THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl in Fukuoka, met een restaurant, bij een trein-/metrostation

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
21 van 21 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (With Shower Only)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (Hollywood)

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken, hoek

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, hoek

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
  • 43 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, niet-roken, hoek

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
  • 43 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
  • 70 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Double Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Hollywood Twin Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Triple Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Corner Double Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Single Room Non-Smoking (with Shower Only)

  • Max. aantal: 1

Deluxe King Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Triple Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Deluxe Corner King Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Corner Twin Room Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Suite Twin Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-8-49 Tenjin, Fukuoka, Fukuoka, 810-0001

In de buurt

  • Ondergronds Winkelcentrum van Tenjin - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Yatai - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Winkelcentrum Solaria Plaza - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Fukuoka Mitsukoshi-warenhuis - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Fukuoka Tenjin - 4 min. wandelen
  • Station Tenjin-minami - 8 min. wandelen
  • Fukuoka (FUK) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪サン・フカヤ 新天町本店 - ‬6 min. wandelen
  • ‪飛うめ - ‬6 min. wandelen
  • ‪上島珈琲店 - ‬6 min. wandelen
  • ‪鮨金 - ‬6 min. wandelen
  • ‪Di PUNTO - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC

Hotel met een luxe stijl niet ver van Canal City Hakata (winkelcentrum)
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC is niet ver van Haven van Hakata en verwent gasten met een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Ga vooral lekker eten bij Anckor Grill Fukuoka, het bistrorestaurant ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en geniet van een fitnesscentrum.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), conciërgeservice en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte, een lift en een automaat
Kamervoorzieningen
De 171 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en gratis toiletartikelen
  • (kleer)kasten, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 3.300 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Anckor Grill Fukuoka

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (100 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (100 centimeter hoog)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 2 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Gate Fukuoka By Hulic
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Fukuoka
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC?

Dit luxe hotel ligt in Tenjin, op 2 km afstand van Yatai en Canal City Hakata (winkelcentrum). Ook Haven van Hakata en Marine Messe Fukuoka liggen op 3 km afstand. Station Fukuoka Tenjin ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Tenjin-minami is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 117 van 156 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 156 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 156 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 156 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 156 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

TATSUHIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が綺麗、適度な高級感も感じられたし、スタッフの接客も行き過ぎない丁寧さで好感度高い。 強いていえば景色は写真ほどは映えなかったようには思う。
夜景も日中の景色も眺めはいいが良いとは言えないかも。ただ、外のテラス席が心地良かった。
クリスマスシーズンに向けて早めに豪華なツリーがロビーに聳えていました。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ka Bo

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
New hotel, clean and quiet room. Staff. Including trainee staff, restaurant waiters and waitresses, very friendly and considerate. Location is absolutely convenience, you can’t complaint a hotel which stations at the heart of the shopping area and at the same time on the top of the subway station.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
テレビがYouTubeとかみれたらもっと良かった。他はとても素敵なホテルで最高でした!
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Carina

2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Tsz Ling, Kowlokn

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An excellent hotel to stay and good location.
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Hoi Yan

Reisde met een groep
There is not coin laundry machine in the hotel which is very inconvenient to tourists. This is very common among all hotels in Japan. It is also one of the considerations in choosing hotels. I am unexpected the gate does not have such normal stuff.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Benny

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店新,設施齊備,房間整潔
4 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Sze Man Vivian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點很方便,能直接由地鐵上到酒店內
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

michiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフも丁寧で清潔なホテルでゆっくりと過ごせました、レストランやロビーからの眺めも素晴らしかったです。 朝食もとても美味しかったのでまた次は選べるメニューを変えて来てみたいと思います
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

SIU MING

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
連接天神地鐵站同地下街,購物交通非常方便
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and good location. Will stay again next time.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

HIROE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても清潔で、スタッフの方も親切で快適でした。朝食は人気の和食を食べたのですが、限定30食なので早目に行くのがお勧めです。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ganji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

szer khee

3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Koichi

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は良い ラウンジも良い スタッフ、特に男性スタッフはホスピタリティか足りない
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Kerry

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pro:This hotel is very convenient as it's right at the JR station exit 5. Con: It has very strong cemenet smells in the hallway. The breakfast was not very impressive as it has the same meals for the two days we stayed. No swimming pool or onsen facility.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Chia hsin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
客房乾淨,交通很方便
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Violet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Bryan

6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Irma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was beautiful, clean, near shopping and excellent dining options.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Yin Fook Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staffs doesn’t communicate well in English. Staffs need to smile and greet hotel guests more. Setup of lobby on top floor is first time experience and need to take the lifts twice to enter and exit. Like the viewing area on 18th floor. Complimentary snacks and drinks are added benefit experience while relaxing there.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Keny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were clean, staff members were friendly, and the view from the deck was impeccable
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

SIU LUNG

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客戶服務態度良好,交通方便
9 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay. The staff were great. The rooms were clean and in a great location. Drinks on the terrace were really nice. Very happy with our decision to stay there.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Minah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025