Plage, sable noir, chaises longues, parasols

Avis sur Mitsis Selection Blue Domes

5 out of 5
Mitsis Selection Blue Domes
Kardamena, Kos, Kos Island

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 149 avis sur 255." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 74 avis sur 255." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 21 avis sur 255." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 255." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 255." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Evaggelos le 15 août 2023
Dear Nickolas,Thank you for awarding us 4 stars. We hope you had a pleasant stay at our resort. We value your input and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Yours sincerely,

10/10 Excellent

sylviya

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent séjour! Personnel, service au top! La chambre avec piscine privée a réservé en été pour que l’eau soit bien chaude! Je recommande fortement !
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Blue Domes Management & Team le 30 avr. 2022
Dear Sylviya, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely,

8/10 Bien

Sabrina

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon séjour ! Évitez la conciergerie.
Séjour du 12 au 24 septembre ! La réception est top, il nous ont changé de chambre après notre demande. Tout le contraire de la conciergerie, ils n’informent pas des modalités pour les excursions, surtout en période Covid. Nous avons été contraint d’annuler notre excursions car les infos n’avaient pas été transmises. Les services sont top, resto, piscines plages. Top.
Séjour de 12 nuits en septembre 2021
Réponse de Blue Domes Management & Team le 29 sept. 2021
Dear Sabrina, thank you for your review and for your positive comments regarding reception and the hotel facilities. We are sorry that you did not remain satisfied from the services provided by our concierge team. Your comments and suggestions will be taken under consideration in our constant effort to improve our services. Yours Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Jean-Marc

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Grecque ou pas?
Déçus par le système de nettoyage des chambres, 3-4 visites par jour! Ou pas... Repas très standard, peu ou pas de cuisine grecque. Animation musicale constante aux bars, jamais de musique locale. Personnel de service majoritairement sympathique. Attention, l’hôtel et ses piscines sont situés sur une pente. Beaucoup d’escaliers.
Séjour de 9 nuits en septembre 2019
Réponse de Michail Giorntamilakis le 16 sept. 2019
Dear Jean-Marc, Thank you for your feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are sad that we did not meet your expectations. Please be assured that the concerned departments will be informed. Kindly note thaτ Greek dishes are served in our Greek a la carte restaurant and of course at the Ouzeri. Moreover, Greek food choices are available in our Main restaurant and our guests can experience our Greek breakfast corner with local products. We would like to inform you also that our evening entertainment program includes a Greek night. Our Guest relations would have been more than happy to assist you with any information you may need or difficulty you may encountered. As it was remarked, the resort is built on a steep location, but our golf cars are always available to assist our guests with their transfer inside the premises. We hope to have the opportunity to see you back soon. Warm Regards,

10/10 Excellent

Nathalie , Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dream in blue
Near to perfection ! Hospitality, friendship, generosity are essential values for Greek People, that you will definitely find at Mitsis 'Blue Domes
Séjour de 4 nuits en août 2017
Réponse de The Hotel Management Team le 21 août 2017
Dear Mrs Nathalie, Thank you for your kind words, we are always striving to exceed guest expectations and we are delighted that you enjoyed your stay with us. Kind regards The Hotel Management Team

10/10 Excellent

suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Merveilleux séjour
Nous avons passé un merveilleux séjour en couple, en plein mois d'août mais avec piscine privée. Le personnel est adorable aussi bien dans les bars que dans les restaurants et également le personnel qui s'occupe des nettoyages. Seul bémol, faire son check-out lors d'une arrivée en masse est un vrai parcours du combattant, pourquoi ne pas instaurer un guichet check-out où les gens passent moins de temps que lors d'une arrivée où on vous explique tout et on doit mettre un bracelet à toute la famille...

10/10 Excellent

Kyriakos , Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel et bon service. Personnel serviable
Arrivé seul un week-end pour pour le travail, je voulais profiter de l'occasion d'être à Kos pour me détendre au soleil en profitant des services d'un hôtel all-in. Budget en taxi de l'aéroport : 23 euros , en bus:1,20euros. Voir horaire (KTEL) . Accueil à la réception de bonne qualité. Réceptionniste très sympathique et professionnel. Je ne me suis pas fait conduire à mon logement mais la possibilité est donnée aux clients de s'y faire en conduire en voiturette. En échange de 20 euros en caution vous pouvez obtenir des serviettes de plage en les prenant tous les jours au matin et en les rendant au soir. Chambre propre et bien aménagée. Seul souci, l'évacuation des eaux (évier bouché). Vue agréable de la chambre avec balcon sur le village et la mer en toile de fond.Belle promenade au dessus des piscines d'eau de mer avec au milieu du parcours un bar en forme d'île entouré des restaurants et d'un glacier/crêperie. Je n'ai goûté qu'aux pittas et aux glaces, j'ai apprécié également. Je déconseille en revanche les frites (j'habite en Belgique, c'est un mythes chez nous). Possibilité de manger dans le restaurant principal ou de réserver dans l'un des 4 restaurants plus spécialisés.( beaucoup de demandes),je n'ai mangé que dans le restaurant principal : déjeuner copieux de bonne qualités, et souper tres diversifié et également de bonne qualité pour un all in. Au soir, possibilité de profiter des bars jusqu'à 1h. Plage avec cafeteriat, douches , transats de bonne qualité , belle vue
Chambre
Vue balcon

8/10 Bien

vare, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel de reve
Un sejour dans un confort et vue superbe plein de petits restaurants a notre disposition le soir des restaurant a themes en bord de mer sur reservation le restaurant principal aune vue super une terrasse vue mer magnifique mais surtout ne pas diner a l interieur tres bruyant une equipe toujours agreable et a votre disposition rende votre sejour super

8/10 Bien

greg, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Cadre superbe et personnel très accueillant
Le séjour était parfait.. Repas et les différents restaurants sont très bons.. Le personnel est adorable.. Les installations sont spectaculaires.. Les points faibles sont un manque d'une vraie salle de sport et le wifi inexistant

6/10 Satisfaisant

Curly Sue, France

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Assez mitigé
Un hôtel 5 étoiles + qui ne les mérite pas. Les buffets sont assez variés mais on vous sert du vin de qualité très médiocre , le vin blanc est mélangé Avec des glaçons...Un dépôt de 20 euro par Serviette de plage (du jamais vu pour un 5 étoiles) ensuite c'est la course pour vous piquer la Serviette...Il faut carrément prendre RDV Avec le Duty Manager afin de pouvoir se faire éventuellement restituer le dépôt en fin de séjour...Sinon le Kid' Club est bien agencé pour les enfants, un complexe avec beaucoup d'espaces (mais pas assez de transat quand l'hôtel est complet). Une vue magnifique mais ça grimpe comme à l'Alpe d'Huez. Le personnel est par contre très sympatique et accueillant.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Blue Domes KOS
Hotel très agréable, avec de belles et nombreuses piscines d'eau de mer. un accès direct à une belle plage. Personnel variablement aimable. Ils avaient "oublié" notre réservation et la manière de gérer ce problème a été peu aimable de la part du personnel de réception. Autrement après la résolution de ce problème, tout c'est bien déroulé, cuisine agréable et variée, accueil à l'arrivée du restaurant très professionnel.

8/10 Bien

Pedro Tomas

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Réponse de Evangelos le 21 mai 2024
Dear Pedro,Thank you for your positive review! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback is valuable, and we appreciate your kind words about our services and amenities. We look forward to welcoming you back for an even better experience in the future.Sincerely,Blue Domes Management & Team

10/10 Excellent

Karsten

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Evaggelos le 18 mai 2024
Dear Karsten,Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciated our staff and amenities. We look forward to welcoming you back soon!Yours Sincerely,Blue Domes Management & Team

10/10 Excellent

Panagiotis

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding hotel architecture. Nice beach. Great food and service!
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Evaggelos le 4 nov. 2023
Dear Panagiotis,Thank you for sharing your positive experience! It sounds like you had a fantastic time at the hotel, appreciating the architecture, enjoying the beach, and savoring the food and service. If you have any more details or thoughts you'd like to share, feel free to do so!Kind regards,

10/10 Excellent

Gareth

Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Evaggelos le 24 oct. 2023
Dear Gareth,Thank you for your outstanding review! We're delighted to hear that you had a perfect experience with us. Your 10/10 rating means a lot to us, and we're grateful for your kind words. We look forward to welcoming you back in the future!Yours sincerely,Evaggelos

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es war eine wunderbare und schöne Unterkunft. Alle waren bemüht und freundlich. Kommen gerne wieder.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Evaggelos le 7 oct. 2023
Dear Michael,I'm glad to hear that you had such a positive experience! It's always great when a stay exceeds expectations. We would be delighted to welcome you back whenever you decide to return. We're here to make your stay as enjoyable as possible!Yours sincerely,

6/10 Satisfaisant

Reto

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Probleme die man anspricht werden nicht ernst genommen. Mehrfach telefonisch und persönlich angesprochen. Erst als man per email anfängt zu kommunizieren bewegt sich vordergründig etwas. Service und Kundenfreundlichkeit stehen für ein 5 Sterne Hotel in keinem Verhältnis.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Evaggelos le 2 oct. 2023
Dear Reto,We are truly sorry to hear about the challenges you experienced during your stay at Mitsis Blue Domes. Your feedback is of utmost importance to us, and we apologize for any lapses in service or responsiveness that you encountered.We want to assure you that your concerns are being taken seriously, and we are actively working to address and rectify them. Your feedback helps us improve and provide the level of service that our guests expect and deserve.We are committed to making amends and ensuring that you have a positive experience should you choose to stay with us again.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.kind regards

6/10 Satisfaisant

Jamila

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Evaggelos le 2 oct. 2023
Dear JamilaThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Mitsis Blue Domes. We appreciate your honest evaluation of your experience.We regret to learn that your stay did not meet your expectations to the fullest.We value your input and would welcome the opportunity to discuss your concerns in more detail. Please don't hesitate to reach out to us directly. We are committed to addressing any issues and ensuring a more enjoyable experience in the future.Thank you for choosing Mitsis Blue Domes, and we hope to have the chance to welcome you back for an improved stay.kind regards,

8/10 Bien

Raxa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great food, friendly staff
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Evaggelos le 25 sept. 2023
Dear Raxa,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed the food during your stay and found our staff to be friendly. Your comments are valuable to us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 Excellent

Kathryn Jayne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was an amazing stay! Food was good in all of the restaurants but i especially loved the grab and go. Specifically, the patisserie and the gyros bar were amazing! The only downside was the subbed situation as all sunbeds were gone by 7am but luckily we hade a ground floor garden view bungalow which provides sunbeds outside your room. But overall it was ana amazing for holiday!
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Evaggelos le 29 août 2023
Hi Kathryn,Thank you for sharing your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated the various dining options, especially the patisserie and gyros bar. We truly value your feedback and hope to welcome you back for another amazing holiday in the future!thank you

8/10 Bien

Angelo Alois

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Evaggelos le 20 août 2023
Dear Angelo ,Thank you for your feedback and for choosing our hotel for your stay. We're pleased to see your 4-star rating and would love to know more about your experience. If there are any specific aspects that you particularly enjoyed or any areas where you think we could improve, please don't hesitate to share. Your input helps us enhance our services and ensure the best possible experience for our guests.We hope you had an enjoyable stay overall, and we'd be delighted to welcome you back in the future.kind regards,

10/10 Excellent

Valeria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Evaggelos le 16 août 2023
Dear ValeriaThank you for your five-star rating! We are delighted that you had a fantastic experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,

8/10 Bien

Patrick

Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Evaggelos le 16 août 2023
Dear Patrick,We're glad to hear that you had a positive experience during your stay at our resort. Your feedback is important to us, and we're always looking for ways to improve and enhance our guests' experiences. We truly value your input and hope to have the chance to welcome you back in the future for an even better stay.Kind regards,

10/10 Excellent

Mia

Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Evaggelos le 19 août 2023
Dear Mia,Thank you for your 5-star rating! We're thrilled to know that you had a positive experience. If you have any feedback or comments you'd like to share, feel free to let us know. We hope to have the pleasure of serving you again in the future!kind regards,

10/10 Excellent

Bernd

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel with extremely nice staff! Dinitros’s. Greek coffee and gentlemanly service!
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Blue Domes Resort & Spa le 4 juin 2023
Dear Guest,Thank you for your fantastic review and for choosing to stay with us. We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel and that you enjoyed our exceptional service.We're delighted that you mentioned our staff member.We take pride in our staff's dedication to going above and beyond to ensure your satisfaction. It's our pleasure to assist you, and we're glad that you found our team more than happy to help.Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back for another marvelous stay in the future.Yours sincerely,Blue Domes Management & Entire Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Golden Wedding Celebrations
I was recommended this holiday by others for our 50th Wedding Anniversary. High expectations not fulfilled. Had to stand in que for half and hour plus to check in even though we had checked in online to save time. Buggy to bungalow on arrival asked driver to wait and take us back up the hill to get some food. He told us to phone reception when ready. Phoned for buggy twice but did not arrive. We had to walk in the dark not knowing where to go. Pleasant surprise in the morning when we opened the curtains lovely sea view almost on the beach. Lovely room only downfall not soundproof as stated. Main restaurant although plenty of choices the food was lukewarm. For a 5 star hotel crockery did not match and no teaspoon to stir tea-coffee. Other restaurants in resort were good. Bar staff and waiting staff were good. Angelo? in the bar at tennis courts was very nice. Dougie tour operator was excellent. Hotel made our anniversary special with a cake and fizz to our room.
Séjour de 10 nuits en avril 2023
Réponse de Blue Domes management and team le 8 mai 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Blue Domes Hotel for your 50th Wedding Anniversary celebration. We appreciate your feedback and would like to extend our sincere apologies for the areas where we fell short of meeting your expectations. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and enhance our guests' experience.We apologize for the inconvenience you experienced during the check-in process, particularly after checking in online. We understand the frustration caused by the delay and the miscommunication regarding the buggy service. Rest assured, we will address this with our team to ensure a smoother and more efficient check-in process for our future guests.We are pleased to hear that you enjoyed the sea view from your room and that you found the room to be pleasant. However, we apologize if the soundproofing did not meet your expectations. We will investigate this matter further and take the necessary measures to rectify any issues identified.Regarding the lukewarm food in the main restaurant, we apologize for the inconsistency you experienced. Our culinary team will be informed of your feedback to ensure that appropriate measures are taken to maintain the desired temperature of the dishes served.We appreciate your positive comments about the other restaurants in the resort, as well as the service provided by our bar and waiting staff. We will pass along your compliments to Angelo from the bar at the tennis courts, as well as to Dougie, our tour operator.We are delighted to hear that we could contribute to making your anniversary special with the cake and sparkling wine in your room. It is our aim to create memorable moments for our guests on such occasions.Once again, we apologize for the inconveniences you encountered and for not fully meeting your expectations. We truly value your feedback, and it will assist us in improving our services and ensuring a more enjoyable experience for our guests in the future.If there is anything else we can do to address your concerns or if you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to us. We hope to have the opportunity to welcome you back to Blue Domes Hotel in the future and provide you with an enhanced experience.Yours sincerely,

10/10 Excellent

David Peter

Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de The Management Team le 27 mai 2023
thank you for your rating!looking forward to welcoming you again in Blue Domes!

10/10 Excellent

Manuela

Séjour de 14 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Mattia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Struttura molto ben tenuta, vista mare spettacolare
Séjour de 7 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Thomas Markus

Séjour de 7 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Carola

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Ketan

Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 30 août 2022
Dear Ketan,thank you for your feedback.Yours Sincerely,

8/10 Bien

Dominik

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 10 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

Shay

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Unfriendly staff. Low quality of food. Not 5 star. Not worth the money.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 9 août 2022
Dear Shay, We are sorry to hear that your experience at Blue Domes did not exceed your expectations. Thank you for taking the time to share this with our team. We are always here for you, listening to your own needs and preferences and we promise to do our best so you can enjoy your next stay with us to the fullest! Yours Sincerely,

2/10 Horrible

Martin

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bliver annonceret som 5-stjernet "Fine Dining" all inclusive. Det er fængselsmad i den tilgængelige kantine, de 6 andre "restauranter " er små cafeer med elendig mad og kø. de 4 a la carte retausranter er umulige at booke bord til. Man må ikke tage mad med til værelset. Roomservice er en joke i kvalitet. Værelserne havde flere tekniske problemer, og meget støj fra overboer. Poolvand kold og urent. Vi tog hjem 1 uge før end beregnet. Meget skuffende, og falsk markedsføring.
Séjour de 14 nuits en juin 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 21 juil. 2022
Dear Martin, We are sorry to hear that your experience at Blue Domes did not exceed your expectations. Thank you for taking the time to share this with our team. Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities. Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Chiara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soggiorno perfetto
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 14 juil. 2022
Dear Chiara, thank you for the top score review! Yours Sincerely,

6/10 Satisfaisant

ohad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 14 juil. 2022
Dear Ohad, thank you for the feedback! Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Christopher

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolle Anlage mit vielen Pools. Leider sind die Pools etwas kalt und es fehlt ein Pool für Kinder (außer der im separaten Kinderland). Die Auswahl an Speisen ist super, geschmacklich war es auch gut. Das Personal ist wirklich klasse, sehr freundlich, schnell um Hilfe bemüht und sehr aufmerksam. Für eine Woche ist das Hotel auf jeden Fall zu empfehlen.
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 4 juil. 2022
Dear Christopher, we are delighted you took the time to share your holiday experience with us. We are looking forward to welcoming you back soon! Yours Sincerely,

8/10 Bien

Cindy Le Kim

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel ist große, schön und sauber. Das Essen ist wirklich gut und es ist für jeden was dabei. Das Hotel ist für Kinderwägen eher schlecht, da man viele/oftmals Treppen hat. Man kann sich im Hotel erholen und die Zeit genießen. Hier und da ist es leider in die Jahre gekommen, weshalb es eher einem 4 Sterne Hotel entspricht. Das Personal in den Restaurants kann teilweise kein/kaum Englisch. Was wirklich sehr sehr schade ist, dass man in einem 5 Sterne Hotel für 1h Late Check Out 20 EUR bezahlen muss! Desweiteren finden wir, dass die Papierbecher die man überall für jedes Getränk erhält eine enorme Umweltverschmutzung darstellen. Wir hatten einen Garten Bungalow und würden diesen empfehlen, allerdings ist es sehr hell und leider teilweise hellhörig. Der Strand ist Kies und sauber. Das Sportangebot ist umfangreich und sehr toll. Schade ist, dass man unbedingt im Vorfeld eine Reservierung tätigen muss.
Séjour de 10 nuits en mai 2022
Réponse de Blue Domes Management & Entire Team le 13 juin 2022
Dear Cindy, thank you for taking the time to share your experience and kind recommendations. We are always here for you, listening to your own needs and preferences and we promise to do our best so you can enjoy your next stay with us to the fullest! Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Jason

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Stay
Excellent resort, its got everything and the staff are lovely. Definitely would recommend.
Séjour de 10 nuits en mai 2022
Réponse de The Management Team le 10 juin 2022
Dear Jason, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Yours,

10/10 Excellent

Damian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing and relaxing stay. Buffet is really good, and the restaurants are good. Keep in mind that you’ll need to reserve restaurants way in advance
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de The Management Team le 10 juin 2022
Dear Damian, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely,

4/10 Médiocre

Miss Emma

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The rooms are not very insulated, you can hear everything happening in the next rooms! Did not sleep more than 4 hours each night due to young family next door and the people staying above us who stay up late. Left needing a holiday and very tired!
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Blue Domes Management & Team le 4 mai 2022
Dear Emma, We are sorry to read that your stay with us was not as satisfactory as expected. Please note that room changes are available upon request Thank you taking the time to share this with us. Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Johannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parken gebührenfrei
Großes familienfreundliches AI-Hotel mit sehr gutem Niveau. Auto erforderlich, wenn man auch außerhalb der Anlage etwas sehen will. Parken gebührenfrei.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Blue Domes Management & Team le 28 avr. 2022
Dear Johannes, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely,

6/10 Satisfaisant

christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 star
The standard restaurant was very poor quality food. They made it very hard to book into the restaurants (hotel.com did not provide the correct reservation ID to prebook). Bar service was quite slow. Staff were pleasant and the resort is well maintained Overall more of a 4 star stay. Did not have the refined touches of a 5 star hotel
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Blue Domes Management & Team le 6 mai 2022
Dear Christopher, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Yours,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place
Staying at the Mitsis was absolutely amazing. The food was delicious, the staff friendly and hotel was very luxurious. They thought of everything from the smallest detail to make your stay an amazing experience. The waters are cold at this time of the year (pool and sea) but we booked a jacuzzi which was very well used by us. The only fault I would say is that the dishes in the buffet area were sometimes are not properly cleaned but as soon as I informed our waiter, they changed it for us. The food through out the resort is fantastic, from alfresco dining to chilled, something for everyone. My kids love the ice cream, it was their favourite place. The scenery is mountain, sea and pool, not much more to ask for. Overall an amazing experience that I would definitely be returning to.
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Blue Domes Management & Team le 30 avr. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely Yours,

8/10 Bien

Karin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familjesemester
En härlig anläggning, över förväntan. Ingen trängsel utom lite köer till restaurangen. Över lag mycket bra!
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Blue Domes Management & Team le 19 avr. 2022
Dear Familjesemester, thank you for your feedback. Yours Sincerely,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Insgesamt gut!
Schöne Hotelanlage, jedoch nicht optimal, wenn man mit einem Kinderwagen unterwegs ist. Super Zimmer und der Service ist mehrheitlich sehr gut. Einzelne Angestellte hatten aber auch schon bessere Tage und ich fühlte mich sehr unwohl. Aber, das kommt wohl in der besten Familien vor. Etwas muss ich aber bemängeln: Die 4 Restaurant am Meer, welche eine Reservation benötigen, waren mehrheitlich schon ausgebucht. Daher ist seitens Verpflegung nicht mehr viel Auswahl. Da ist also noch Luft noch oben. Empfehle das Hotel sehr gerne weiter, auch wenn wir vermutlich nicht mehr dahin gehen werden, weil wir doch lieber auswärts essen gehen. Dennoch erinnere ich mich seeehr gerne an die Woche zurück.
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Blue Domes Management & Team le 25 oct. 2021
Dear Guest, thank you for taking the time to share your experience and kind recommendations. We are always here for you, listening to your own needs and preferences and we promise to do our best so you can enjoy your next stay with us to the fullest! Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Monique de

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super mooie accommodatie met veel faciliteiten. Prachtige zwembaden, mooi privé strand met bediening. A la carte restaurants waren allemaal top. Bediening was zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was dat de Wifi niet altijd optimaal werkte. Maar, dat is ook maar het enige.
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Blue Domes Management & Team le 25 oct. 2021
Dear Monique, thank you for your positive feedback. We are very pleased to know that you enjoyed our accommodation facilities and the a la carte restaurants. We are sorry to hear that you had some issues connecting to the WiFi. We look forward to welcoming you again at Blue Domes soon. Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Joanna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Blue Domes Management & Team le 20 oct. 2021
Dear Joanna, thank you for your positive review . We look forward to having you with us again soon! Yours Sincerely,

8/10 Bien

Katrin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en octobre 2021