Hotel Nishimura
Hotel met gratis ontbijt in Fuji
Fotogalerie voor Hotel Nishimura





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, niet-roken laden

Economy eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-149 Nagatacho, Fuji, Shizuoka, 417-0055
Over deze accommodatie
Hotel Nishimura
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Shin-fuji-eki Minami-guchi
Toyoko Inn Shin-fuji-eki Minami-guchi
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 741 beoordelingen
De prijs is € 61
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL NISHIMURA Fuji
NISHIMURA Fuji
HOTEL NISHIMURA Fuji
HOTEL NISHIMURA Hotel
HOTEL NISHIMURA Hotel Fuji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nishimura
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
18 nov 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Ryuta
31 okt 2025
Ryuta
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jesse
25 okt 2025
Jesse
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carl Adam Wheeler
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Carl Adam Wheeler
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Masahiro
13 okt 2025
Masahiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Makoto
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Makoto
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KOYA
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOYA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Takuya
Zakenreiziger
23 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Takuya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karol
21 aug 2025
Karol
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MIKI
13 aug 2025
Positief: Personeel en service
MIKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ineta
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ineta
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HOSANG
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

HOSANG
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John
31 jul 2025
John
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Serge
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serge
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mia
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
masahide
21 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
masahide
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CHIN CHU
Reisde met een groep
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


CHIN CHU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
kae
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kae
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Peter
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten




Peter
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
EUNMI
Reisde met familie
29 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EUNMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MAKOTO
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ida
Reisde met familie
10 mei 2025
Ida
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ida
Reisde met familie
10 mei 2025
Ida
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko, san diego
5 mei 2025
Yoko
1 nacht verbleven in april 2025








