Centurion Hotel Resort&Spa Technoport Fukui
Hotel met fitnessfaciliteiten en een binnenzwembad in Sakai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Centurion Hotel Resort&Spa Technoport Fukui





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style 2SGL + 2Futon) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style 2SGL + 2Futon)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Eenvoudige kamer, 1 twijfelaar, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Suite, niet-roken (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Premium tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Kamer (Japanese Style Room ) laden

Kamer (Japanese Style Room )
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-1-33 Mikunicho Technoport, Sakai, Fukui, 913-0038
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Route-Inn Fukuioowada
Hotel Route-Inn Fukuioowada
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 71 beoordelingen
De prijs is € 112
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1760 voor volwassenen en JPY 1408 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Minato no Hotel Sakai
Centurion Hotel Resort&Spa Technoport Fukui Hotel
Minato no Sakai
Minato No Hotel Japan/Sakai, Fukui Prefecture
Centurion Hotel Resort&Spa Technoport Fukui Sakai
Centurion Hotel Resort&Spa Technoport Fukui Hotel Sakai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Centurion Hotel Resort&Spa Technoport Fukui
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Asano
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asano
1 nacht verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
レイチェル, 兵庫県
Reisde met familie
6 jul 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
レイチェル
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jun 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mei 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
SATO
Reisde met familie
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATO
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 mrt 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Hiromichi
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
💮
Hiromichi
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
ATSUKO
Reisde met familie
8 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お値段以上!
ATSUKO
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Mitsue
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitsue
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
yasuhisa
9 okt 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
気配りが足りないかな!
yasuhisa
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
残念
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ka Yin
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Yin
1 nacht verbleven in augustus 2019