The Grand Hotel Ginowan
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Araha-strand
Fotogalerie voor The Grand Hotel Ginowan





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
4 nov - 5 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een ligbad
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Badjassen
Een ligbad
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken laden

Junior suite, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken laden

Deluxe suite, niet-roken
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, uitzicht op de stad (Hollywood) laden

Twin kamer, niet-roken, uitzicht op de stad (Hollywood)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 5 1 Oyama, Ginowan, Okinawa Prefecture, 901-2223
Over deze accommodatie
The Grand Hotel Ginowan
Gelijkaardige accommodaties

Laguna Garden Hotel
Laguna Garden Hotel
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Waterglijbaan
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Diner: JPY 4500
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Grand Hotel Ginowan Hotel
The Grand Hotel Ginowan Ginowan
The Grand Hotel Ginowan Hotel Ginowan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Grand Hotel Ginowan
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Billy
Reisde met partner, Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
チョコ
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チョコ
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Evan
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SHUICHIRO
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUICHIRO
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
norak
15 sep 2025
norak
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Keityuu
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keityuu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Saeko
2 sep 2025
Saeko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
みえこ
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みえこ
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
あきこ
23 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten


あきこ
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
23 aug 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mieko
23 aug 2025
Mieko
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SONG JENG
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

SONG JENG
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Toyoharu
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toyoharu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Meateran
14 aug 2025
Meateran
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MISAKO
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MISAKO
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Koichi
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle Edward
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle Edward
19 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ヒビキ
27 jul 2025
ヒビキ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Satoko
23 jul 2025
Satoko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TAKEMASA
21 jul 2025
TAKEMASA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
I-YUN
Reisde met een groep
20 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I-YUN
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Saeko
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saeko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sanae
12 jul 2025
Sanae
2 nachten verbleven in juli 2025








