Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor AIR Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Appartement laden

Appartement
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een zetelbed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 queensize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Een regendouche
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 queensize bed, niet-roken laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 queensize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bronwaterbad
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Námestie Mieru 256/10, Holíc, 90851
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8.90 voor volwassenen en EUR 8.90 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 5 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AIR Hotel Holíc
AIR Holíc
AIR
AIR Hotel Hotel
AIR Hotel Holíc
AIR Hotel Hotel Holíc
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AIR Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 okt 2024
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jiri
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiri
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
David
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Debra
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Debra
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Timo
17 okt 2023
Timo
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Brandon
Zakenreiziger
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Tomas
30 okt 2022
Tomas
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Lubica
15 jul 2022
Lubica
5 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Tomas
2 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomas
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
michal
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michal
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Charlesworth
Zakenreiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business Trip
Charlesworth
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
kevin
Zakenreiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kevin
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019