Hotel Mirage

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Florence

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

7,4 van 10
Goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden OF 4 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Francesco Baracca 231/18, Florence, FI, 50127

In de buurt

  • Museo Richard-Ginori della Manifattura di Doccia - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Parco delle Cascine - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • The International Kitchen - Klassieke Toscaanse Tafel - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Arno Rivier - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Palazzo di Giustizia - 4 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Firenze Cascine - 3 min. rijden
  • Guidoni Tramhalte - 7 min. wandelen
  • Luchthaven Peretola (FLR) - 4 min. rijden

Restaurants

  • ‪I Peccati Di Gola - ‬11 min. wandelen
  • ‪Panineria da Bitu - ‬13 min. wandelen
  • ‪beercode - ‬14 min. wandelen
  • ‪Il Barco - ‬9 min. wandelen
  • ‪Bivio Ristorante Pizzeria - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Mirage

Hotel met een chique stijl niet ver van Cattedrale di Santa Maria del Fiore
Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar verwelkomen je bij Hotel Mirage. Gratis wifi in de kamer, een businesscentrum en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijt met lokale gerechten (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Snelle uitcheckservice, een babysitter/kinderoppas (toeslag) en 3 vergaderruimtes
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 111 kamers bieden leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Ledtelevisies van 32 inch met digitale zenders
  • (kleer)kasten, kinderopvang en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: EUR 8,50 per persoon
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van EUR 22
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Privérondleidingen door een wijnmakerij
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 120 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 3 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1975
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kranten op werkdagen
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per accommodatie, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 7.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 8.5 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per voertuig (enkele reis, voor maximum 5 personen)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per accommodatie, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Diner: EUR 22

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT048017A162VUNJY4
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Mirage Florence
Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel
Hotel Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel Florence

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mirage?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per accommodatie, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Mirage inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Tegen een bedrag van EUR 50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mirage uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Mirage een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 22.00 uur. Er geldt een toeslag van EUR 15 per voertuig.

Waar staat Hotel Mirage?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 2,1 km van Palazzo di Giustizia en op 4,6 km van Piazza di Santa Maria Novella. Ook Arno Rivier en Parco delle Cascine liggen op 3 km afstand. Guidoni Tramhalte ligt op 7 minuten wandelen en naar Novoli - Palazzi Rossi Tramhalte is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Mirage

7,0

Goed

7,4

Netheid

6,6

Locatie

7,8

Personeel en service

6,4

Milieuvriendelijkheid

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 173 van 870 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 320 van 870 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 203 van 870 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 101 van 870 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 73 van 870 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yeter

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een oud hotel. Kamers zijn klein voor 3 personen. Derde bed zakte door in het midden. Ik heb een extra kussen gebruikt om het middelste deel op te vullen. Ze zijn niet vriendelijk.
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vergane glorie

Vergane glorie. Als alles voor de rest dicht is dan kan het wel voor een nachtje, maar verwacht niet te veel. Het interieur is van de jaren 60, de douche deuren waren kapot, de douche lekte ook, het was muf op de kamer, er waren geen stopcontacten naast het bed, etc etc. Erbarmelijke staat.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good firm beds. Good cleaning of the rooms. And with parking in front. The whole interiour of the rooms is bit outdated, but comfortable. Enough closet space.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is wat verouderd. Personeel vriendelijk. Kamer redelijk netjes en schoon
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Switched rooms right at beginning, first room was not clean. Definitely not 4 star-hotel! Bathroom was dark and old. Shower rail came out of wall when trying to adjust. Toilets were VERY noisy when flushed, even when other rooms did it. Too hot in room, ac not available, with window open too much noise from railway. When we told our complaints to reception, no compensation was made. Never going back there.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

jj

Positief: Netheid, personeel en service
We booked this hotel on the basis that it is close to the airport- merely over a KM. In reality it is almost impossible to walk to the hotel or other nearby hotels due to the road planning around Florence airport. Taxi is the best way to get to the airport hotel and is only £5 cheaper than getting into the city. This hotel provides basic need of a room with comfortable bed and clean linen. There are a few steps leading into the bedroom to watch out for. We did not turn on air conditioning due to its noise but in fact air conditioning is not required for comfort at this time of the year. The staff are great.
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Jorien, H

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Verpauperd hotel in tippelzone.

Lekkend toilet met waterballet. Personeel reageerde hier niet adequaat op.

8/10 – Goed

Asad, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Leuk hotel in de buurt van het centrum

Het hotel is zeer goed gelegen als je met de auto bent. Het hotel ziet er oud uit maar is nog in een zeer nette staat, mooie ruime kamers maar wel ietswat gedateerd. Ontbijt is redelijk uitgebreid.

4/10 – Matig

Evert, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Niet meer van deze tijd

Hotel is sterk verouderd en daardoor sfeerloos. Gelukkig was het maar voor één nacht.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

golden tulip firenze dichtbij het vliegveld

heel oud hotel, niet wat je van een golden tulip verwacht.

4/10 – Matig

Josmarie

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed had little animals that stung us during the night, and in the morning an employee opened the room for us, I wasn't very comfortable, the room was very hot, the air didn't work well
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

lynn

Reisde met partner
Positief: Netheid
Lobby is very nice, rooms are dated and poorly repaired, ours clearly had had water damage in the bathroom which was still evident. However, the beds are excellent. Had to open the window because the room was hot, and the outside noise woke us up.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Bertran

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Well maintained
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Rino

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was third stay where staff failed to make the requested wake up call.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly and room good.
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Saimir

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bad smell in lobby and very old equipment in bathroom
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Rino

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient and reasonable priced.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Francesco, Miami

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Juan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Breakfast was good. The room was clean. The outside of the place looks old and in need of improvement, but the things that mattered were there.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Lysander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed overnight before our 06:40 am flight… was able to sleep n shower before leaving at 4:00 am….
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

HECTOR

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien en general
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Suzette

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The employees were absolutely fantastic and went above and beyond for us which was very appreciated but the facility is in very poor condition and was not a very unpleasant experience. The bed was very hard and made me wonder if it was even a mattress. The sheets were very clean feeling but the carpet was very stained and the quality of the towels was very poor. It is a noisy area and you could hear everything between the walls. Maintenance is needed to meet industry standards.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very attentive and warm. The viwe was incredible from my balcony
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Dena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean. Close to airport. Walking distance to Puzza Man an excellent Italian restaurant.
1 nacht verbleven in september 2025