Exterieur

Beoordelingen van Best Western Hotel Porto Antico

3 out of 5
Best Western Hotel Porto Antico
Via al Ponte Calvi, 5, Genoa, GE

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 279 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 292 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 652 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Richard

2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Carlo op 29 mei 2022
Grazie per la sua recensione.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie
Ideaal hotel als je in de oude haven wilt verblijven
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

R.W.P.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie
Gunstige ligging
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Alfiero

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Alessandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a nice stay. Staff was helpful, it's 5' walk from the aquarium and the Galata museum, very close to lots of local restaurants. Breakfaat was complete and super cheap (4€).
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

debora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto tranquillo posizione comoda per visitare L'acquario e altro..
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Paola

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Le indicazioni fornite per raggiungere l'hotel sono scarse e dei cari vecchi cartelli sarebbero una grande aiuto! Il posto auto è da panico. Le stanze dipinte di rosso mi hanno messo un po' di ansia. Un colore più rilassante sarebbe gradito. Gli spazi sono un po' ridotti. Sufficiente, ma pensavo meglio.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Davide

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Darwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was great for 5 people, walkable to the water and to sites in town/food. We had a car and saw there was parking included. You need to drive through "limited" pedestrian areas to the front of the building, which our GPS's didn't want us to do. So it took some driving around to figure that out. We weren't sure if we were allowed to drive on the road in front, which we were. We weren't able to get the parking for free, our data was entered, but exiting of parking wasn't clearly explained, and we ended up being charged 20 Euros. We were told the car info was loaded onto the app, so when exiting parking, we didn't know we also had to use the ticket kiosk prior to exiting. When we did that, it charged us. Other than driving to check in and parking exit, everything was great. Breakfast was great, 4 euros per person, lots of variety and tasted great.

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Pirjo

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Caterina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid
Freundliche Mitarbeiter und guter Service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Laura Josefina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel is nice and the location its excellent. The personal its very kind
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buona esperienza
Personale cortese. Colazione sufficiente. Le camere andrebbero aggiornate.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

LAURENT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hôtel
Hôtel idéalement placé pour visiter Gênes et profiter de tout ce que cette ville puisse nous offrir (aquarium, Théâtre, biosphère,...) Mention spéciale pour Federico (qui parle très bien le Français) de la réception qui est d'une extrême gentillesse, de bons conseils et d'un super professionnalisme mais également merci aux personnels du petit déjeuner qui sont au petit soin avec les clients
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

christian

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

RITA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal für Kurztrips geeignet. Gute Restaurants in der Umgebung
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Carlo op 23 okt 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen unser Hotel gefällt.

8/10 – Goed

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martin

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

CHRISTOPHE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
très bien situé proche du port et du centre calme.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlo op 7 sep 2023
Merci pour votre avis ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la proximité.

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the sea and restaurants
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Egidio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto buono pulito e in ottima posizione
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van carlo op 18 aug 2023
Grazie per la tua recensione! Siamo lieti che tu abbia apprezzato la pulizia, la posizione e la qualità del nostro soggiorno. Speriamo di vederci di nuovo presto!

2/10 – Ontzettend slecht

Arlyn

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
The staff were NOT helpful, NOT welcoming and the A/C was really bad. Room service was really bad as well.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carlo op 15 aug 2023
We apologize if you had an unsatisfying experience. The air-conditioning is set at 23 as required by regulations. As for room service, we simply do not have it. We are a 3-star hotel. We'll look into the issues you've raised.

8/10 – Goed

Helga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 14 aug 2023
Gentile HelgaLa ringraziamo per aver completato il sondaggio in merito al suo recente soggiorno presso la nostra struttura.La stima che ha nei nostri confronti è un importante riscontro per il nostro impegno quotidiano.Infatti, con i suoi giudizi sui servizi che ha gradito e su quelli che, al contrario, andrebbero migliorati ci aiuterà a offrire in futuro un’ esperienza migliore sia a lei, sia al resto dei nostri clienti.Nel caso in cui necessitasse di assistenza, non esiti a contattare il numero +39 010 2518249.La ringraziamo nuovamente per aver dedicato il suo tempo alla compilazione del nostro questionario di gradimento e, sperando di averla nuovamente tra i nostri ospiti,la saluto cordialmente,Carlo TorriginoResident Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick-Olivier

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 14 aug 2023
Gentile PatrickLa ringraziamo per aver completato il sondaggio in merito al suo recente soggiorno presso la nostra struttura.La stima che ha nei nostri confronti è un importante riscontro per il nostro impegno quotidiano.Infatti, con i suoi giudizi sui servizi che ha gradito e su quelli che, al contrario, andrebbero migliorati ci aiuterà a offrire in futuro un’ esperienza migliore sia a lei, sia al resto dei nostri clienti.Nel caso in cui necessitasse di assistenza, non esiti a contattare il numero +39 010 2518249.La ringraziamo nuovamente per aver dedicato il suo tempo alla compilazione del nostro questionario di gradimento e, sperando di averla nuovamente tra i nostri ospiti,la saluto cordialmente,Carlo TorriginoResident Manager

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 14 aug 2023
Gentile EduardoLa ringraziamo per aver completato il sondaggio in merito al suo recente soggiorno presso la nostra struttura.La stima che ha nei nostri confronti è un importante riscontro per il nostro impegno quotidiano.Infatti, con i suoi giudizi sui servizi che ha gradito e su quelli che, al contrario, andrebbero migliorati ci aiuterà a offrire in futuro un’ esperienza migliore sia a lei, sia al resto dei nostri clienti.Nel caso in cui necessitasse di assistenza, non esiti a contattare il numero +39 010 2518249.La ringraziamo nuovamente per aver dedicato il suo tempo alla compilazione del nostro questionario di gradimento e, sperando di averla nuovamente tra i nostri ospiti,la saluto cordialmente,Carlo TorriginoResident Manager

8/10 – Goed

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Difficult to find. Parking is across the Main Street. Parking is very difficult and so is driving on the very narrow roads. Breakfast was great.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van carlo op 1 aug 2023
Thank you for the review! We're glad to hear you enjoyed the breakfast. We understand that the roads and parking can be tricky to navigate sometimes. it is the characteristic of Genoa Medioeval Centre

6/10 – Redelijk

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
El personal no fue atento y agradable
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van carlo op 26 jul 2023
Disculpe las molestias, trabajamos para satisfacer sus expectativas.

8/10 – Goed

Susan

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself was good and in a nice building. We asked (the day before) for a taxi to the airport for 5:00 am. One was never ordered and we had a terrible scramble in the morning. Stress we did not need. Also the area is mixed.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carlo op 20 jul 2023
Thanks for the feedback. Apologies for the inconvenience caused. Unfortunately it is not possible to order the taxi in advance. The radio taxi is round the clock service and we call cab at the moment

8/10 – Goed

Henrik

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 14 aug 2023
Gentile HenrikLa ringraziamo per aver completato il sondaggio in merito al suo recente soggiorno presso la nostra struttura.La stima che ha nei nostri confronti è un importante riscontro per il nostro impegno quotidiano.Infatti, con i suoi giudizi sui servizi che ha gradito e su quelli che, al contrario, andrebbero migliorati ci aiuterà a offrire in futuro un’ esperienza migliore sia a lei, sia al resto dei nostri clienti.Nel caso in cui necessitasse di assistenza, non esiti a contattare il numero +39 010 2518249.La ringraziamo nuovamente per aver dedicato il suo tempo alla compilazione del nostro questionario di gradimento e, sperando di averla nuovamente tra i nostri ospiti,la saluto cordialmente,Carlo TorriginoResident Manager

10/10 – Uitstekend

Sofia Maria

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 14 aug 2023
Gentile SofiaLa ringraziamo per aver completato il sondaggio in merito al suo recente soggiorno presso la nostra struttura.La stima che ha nei nostri confronti è un importante riscontro per il nostro impegno quotidiano.Infatti, con i suoi giudizi sui servizi che ha gradito e su quelli che, al contrario, andrebbero migliorati ci aiuterà a offrire in futuro un’ esperienza migliore sia a lei, sia al resto dei nostri clienti.Nel caso in cui necessitasse di assistenza, non esiti a contattare il numero +39 010 2518249.La ringraziamo nuovamente per aver dedicato il suo tempo alla compilazione del nostro questionario di gradimento e, sperando di averla nuovamente tra i nostri ospiti,la saluto cordialmente,Carlo TorriginoResident Manager

10/10 – Uitstekend

Brett

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location steps from Porto antico. Easy walking to city center and most tourist sites. Many restaurants within short walk. Staff very friendly and helpful with directions or assistance. Very comfortable stay.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Carlo op 19 jun 2023
Thank you for your kind review. We are delighted to hear that our location was convenient for you and that you found the staff friendly and helpful. We strive to give our customers the best experience possible. We are glad that you enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Yuniet

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good place
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Carlo op 8 jun 2023
Thank you! We're glad you enjoyed it.

8/10 – Goed

Sergio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hotel si trova praticamente di fronte all'acquario, quindi è di una comodità incredibile. La stanza era pulita e comoda, il bagno in ordine. Stanza non insonorizzata bene con l'esterno, diciamo che se uno ha il sonno leggero probabilmente non sarà felice... Personale cordiale, colazione nella norma. Essendo una zona portuale antica, come il nome dell'albergo suggerisce, i vicoli sono stretti e caratteristici, in pochi minuti si arriva nelle zone più frequentate. Ristoranti e trattorie ce ne sono tantissime e abbiamo sempre trovato personale di sala simpatico.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van carlo op 8 jun 2023
Grazie per la recensione! Ci fa piacere che abbia apprezzato la nostra posizione e l'accoglienza. Siamo davvero spiacenti che la stanza non sia stata insonorizzata come desiderato. Saluti!

10/10 – Uitstekend

Pirkko

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Roqiah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel !!
We as a family really enjoyed our stay at this Hotel. All the staff were so nice and helpful . I really recommend this place. Thank you to all the staff ! It was our first trip to Italy and we really enjoyed it. Room was clean, breakfast was nice. Also staff speak English , so it was easy to communicate with them. Everything was perfect :)
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van carlo op 8 jun 2023
Thank you for sharing your wonderful experience. We're so glad you had a great stay.

8/10 – Goed

LIGIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aceptable pues esta bien ubicado, cerca al puerto
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Carlo op 19 mei 2023
Muchas gracias por su opinión. Estamos muy contentos de que nuestro hotel esté ubicado cerca al puerto para que nuestros huéspedes aprovechen al máximo sus vacaciones. ¡Esperamos que disfrute del resto de su estancia con nosotros!

6/10 – Redelijk

Holger

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 10 mei 2023
Dear PatriciaThank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Carlo TorriginoResident Manager

4/10 – Matig

zahra

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is helpful, the area was scary.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Carlo op 10 mei 2023
Thanks for your feedback! We're glad to hear that the staff was helpful. We'll review our security measures in the area.

6/10 – Redelijk

Martin

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Akinori

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 10 mei 2023
Dear AkinoriThank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Carlo TorriginoResident Manager

10/10 – Uitstekend

Nereu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was travelling alone and I got this room with a single bed. Great. Cheaper. A small but cozy room. Not that small. It was ok. Location is fantastic.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 10 mei 2023
Dear NereuThank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Carlo TorriginoResident Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien situé (dans le centre historique, mais facile d'accès à pied depuis la gare Piazza Principe) et propre. La chambre donne en revanche sur un puits de lumière.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 8 mrt 2023
Cher clientsMerci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Cordialement,Carlo TorriginoResident ManagerBest Western Hotel Porto Antico

8/10 – Goed

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Danke
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Carlo Torrigino Resident Manager op 8 mrt 2023
Sehr geehrter Herr CarlosVielen Dank, dass Sie die Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel ausgefüllt haben.Die Wertschätzung, die er für uns hat, ist ein wichtiges Feedback für unser tägliches Engagement.In der Tat, mit Ihren Urteilen über die Dienstleistungen, die Sie mochten und über diejenigen, die im Gegenteil verbessert werden sollten, wird es uns helfen, in Zukunft sowohl für Sie als auch für den Rest unserer Kunden eine bessere Erfahrung zu bieten.In der Hoffnung, sie wieder unter unseren Gästen zu haben,Herzlich grüße ich euch,Carlo Torrigino