LILA Hotel & Apartments
Hotel bij het shoppingcenter in Ho Chi Minh-Stad met gratis valetparkeerservice
Fotogalerie voor LILA Hotel & Apartments





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Double Room, 1 Queen Bed laden

Deluxe Double Room, 1 Queen Bed
Alle foto's voor Deluxe Room, 2 Twin Beds laden

Deluxe Room, 2 Twin Beds
Alle foto's voor Standard Room- Standard Double Room laden

Standard Room- Standard Double Room
Superior Guest Room With 2 Twin Beds
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

92 Cao Trieu Phat, Tan Phong Ward, 94 Cao Trieu Phat, Tan Phong Ward, Ho Chi Minh City, 72915
Over deze accommodatie
LILA Hotel & Apartments
Gelijkaardige accommodaties

Saigon South Serviced Apartments 2
Saigon South Serviced Apartments 2
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
9.2 van 10, Fantastisch, 10 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, raambeveiliging en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 0316573342
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LILA Hotel & Apartments Hotel
LILA Hotel & Apartments Ho Chi Minh City
LILA Hotel & Apartments Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over LILA Hotel & Apartments
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 aug 2025
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JUNDOO
Zakenreiziger
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNDOO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TAKUYA
9 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUYA
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TAKEHIRO
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKEHIRO
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
g
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
g
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoyuki
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoyuki
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Naël
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naël
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality Stay
Sean
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きれいな部屋にフレンドリーなスタッフ

Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kwang han
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwang han
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
15 dec 2024
Peter
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Seungchul
Reisde met een groep
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seungchul
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Han
Zakenreiziger
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Han
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
TAE YOUNG
Zakenreiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAE YOUNG
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Han
Reisde met familie
9 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Han
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
minho
Reisde met een groep
2 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
minho
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Han
Zakenreiziger
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Han
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
KIM
Zakenreiziger
12 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIM
1 nacht verbleven in mei 2023








