el agradable comentario que nos dedica. Nos hace muy felices saber que han tenido una agradable estancia con nosotros y que estarían encantados de volver a visitarnos. Esperamos volver a verles muy pronto. Un afectuoso saludo de todo el equipo, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

2/10 Horrible

Ashley

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Showers and bedding really old and smelly very outdated won’t be returning or recommending anyone to stay there !
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Experience le 11 oct. 2023
Dear Ashley, Thanks for your stay with us and your valuable feedback on our FERGUS Style Bahamas. We are concerned to read of the deep disappointment you experienced with our hotel, very especially with the impression given by the room you were assigned. Please accept our sincere apologies for your experience. Be certain that we will share your feedback with our Management team to ensure we focus on improving our offering. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Melanie

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Experience le 11 oct. 2023
Sehr geehrte Melanie, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung und Ihre Erfahrung in unserem Haus FERGUS Style Bahamas mit uns zu teilen. Es freut uns zu lesen, dass unser Hotel sowie auch der Service unserer Mitarbeiter im Großen und Ganzen Ihren Wünschen und Erwartungen entsprechen konnten. Für Ihre konstruktive Bewertung sind wir Ihnen sehr dankbar. Nur mit Hilfe unserer Gäste sind wir in der Lage, an möglichen Mängeln im Rahmen der Qualitätsverbesserung in unserem Hause zu arbeiten. Unser Team würde sich sehr freuen, Sie bald wieder bei uns willkommen zu können. Bis dorthin verbleiben wir mit freundlichen Grüssen,Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

4/10 Médiocre

Diana

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Zimmer war laut, hat übelst nach Keller gerochen. Habe mich dort sehr unwohl gefühlt.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Experience le 23 sept. 2023
Sehr geehrte Diana, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihren Aufenthalt bei uns im FERGUS Style Bahamas zu schildern. Zunächst entschuldigen wir uns in aller Form dafür, dass wir Sie nicht von unserem Serviceangebot überzeugen konnten. Dank Rückmeldungen wie diesen ist es möglich unsere Qualität zu überprüfen und ständig zu verbessern. Wir wünschen Ihnen alles Gute und verbleiben mit freundlichen Grüssen, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

4/10 Médiocre

Peter

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Experience le 23 sept. 2023
Dear Peter, Thank you for your stay and your valuable review about the FERGUS Style Bahamas. We are sorry to hear that on this occasion the standards about our facilities fell below what our guests expect. We have taken good note of your rating and we will do our best to improve our offering. We certainly hope to welcome you back in the future giving us the opportunity to show you the improvements made in all areas of the hotel. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

4/10 Médiocre

Afsaneh, MENLO PARK

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Experience le 23 sept. 2023
Dear Afsaneh, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our FERGUS Style Bahamas.We are sorry that your experience did not meet all your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured your rating will be conveyed to our management to improve our offering. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
El ascensor no estaba funcionando.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Daniel, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to the FERGUS Style Bahamas. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. We will certainly transmit your remarks concerning the elevator which was out of order during your stay to our Management in order to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards,Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

2/10 Horrible

kelly

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toilet was leaking … I mean badly ! So a health hazard .. ruined some of our clothes … they didn’t even come and fix it !
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear kelly, Thank you very much for your stay and your valuable feedback about the FERGUS Style Bahamas. We are sorry to hear that on this occasion the standards about our facilities fell below what our guests expect, especially for the problem described with the toilet and the fact they did nos come to repair it. We have taken good note of your remarks and be assured we will do our best to improve our offering and prevent future occurrence. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Sara

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are friendly and welcoming the room was clean and quiet the overall time here has been great and I would definitely come back again
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Sara, Thank you very much for your holiday choice and your lovely comments on the FERGUS Style Bahamas. We are proud to hear you had a nice stay with us, so let us transmit you our satisfaction to have been able to fulfil your wishes and expectations for a pleasant holiday. We will certainly forward your high praise to our entire team, they will feel more than happy to have contributed to create a nice atmosphere around you. Thanks again for choosing FERGUS Group. Looking forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Luis

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Estimado Luis, Gracias por dedicarle unos minutos de su tiempo a escribir su comentario sobre nuestro FERGUS Style Bahamas tras su estancia con nosotros. Nos alegra haber estado a la altura de sus expectativas en cuanto a servicio y comodidad de nuestras instalaciones. Valoraciones como estas animan a todo el equipo que formamos parte del hotel a seguir trabajando en la misma dirección. Gracias igualmente por elegir FERGUS Group. Esperamos recibirle de nuevo con motivo de su próxima visita. Un afectuoso saludo, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

FIONA

Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear FIONA, Thank you for choosing us and taking the time to leave your valuable review of our FERGUS Style Bahamas. We are pleased that you have enjoyed many aspects of the hotel however, we are disappointed that your stay wasn’t entirely satisfactory. Be certain your constructive rating will be forwarded to our management to keep on improving our offering. We do hope that you will give us another try in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Paul

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Paul, Thank you kindly for your positive rating regarding your stay with us at the FERGUS Style Bahamas. We are glad you had an overall enjoyable stay with us and we hope we get the pleasure of welcoming you back again in the near future. Thanks for choosing FERGUS Group. Kindest regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Livia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fergus was a great choice for our friends trip. Although was the most affordable option in the area, apartments very clean, staff was great, specially the pool staff (tks Luis for making our days more fun with activities by the pool). Restaurant buffet with many options. Walkable distance to the main clubs. And just 15min by taxi to the city center and airport. We will come back to Fergus Ibiza and will recommend to friends and family too.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Livia, Thank you for taking the time to leave your opinion about our FERGUS Style Bahamas and for your wonderful feedback. It is a great pleasure to read that you not only had an enjoyable stay with us but that the facilities and staff met your needs. We will certainly pass your feedback on our whole team to advise them of the great work. Thanks for choosing FERGUS Group. We look forward to welcoming you on your next trip to the island. Kindest regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Nick

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place, would come again!
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Nick, Thank you so much for choosing to stay with us at our FERGUS Style Bahamas and for taking the time to share your kind compliments. It gives us great satisfaction to know that we have met your expectations and you truly enjoyed every aspects of your stay. That you would recommend us to other guests is a great pride for all of us. Our team look forward to creating more memorable experiences for you in the future. Best regards,Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

4/10 Médiocre

Naif

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel condetions was not nice . Kind of old , air-condition was horrible. Food is just to fill space " no quality at all " . Staff is over stressed due to the tones of work so you can see its reflect on the service
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 7 sept. 2023
Dear Naif, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our FERGUS Style Bahamas. It's disappointing to learn that you were unhappy with certain aspects of your stay. Please rest assured your comments and suggestions concerning the general impression given have been shared with our Management for review and action. We hope we have the opportunity of welcoming you back to the hotel in the near future to show you all the improvements made. Kind regards and best wishes,Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

6/10 Satisfaisant

Delia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Die Anlage war schön, aber die Zimmer waren nicht wirklich sauber und teilweise stark abgenützt.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 26 août 2023
Sehr geehrte Delia, vielen Dank für Ihren Aufenhalt in unserem FERGUS Style Bahamas und für Ihr Feedback bei Expedia Group. Es tut uns Leid zu hören, dass unser Hotel dieses Mal Ihre Urlaubsansprüche nicht erfüllt hat, insbesondere wg. des vom Zimmer gemachten Eindrucks und dessen Sauberkeit. Wir haben Ihre wertvollen Kommentare gut notiert, und werden sie an unseren Abteilungsleiter und Management weiterleiten, damit unsere Einrichtungen und Service verbessert werden können. Wir wünschen Ihnen alles Gute und verbleiben mit freundlichen Grüssen, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

10/10 Excellent

Suzanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 26 août 2023
Sehr geehrte Suzanne, vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung unseres FERGUS Style Bahamas. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich in unserem Hotel so wohlgefühlt haben und heißen Sie gerne erneut willkommen. Bis dorthin verbleiben wir mit vielen lieben Grüße vom gesamten Team, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

2/10 Horrible

Richard

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My review won’t make much a difference but from an avid traveler and reasonable person, I would say this hotel is absolutely sun par. Inconsiderate staff, central air hardly pushes out fresh air, and restrooms look like a Motel 8 at best. You will not get the bang for your buck here unfortunately
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Experience le 26 août 2023
Dear Richard, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our FERGUS Style Bahamas.It's disappointing to learn that you were unhappy with so many aspects of your stay. Please rest assured your comments and suggestions have been shared with our Management for review and action. Your experience is certainly not the standard we usually provide and we apologise for any disappointment caused. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Idalete

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 26 août 2023
Dear Idalete, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable rating given to the FERGUS Style Bahamas. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Annabelle, London

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed our stay at Fergus, great location handy for the airport and local clubs, nice view of the beach and friendly helpful staff. Breakfast buffet was plentiful and varied and drinks from the pool bars were nice and not too expensive. Good pool with plenty of sunloungers, good vibes and music to relax around the pool during the day. Would recommend!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Experience le 10 août 2023
Dear Annabelle, Thank you so much for choosing to stay with us at our FERGUS Style Bahamas and for taking the time to share your kind compliments. It gives us great satisfaction to know that we have met your expectations and you truly enjoyed every aspects of your stay. That you would recommend us to other guests is a great pride for all of us. Our team look forward to creating more memorable experiences for you in the future. Best regards, Susana Cuesta, Customer Experience, FERGUS STYLE BAHAMAS

2/10 Horrible

Emily

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room unbelievablly moldy and midlewy - worst I'd ever experienced - and we were given a very difficult time about changing rooms. Staff was not friendly. We were in 4 different places and Spain and Portugal and had wonderful experiences at all - with the exception of our night/day at your hotel.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Experience le 10 août 2023
Dear Emily, Thanks for your stay with us and your valuable feedback on our FERGUS Style Bahamas. We are concerned to read of the deep disappointment you experienced with our hotel, the impression given by the room where you were accommodated and the problem solving skills of our team. Please accept our sincere apologies for your experience. Be certain we will share your feedback with our Management team to ensure we focus on improving our offering. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience, FERGUS STYLE BAHAMAS

8/10 Bien

Teryn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is not too expensive for the area. If you're looking to stay close to the clubs without breaking the bank, it's a good option. We were able to walk to Hi Ibiza and Ushuaia easily, it took maybe 5 mins, but the hotel itself was quiet at night. The pool is fun and has a dj during the day, and there's easy access to the beach. The room was quite hot and we had a hard time getting it to be cool enough despite having our AC on the highest level.
Réponse de Customer Experience le 10 août 2023
Dear Teryn, Thank you for taking the time to submit your feedback in respect of your stay with us at our FERGUS Style Bahamas. We are glad to know that you liked our hotel. Be assured we have noted your feedback about the proper working of the air conditioning in the rooms given the heat these weeks which has been duly reported to our Management team to look into it. Thanks for choosing FERGUS Group. Looking forward to seeing you again in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience, FERGUS STYLE BAHAMAS