Kempinski Hotel Huizhou
Hotel in luxe stijl bij het congrescentrum in Huizhou met 2 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kempinski Hotel Huizhou





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.2 Yunshan West Road, Huizhou, Guangdong, 516000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kande International Hotel Huizhou
Kande International Hotel Huizhou
- Zwembad
- Bubbelbad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 108 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 136 voor volwassenen en CNY 68 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: CNY 1000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: CNY 1000.00 (enkele reis), (tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: CNY 250.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De Kids Club is op vrijdag van 14.00 tot 21.00 uur geopend, op zaterdag van 10.00 tot 21.00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.00 uur. Dienstregeling kan zonder kennisgeving worden gewijzigd.
In de zomer (15 juli - 31 augustus) is de Kids Club op woensdag tot en met vrijdag van 14.00 tot 21.00 uur geopend, op zaterdag van 10.00 tot 21.00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.00 uur. Op maandag en dinsdag is de Kids Club gesloten. Dienstregeling kan zonder kennisgeving worden gewijzigd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot november
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten van minder dan 6 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 6 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Huizhou Kempinski
Huizhou Kempinski Hotel
Kempinski Hotel Huizhou
Kempinski Huizhou
Kempinski Huizhou Hotel
Kempinski Hotel Huizhou Hotel
Kempinski Hotel Huizhou Huizhou
Kempinski Hotel Huizhou Hotel Huizhou
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kempinski Hotel Huizhou
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
norman
29 mrt 2021
norman
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
SIU MING
Reisde met familie
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIU MING
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
HO PUN
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HO PUN
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
CHING HANG S
Zakenreiziger
1 jan 2020
Positief: Netheid
CHING HANG S
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Hang Sun Tony
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hang Sun Tony
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Chia
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Kok Boon
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
Kok Boon
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Sze Nga
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sze Nga
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
CHIA-HUNG
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIA-HUNG
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
SING HO
26 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SING HO
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019