Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Ena





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een microgolfoven
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een microgolfoven
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-7-14, Osashimacho Nakano, Ena, Gifu, 509-7205
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Route - Inn Ena
Hotel Route - Inn Ena
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 210 beoordelingen
De prijs is € 76
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Ena Ena
HOTEL R9 The Yard Ena Hotel
HOTEL R9 The Yard Ena Hotel Ena
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Ena
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hirotaka
Reisde met partner
25 jul 2025
Hirotaka
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
けいすけ
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいすけ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sawako
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sawako
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
のりこ
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid
のりこ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Motoki
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Motoki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Saeko
6 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Saeko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi, AISAISHI
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
LEE HONG
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LEE HONG
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
スグル
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スグル
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
FUNABASHI
29 mrt 2025
FUNABASHI
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
TOSHIHIKO
25 feb 2025
Negatief: Personeel en service
TOSHIHIKO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
FUNABASHI
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FUNABASHI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MASAMICHI
5 feb 2025
MASAMICHI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
RIE
14 jan 2025
RIE
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
kanemura
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kanemura
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ユウコ
Reisde met familie
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウコ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2024
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuhisa
Zakenreiziger
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Yasuhisa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
NORIAKI
Zakenreiziger
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
これからのビジネスホテルのスタイルの見本のようなホテル
NORIAKI
12 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MASAHIKO
30 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
CHIYI
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIYI
1 nacht verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Abi d'Oru
- B&B Mechelen
- ibis budget Rotterdam The Hague Airport
- CarltonHotelCollection-hotels in Brussel
- Hotels in Lago Maggiore
- Ostend studio
- B&B Linkeroever
- Hotels in Obernai
- 5-sterrenhotels in Zuidelijke Zwarte Woud
- Hotel Alpenstern Genießerhotel
- Hotels in Parijs
- Hotels nabij Meer van Robertville
- Herbergen Schotland
- Hostels Halle
- Pension KEYAKI
- Hotels in Guadeloupe
- Aparthotels Italië
Autoverhuur