Margi Hotel
Hotel in luxe stijl in Edirne, met 2 restaurants, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Margi Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Business suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1. Murat Mah. Atatürk Bulvari No: 60, Edirne, Edirne, 22100
Over deze accommodatie
Margi Hotel
Gelijkaardige accommodaties

RYS Hotel & Restaurant
RYS Hotel & Restaurant
- Bubbelbad
- Spa
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 371 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer TRY 500 voor volwassenen en TRY 500 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: TRY 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 11751
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Margi Edirne
Margi Hotel Edirne
Margi Hotel Hotel
Margi Hotel Edirne
Margi Hotel Hotel Edirne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Margi Hotel
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel prima kamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
kez, nederland
24 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
kez
1 nacht verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Mustafa
29 jul 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mustafa
10/10 – Uitstekend
Murat
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murat
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
William, Hoschton
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
William
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hasim
30 sep 2025
Hasim
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hüseyin
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Hüseyin
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yasin
Zakenreiziger
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Akin
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Osman
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osman
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MUSTAFA
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cok temiz
MUSTAFA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
gizem
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gizem
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Erdem
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erdem
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
salman
16 mei 2025
salman
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ömer Tugkan
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fiyatına göre güzel bir otel
Ömer Tugkan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ANDREI
4 mei 2025
ANDREI
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Esra
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esra
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025








