HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -
Hotel in Fukuoka, op 4 minuten stappen van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
11 dec - 12 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard studio laden

Standaard studio
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureaustoel
Een bureau
Een laptopwerkplek
Alle foto's voor Superior studio laden

Superior studio
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

lyf Tenjin Fukuoka
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 760 beoordelingen
De prijs is € 76
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-31 Gionmachi, Hakata Ward, Fukuoka, Fukuoka, 812-0038
Over deze accommodatie
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -
Gelijkaardige accommodaties

Canal City Fukuoka Washington Hotel
Canal City Fukuoka Washington Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 68
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Registratienummer van de accommodatie 福博保環第113095号
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Origo Hakata Gion Fukuoka
mizuka Hakata 1 unmanned hotel
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion - Hotel
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion - Fukuoka
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion - Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
cheolhwa
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cheolhwa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
19 aug 2025
DAISUKE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eddie
13 aug 2025
Eddie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yin Tzu
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yin Tzu
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
y
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
y
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Quynh
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quynh
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KI SUN
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3명이 이용해도 넓다.
KI SUN
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Johannes
7 mei 2025
Positief: Personeel en service
Johannes
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jun
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jun
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MEICHIN
Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEICHIN
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nam Ho
20 apr 2025
Nam Ho
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
AKANE
Reisde met een groep, Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKANE
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chia-Jung
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia-Jung
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Winnie
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Winnie
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
JIYEON
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JIYEON
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
makoto
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
makoto
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
3 mrt 2025
Jeffrey
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Chul
15 feb 2025
Chul
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hyewon
28 jan 2025
Hyewon
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
HANA
Reisde met een groep
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
HANA
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HAN
Reisde met familie
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HAN
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Luke
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Fukuoka experience!
Luke
2 nachten verbleven in januari 2025

















