Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hyatt Hyderabad Gachibowli





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Hyatt) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Hyatt)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Hyatt) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Hyatt)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Executive suite (Hyatt) laden

Executive suite (Hyatt)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, balkon (Hyatt) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, balkon (Hyatt)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Road No. 2, IT Park, Gachibowli, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500019
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 942 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 3500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Borgsom voor huisdieren: INR 2950 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: INR 2950 per huisdier, per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Wanneer gasten een extra bed vragen, verstrekt het hotel een extra matras, geen extra bed.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gachibowli Hyatt
Gachibowli Hyderabad
Hyatt Gachibowli
Hyatt Gachibowli Hotel
Hyatt Gachibowli Hotel Hyderabad
Hyatt Gachibowli Hyderabad
Hyatt Hyderabad
Hyatt Hyderabad Gachibowli
Hyderabad Gachibowli
Hyderabad Hyatt
Hyatt Hyderabad Gachibowli Hotel
Ista Hyderabad Hotel Hyderabad
Ista Hotel Hyderabad
Hyatt Hyderabad Gachibowli Hotel
Hyatt Hyderabad Gachibowli Hyderabad
Hyatt Hyderabad Gachibowli Hotel Hyderabad
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hyatt Hyderabad Gachibowli
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2025
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
aysha siddique
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aysha siddique
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Venkata
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Venkata
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Seung Hyouk
Zakenreiziger
20 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Seung Hyouk
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Omkar
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omkar
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nitin
5 mei 2025
Nitin
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dhirendra
Zakenreiziger
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dhirendra
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Harsh
Reisde met partner, Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harsh
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Khuteja
18 apr 2025
Khuteja
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Umesh
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Umesh
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Umesh
6 apr 2025
Negatief: Netheid
Umesh
4 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Asmita
27 mrt 2025
Asmita
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
DIVYA
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DIVYA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
RAJESH, BELLEVUE
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAJESH
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Vaibhav
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vaibhav
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sai Varun
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sai Varun
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Maunang
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maunang
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mathieu-Olivier
Reisde met familie
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathieu-Olivier
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
YUDHVIRAM
Reisde met familie
5 dec 2024
Negatief: Comfort kamer
Oricey
YUDHVIRAM
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fernando
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernando
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Pooja
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pooja
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Makoto
Zakenreiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makoto
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Darsa
24 okt 2024
Darsa
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
pierantonio, Cherry hill
12 sep 2024
Positief: Personeel en service
pierantonio
8 nachten verbleven in september 2024