Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Grand Hotel Djerba

Gratis ontbijt, een bar en een restaurant verwelkomen je bij Le Grand Hotel Djerba. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rue Béchir Sfar, Djerba, Houmt Souk, Medenine Governate, 4180
Over deze accommodatie
Le Grand Hotel Djerba
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.38 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je het verblijf ter plaatse betaalt in plaats van tijdens het boeken, wordt namens het hotel door E-rev UK LTD een aanbetaling in rekening gebracht op je creditcard.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Le Grand Djerba
Le Grand Djerba Houmt Souq
Le Grand Hotel Djerba
Le Grand Hotel Djerba Houmt Souq
Grand Hotel Djerba Houmt Souq
Grand Hotel Djerba
Grand Djerba Houmt Souq
Grand Djerba
Grand Djerba Fatou
Grand Hotel Djerba Houmt Souk
Grand Hotel Djerba
Grand Djerba Houmt Souk
Grand Djerba
Hotel Le Grand Hotel Djerba Houmt Souk
Houmt Souk Le Grand Hotel Djerba Hotel
Hotel Le Grand Hotel Djerba
Le Grand Hotel Djerba Houmt Souk
Le Grand Hotel Djerba Hotel
Le Grand Hotel Djerba Houmt Souk
Le Grand Hotel Djerba Hotel Houmt Souk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Grand Hotel Djerba
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met familie
28 sep 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Ahmed
21 aug 2019
Positief: Netheid
one night in Houmt Souk
Ahmed
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Khaled
12 jun 2019
Khaled
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
JEAN, rennes
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JEAN
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Anne-Laure
27 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas mal
Anne-Laure
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
THIRE
23 dec 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
THIRE
4 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Matthew D
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic hotel in a great location
Matthew D
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Robert, Buochs, Schweiz
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Robert
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
faouzi
17 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
faouzi
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 jul 2014
Negatief: Personeel en service