Geheel appartement

Hotel Ritza HAKATA

3.0-sterrenaccommodatie
Dit appartement biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Canal City Hakata (winkelcentrum).

Fotogalerie voor Hotel Ritza HAKATA

Exterieur
Gratis wifi, beddengoed
Gratis wifi, beddengoed
Een koelkast, een microgolfoven, een kookplaat
Exterieur

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Geheel appartement

1 badkamerMax. aantal: 433 m²

Populaire voorzieningen

  • Wasmachine
  • Keuken
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Voeg datums toe voor prijzen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Hotel Ritza HAKATA

Dit appartement biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Canal City Hakata (winkelcentrum).
Dit rookvrije appartement beschikt over gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes. Dit appartement heeft een wasmachine. Verder is de kitchenette voorzien van een koelkast, kookplaat en microgolfoven. Gratis wifi, een flatscreentelevisie en een haardroger zijn enkele van de overige voorzieningen.
Dit appartement heeft 14 kamers met pantoffels en een haardroger. Alle kamers in dit appartement met 3 sterren hebben kitchenettes met een koelkast, een kookplaat, een microgolfoven en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is voorzien van een bad/douchecombinatie, een bidet en tandenborstels en tandpasta.

In dit appartement in Fukuoka is wifi gratis. Elke kamer is voorzien van flatscreentelevisie.

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Gratis verblijf voor kinderen (zie details)

Kitchenette

  • Koelkast
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Microgolfoven

Slaapkamers

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • 1 privébadkamer
  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Wasvoorzieningen

  • Wasmachine

Klimaatregeling

  • Airconditioning
  • Verwarming

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegelaten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift
  • Rookvrije accommodatie

Diensten en faciliteiten

  • Virtuele receptie

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • 14 units

Gelijkaardige accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Binnen de 72 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Je kunt hulp vragen aan een virtuele receptie

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 6 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Evenementen

No events allowed

Roken

Smoking is not permitted

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 7 jaar.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sg Hakataekiminami Fukuoka
SG Residence Inn Hakataekiminami Fukuoka
SG Residence Inn Hakataekiminami Apartment
SG Residence Inn Hakataekiminami Apartment Fukuoka
Sg Hakataekiminami Fukuoka
SG Residence Inn Hakataekiminami Fukuoka
SG Residence Inn Hakataekiminami Apartment
SG Residence Inn Hakataekiminami Apartment Fukuoka

Over deze buurt

Kaart
2-15-11 Hakataekiminami, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 812-0016

In de buurt

  • Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • Sumiyoshi schrijn - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Yanagibashi Rengo-markt - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Heiligdom van Kushida - 2 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Fukuoka Hakata - 11 min. wandelen
  • Station Higashi-hie - 18 min. wandelen
  • Fukuoka (FUK) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪フォルクス 博多駅南店 - ‬4 min. wandelen
  • ‪豚煮夢中 ーBUTANI MUCYUー - ‬3 min. wandelen
  • ‪竹之家 - ‬4 min. wandelen
  • ‪がったんごっとん - ‬1 min. wandelen
  • ‪ニュー町酒場 本気のビールと餃子ママ - ‬4 min. wandelen

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Ritza HAKATA?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Ritza HAKATA inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Ritza HAKATA uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Ritza HAKATA?

Dit appartement ligt in Wijk Hakata, op 2 km afstand van Canal City Hakata (winkelcentrum) en Heiligdom van Kushida. Ook Ohori-park en PayPay Dome liggen op 10 km afstand. Station Higashi-hie ligt op 18 minuten wandelen en naar Kushida Shrine Station is het 21 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Ritza HAKATA

8,8

Uitstekend

9,0

Netheid

7,2

Locatie

8,2

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

8,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 160 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Stella

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
是連住四晚的 房間有異味,第一天有開窗通風, 以為氣味會逐漸消散,到第二天氣味仍在,查找之下發現是抽油煙機的濾網沾上厚厚的黃色油煙,連續四晚整個房間都是隔夜烤肉味。 床墊太殘舊,嚴重塌陷,感覺是睡在不同程度鬆散的彈弓上 衛生情況也不理想睡完皮膚第二天有痕癢 洗衣機太舊,外殼有大塊生鏽痕跡,洗洗下自己停頓, 惟有轉手洗 優點: 位置方便
左邊床塌陷
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

ダイキ

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

SAKIMU

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

JONGRYUL

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Yiu Wing

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Far away from JR
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Eiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Haruo

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
全般的には問題なく宿泊できたが、以下の点は気になった。 ①送られてきたメールを読んでも、入館方法が分かりにくい。 ②チェックイン時に、室内の冷房により、レンジフードが著しく結露し、水滴が台所と床を濡らしていた。レンジフードには結露のためと思われる黒カビが発生していた。窓や壁も結露が発生していた。布団は基本的には清潔感があるものの、冷房による結露のため、湿気を含んでいた。 ③天井の照明の電球のうち2つは正常に点灯しなかった。 ④テレビのリモコンが異常動作をしていたため、電池を抜いて停止させた上で、テレビ本体のスイッチで操作することを余儀なくされた。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

概ね良好です…が

このホテルには何度か泊まっているので、部屋の状態や状況は分かってます。 敢えて言うなら、部屋によって入口の電子ロックが壊れていたりネットTVが無かったりするので、それらを改善して貰えたらより良く過ごせるかなと思います。 また、ハンガーの本数が極端に少ない部屋もあるのでそこも調整して貰えたら有難いです。 あと、難しい事だと思いますが乾燥設備(浴室乾燥とか乾燥機とか)が乏しく、一晩では洗濯した服が乾かない事が多いので…何かしら対策して貰えると有難いなと思います。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ada

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for family stays. Full set cookware, spoon, fork, chopsticks, pan, Pot, washing liquid. Walk 10-15mins 去博多啇場
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
comfortable and clean
5 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Crystal Chi Ian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Cheuk Hei

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Watcharaphoom, Brooklyn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is not to expensive and close to shopping area
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Andy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place and clean
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

RINA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

HITOSHI

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

CHINGFENG

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer

有機會會再入住

公寓是酒店設備一應俱全 除了好幾餐的早餐和宵夜 住了六天真的很方便
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, voorzieningen
よかったです
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

meng

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

TATSUSHI

Reisde met familie

エントランスの入り方が分かりにくい

ホテルのエントランスの入り方がとても分かりにくく、何組もの人が中に入れず困っていた。キーのAの表示が消えている上、サポートの案内もAのキーの事を呼び出しボタンとの説明だったが、どこにも呼び出しという表示は無く、日本語もたどたどしくて、案内になっていなかった。チェックイン後の外出から戻られた方もエントランスから入らず苦慮していたので中から開けてあげるほどだった。 部屋の中にアイロンが無く十分な設備とは言えない。
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

MOORYONG

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jinhwan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

AHREUM

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer

만족해요

방도 넓고 샤워 시설도 너무너무 만족했습니다!!! 친구들이랑 좋은 추억 쌓고 가요! 좋은 가격에 좋은 서비스 감사함니다
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

位置佳,房況好

位置很好,離車站1公里內,房間也很乾淨
3 nachten verbleven in december 2024