Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Rixos Premium Dubai JBR

5 out of 5
Rixos Premium Dubai JBR
The Walk, Jumeirah Beach Residence, Dubai

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 435 avis sur 638." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 125 avis sur 638." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 40 avis sur 638." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 18 avis sur 638." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 638." "

9,4/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Manssour

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Top
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Team le 23 mai 2024
Dear Manssour, Thank you for reviewing your recent stay in our Rixos Premium Dubai. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.We thank you for your time, we look forward to serving you again in the future.Kind regards, Guest Relations Team

10/10 Excellent

Gilles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très bien situé et très accueillant
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Équipe des relations avec les clients le 29 mars 2024
Cher Monsieur Gilles,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre hotel Rixos Premium Dubai et sommes ravis de lire que nous avons su satisfaire vos attentesNous sommes ravis de lire que vous avez apprecié notre emplacement stratégique permettant de visiter les merveilles de Dubai. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprecié l'accueil reçu à votre arrivée et que vous vous êtes sentis pris en charge tout au long de votre séjour, nous ne manquerons pas de transmettre vos compliments à l'équipe de réception car nous savons que ceci sera une grande source de satisfaction pour tous. Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hotel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Meilleures salutations

8/10 Bien

AMAR

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations Team le 15 juin 2022
Dear Mr/Mrs Amar, First and foremost we would like to thank you for the praising rating you shared following your recent visit to our Rixos Premium Dubai hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kindest Regards, Guest Relations Team

4/10 Médiocre

Yacine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Service 0. Hors de prix pour ce type de service
Service horrible, personnel désagréable. Passez votre chemin
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Relations Team le 15 mai 2022
Cher Yacine, Nous sommes sincèrement décus de lire votre expérience pendant votre séjour parmi nous et bien que nous soyons conscients que des excuses ne changeront pas votre ressenti, nous vous les faisons parvenir avec toute sincérité. Nous avons pris bonne note de vos critiques constructives et vous assurons que nous portons une grande attention aux commentaires de nos clients qui nous aident à prendre les mesures nécéssaires afin de garantir que des expériences similaires ne se représentent plus dans le futur. Chaleuresement, L'Equipe Relations Clients

10/10 Excellent

Champenois

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très belle chambre avec magnifique vue sur la mer. Petit déjeuner au top. Point d’attention sur les transats vite occupés. Nous avons passé un très bon séjour.
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Guest Relations Team le 24 janv. 2022
Cher Champenois, Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives. Nous apprécions aussi vos commentaires concernant la qualité et variété de nos buffets car notre talentueuse équipe de Chefs s'efforce d'assurer une grande variété de plats typiques locaux et internationaux à chaque repas afin de satisfaire tous les palais, il est très gratifiant de lire que nous avons su conquérir le votre. Merci encore pour votre généreuse appréciation, ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau prochainement. Meilleures salutations, Guest Relations Team

10/10 Excellent

Harryles

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en septembre 2021
Réponse de Salman Khan le 18 sept. 2021
Dear Valued Guest , Thank you so much for the above rating. We are looking forward to welcome you back in our hotel. Kind Regards , Rixos Team

6/10 Satisfaisant

nabil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Le rixos est exceptionnelle d'un point de vue qualité et équipements. Mais je met une note moyenne car gros bémol sur le nombre de transat disponible pour la piscine. Impossible de trouver une place si pas réservé à 07h00. Vraiment indigne d'un tel hôtel.
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relation Team le 30 août 2021
Dear Nabil, We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Rixos Premium Dubai hotel. According to the hotel policy reserving sunbeds is not allowed. We do our best to ensure the following of this standard, especially during high occupancy when this happens more often and we apologize if exceptionally during your stay we weren’t able to have a total control on this matter. Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Rixos Premium Dubai. Warm regards, Guest Relation Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
- Propreté, bonne. - Très bonne situation géographique de l’Hôtel à JBR - État des chambres neuf et elles sont spacieuses. - Personnel à l’écoute, agréable et assez professionnel. - Salle de sport très bien équipée et bien tenue sur plan sanitaire. (Appareils systématiquement désinfectés après chaque usage) - SPA personnel très professionnel propreté de mise et adaptation facile à la disponibilité des clients. *Lobby manque de calme, trop fréquenté et bruyant. * La lumière au plafond au niveau du lobby change de façon agressive. * Restaurant nombre insuffisant. Dans l’ensemble, il s’agit d’un très bon établissement, je recommencerai bien l’aventure et je pourrais le recommander également.
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relation Team le 24 août 2021
Dear Valued Guest, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Rixos Premium Dubai hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. Thanks again that you have chosen our Rixos Premium Dubai, we are looking forward to welcome you back and serve you again. Warm Regards, Guest relation Team

8/10 Bien

gad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relation Team le 24 août 2021
Dear Gad, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Rixos Premium Dubai hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon. Kind Regards, Guest Relation Team

10/10 Excellent

Malik

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Guest Relation Team le 30 juin 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Rixos Premium Dubai . We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly our dedicated Team plays a key role to our guests' overall experience. Thank you for choosing Rixos we looking forward to welcome you back in our beautiful property. Rixos Guest Relations Team

10/10 Excellent

Malik

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The place to be in Dubai
J’ai passé un super séjour au Rixos Jbr de Dubaï. Cette hôtel est magnifique le personnel chaleureux et accueillant. Ils seront satisfaire votre demande et vos attentes. Merci à tout le personnel du RIXOS pour l’accueil très chaleureux.
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Relation Team le 30 juin 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Rixos Premium Dubai . We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly our dedicated Team plays a key role to our guests' overall experience. Thank you for choosing Rixos we looking forward to welcome you back in our beautiful property. Rixos Guest Relations Team

10/10 Excellent

Heickael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2021
Réponse de Salman Khan le 3 juin 2021
Dear Guest, We would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Hope to see you again very soon. Best Regards, Rixos team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé sur le JBR.
Séjour de 6 nuits en mai 2021
Réponse de Salman Khan le 1 juin 2021
Dear Guest, Thank you for your wonderful review! Looking forward to welcome you again soon!

10/10 Excellent

FREDERIC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel hôtel
séjour parfait en tous points
Séjour de 10 nuits en avril 2021
Réponse de Salman Khan le 21 avr. 2021
Dear Mr. Frederic , Thank you so much for the above score we wish you a wonderful stay please let us know in case need any further assistance. Kind Regards , Guest Relations Team

10/10 Excellent

Gregoire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Nice hotel, friendly staff, very good restaurants, good local location. Difficult to find a place to rest next to the swimming pool as too many people are already there early in the morning (not enough available space)
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de Salman Khan le 18 mars 2021
Dear Valued Guest, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Rixos Premium hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. We are also very pleased to read your complete satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in and are grateful for your highlight on the beauty of our accommodations aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel. We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Rixos Premium Dubai. We were most concerned to read your remarks on the service you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. Once more we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon! Best Wishes, Guest Relations Team

8/10 Bien

Moussa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Mr MUAZ et CYRILLE a fait en sorte que mon séjour sois parfait mille merci à toutes l’équipe du RIXOS
Séjour de 8 nuits en janvier 2021
Réponse de Salman Khan le 31 janv. 2021
Dear Valued Guest, Dear Valued Guest, We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Best Regards,

8/10 Bien

Gerard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Belle chambre .. belle vue.. bon service .. rien à redire
Séjour de 4 nuits en janvier 2021
Réponse de Salman Khan le 27 janv. 2021
Dear Valued Guest , Thank you so much for the above review we have acknowledged and we are looking forward to welcome you back in in our beautiful property. Kind Regards , Rixos Team

8/10 Bien

Samy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel agréable et bien situé
Hotel très bien situé avec piscine/plage privée et nombreux restaurants dont le ASIL (restaurant libanais/turque) exceptionnel; surclassement à notre arrivée. Toutefois quelques point à améliorer : lit bébé pas présent à notre arrivée à 2h du matin alors qu'on l'avait demandé, plus d'eau chaude le lendemain (un ingénieur est venu réparer ) sèche cheveux en panne (ingénieur venu changer). Ces points négatifs ont été réglés rapidement ce qui nous a permis de passer un excellent séjour.
Séjour de 8 nuits en décembre 2020
Réponse de Salman Khan le 12 janv. 2021
Dear Valued Guest , Thank you so much for the detailed and lovely feedback we have acknowledged and looking forward to welcome you back in our amazing property. Kind Regards , Rixos Guest Relations Team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en décembre 2020
Réponse de Salman Khan le 3 janv. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Rixos Premium Dubai JBR. I am sorry that your experience did not meet your expectations in all stages of your stay; please allow me to express my sincerest apologies. At Rixos Hotels, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Tahar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2020
Réponse de Salman Khan le 1 janv. 2021
Dear Valued Guest , Thank you so much for the above rating. Rixos Team

10/10 Excellent

oussam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Salman Khan le 30 déc. 2020
Dear Valued Guest , Thank you for the for the above rating we are looking forward to welcome you back again in our beautiful property. Kind Regards , Rixos Guest Relations Team

6/10 Satisfaisant

Mounir

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Grosse déception
Si l'hotel à des qualités certaines c'est sans compter les deconvenances. Le standing des chambres est comparable a d'autres hotels bien moins couteux. Un acces aux transats est quasi impossible sauf si les dessous de table sont de rigueur quotidiennement. Cest inacceptable pour un hotel de cet envergure. Personne ne tient compte des plaintes. Pour commander de la nourriture il faut attendre de 45 min a 1h. Bref cest a en decourager plus d'un. Les meilleurs emplacements de piscine sont reserves aux personnes exterieures de maniere dissimules. Finalement on paye un chambre tres cher pour laisser les gens ecterieurs profiter de l'hotel. Pour un aussi bon emplacement et une meme qualite de chambre avec un service meilleur, allez ailleurs vous avez le.choix. ne payer que l'acces a la piscine (100 dirams) et gardez votre argent. Trecez votre chemin.
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de Salman Khan le 29 déc. 2020
Dear Valued Guest, We sincerely appreciate the time you spent to share your comments following your visit to Rixos Premium Dubai, our guests' feedback is of utmost importance to ensure our demanding standards of service at all times, please accept our sincere apologies for any inconsistency you may have experienced during your stay. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Magnifique hôtel
Séjour de 8 nuits en novembre 2020
Réponse de Salman Khan le 19 déc. 2020
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Dubai JBR. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bien

Makine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Salman Khan le 21 nov. 2020
Dear Valued Guest , Thank you so much for the above rating we looking forward to welcome you again in our beautiful property. Kind Regards , Rixos Team

10/10 Excellent

Farida

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en août 2020
Réponse de Salman Khan le 21 oct. 2020
Dear Guest, We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Best Regards,

10/10 Excellent

Sam, Paris

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hôtel, personnel au top, belle chambre propre. Le petit déjeuner est varié mais peux mieux faire au niveau du goût.
Séjour de 8 nuits en septembre 2020
Réponse de Salman Khan le 4 oct. 2020
Cher invité, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre récent séjour chez nous. Merci de nous avoir fait votre choix d'hôtel lors de votre visite dans la région. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau très bientôt. Meilleures salutations,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en août 2020
Réponse de Salman Khan le 25 août 2020
Dear Valued Guest , Thank you for the feedback above wishing you a pleasant stay ahead in case of any assistance please contact us at guest relations desk. Kind regards , Guest Relations Team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Salman Khan le 30 juil. 2020
Dear Valued Guest, We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest. It will be a pleasure to speak to you in private to know what happened. Kindly get in touch with our Guest Relations Manager Mr Salman Khan +971 563290949 Best Wishes, Guest Relations Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Le problème est que l’hôtel vend les place de la piscine aux guest externe et si nous arrivons après 10h, bonne chance de trouver une place. Être dans un 5 étoiles et stresser chaque matin pour avoir un transate à la piscine c est inacceptable
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Salman Khan le 20 juil. 2020
Cher invité, Nous tenons à vous remercier pour avoir choisi Rixos Premium Dubai pour vos vacances à Dubai et pour avoir partagé vos commentaires sur votre séjour au sein de notre établissement car ceux-ci nous donnent l'opportunité de rectifier certains aspects de nos services qui peuvent être améliorés. Soyez certain que vos commentaires ont bien été pris en sérieuse considération et qu'ils nous aideront à améliorer la qualité de nos services. Merci encore pour la courtoisie de votre temps, et malgré les imperfections vécues durant votre séjour, nous espérons que Rixos Premium Dubai restera una option pour vos prochaines vacances et que nous aurons l'opportunité de restaurer votre confiance envers notre compagnie dans un futur proche. Meilleurs vœux,

2/10 Horrible

Djemaa

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J ai fait une demande de remboursement suite au corona virus et pour le moment l hotel ne donne pas de retour positif J exige le remboursement de la prestation
Séjour de 8 nuits en mars 2020
Réponse de Salman Khan le 20 mars 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Rixos Premium Dubai JBR. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards,

10/10 Excellent

janani

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 5 oct. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your time reviewing us. We highly appreciate your feedback given to us. We look forward to welcoming you back in future. With best regards,

10/10 Excellent

Ersin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relations Team le 13 sept. 2019
Dear M. Ersin, We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Best wishes, Rixos Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 12 nuits en juillet 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 22 juil. 2019
Dear Guest, Thank you so much for rating us. We look forward to welcoming you back. With best regards, Rixos Team

8/10 Bien

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en juin 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 25 juin 2019
Dear Ms. Sarah, Thank you very much for your time for rating us. We look forward to welcoming you back. Best regards, Rixos Team

10/10 Excellent

Chahine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 8 juin 2019
Dear Mr. Chahine, Thank you for your rating. We highly appreciate your time reviewing us. We look forward to welcoming you back. With best regards, Rixos Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 7 juin 2019
Dear Guest, Thank you for rating us. We look forward to welcoming you back. Best regards, Rixos Team

10/10 Excellent

Patrick, Luxembourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel est bien situé. Le personnel sont à l’écoute et très aimable.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 28 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and your time for writing it. We look forward to welcoming you back. Best regards, Rixos Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement mais clientèle sans classe
La fréquentation de l'hotel trop importante et la fermeture de la piscine pour le festival alors que ce n'était pas mentionné lors de la réservation. Le nombre de personne qui réserve les transats de la piscine font que cela fait baisser le niveau de standing de l'établissement, la piscine pour les adultes. La clientèle russe qui manque de savoir vivre et de tact et font baisser la qualité de l’hôtel. La restauration et le service est quand à lui à la hauteur de l'établissement et font oublier ces déconvenues.
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Imane Elberji le 10 mai 2019
Cher Client, Merci d'avoir pris le temps de nous parler de votre expérience au Rixos Premium Dubai JBR. Chez Rixos Hotels, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client. Vos commentaires sont donc très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter que cela ne se reproduise. Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et espérons que vous nous donnerez la possibilité de mieux vous servir dans un proche avenir. Cordialement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hôtel a la hauteur d’un 5 étoiles, le personnel a été a l’écoute nous étions accueillis comme des rois et tout au long du séjour nous étions servis comme il se doit. Une piscine immense bien chauffer très propre,la plage privée a couper le souffle le petit déjeuner buffet et le diner été majestueux. Nous souhaitons spécialement a remercier a Nekibur Rahman le serveur du restaurant a l’hôtel pour sa gentillesse et son sourire tout au long de notre séjour on l’oubliera pas merci beaucoup Nekibur Rahman et merci beaucoup a tout le personnel de l’hôtel tout été parfait de A à Z. The hotel was up to 5 stars, the staff was attentive to our needs and we were welcomed like royalty and throughout the stay we were served as it should be. A huge pool well warm very clean, the private beach has breathtaking buffet breakfast and the majestic summer dinner. We wish especially to thank to Nekibur Rahman the waiter of the restaurant at the hotel for his kindness and his smile throughout our stay we will not forget thank you very much Nekibur Rahman and thank you very much to all the staff of the hotel all been perfect from A to Z.
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 19 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your great feedback about your recent stay. We always strive to provide high level of service in our hotel. We would definitely say appreciation to Nekibur Rahman for his high level of service and dedication. We look forward to welcoming you back. With best regards, Rixos Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 18 avr. 2019
Dear Guest, We really appreciate your time for rating us. We look forward to welcoming you back. With best wishes, Rixos Team

10/10 Excellent

IMANE, Paris

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait l’emplacement la nourriture la propreté le Personel les chambres tout
Séjour de 10 nuits en mars 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 5 avr. 2019
Dear Ms. Imane, Thank you so much for your great feedback. We really appreciated your time reviewing us. Best regards, Rixos Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel a notre service, un hôtel sublime et luxueux.
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 19 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back. Best regards, Rixos Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé sur JBR Super petit déjeuner
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 31 mars 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back. Best regards,

10/10 Excellent

Romuald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres tres bon hotel. Je lenrecommande à tout le monde
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 12 janv. 2019
Dear Mr. Romuald, Thank you for rating us and for your valuable comments. We look forward to welcoming you back. Sincerely yours, Rixos Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour agreable belle chambre bel hotel staff tres sympa, tres beau spa. Seul bemol la construction du nouvel hotel a cote donc assez bruyant et les activites nautiques sur la plage qui poluent beaucoup l eau ainsi les odeurs d essence. Conclusion nous y sejournerons encore avec plaisir
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 31 déc. 2018
Cher invité, Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous sommes impatients de vous revoir. Meilleures salutations, Équipe Rixos

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel .........................................
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Daniyar Zeidullayev le 25 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for rating us. We look forward to welcoming you back. Best regards, Rixos Team

8/10 Bien

b, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Très bien placé excellent standing le petit déjeuner est varié. .plage privée et piscine au top, manque un peu de transats a la piscine et surtout que la clientèle de l'hôtel soit prioritaire pour les occuper.
Séjour de 9 nuits en avril 2018
Réponse de David POHL le 2 mai 2018
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Dubai JBR. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David POHL Operations & Guest Relations Manager

2/10 Horrible

Ash, Paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas digne d'un 5*
Nous avons passé 9 nuits dans cet hôtel qui a pourtant tous les atouts pour être l’un des meilleurs : situé à JBR et sur The Walk , plage privée en face de l'hôtel ,grande piscine ... Tout d'abord, si vous rechercher un hôtel paisible avec peu de nuisance sonore ou vous souhaitez vous ressourcer : oubliez cet hôtel : Musique très forte dés 11H du matin coté piscine et jusqu'a très tard dans la nuit (3h du matin) avec la boite de nuit qui est situé dans l'hôtel. Le bruit s'étend et s’entend avec les vibrations dans les chambres (en tout cas la notre qui était situé au 13 éme étage) La piscine est exploitée par une entreprise externe qui réserve et privilégie ses meilleurs places aux clients externes de l’hôtel (vous devez vous lever a 7h du matin pour poser votre serviette sur les transat sinon vous n'avez pas de place) Les managers de jour sont incompétent et ne résolvent pas les problèmes, ils vous traitent limite de menteur quand vous abordez avec eux les dysfonctionnements (N’est ce pas M POHL…) , qui parle aux personnels en Russe devant vous pour ne pas comprendre les conversations. Ceci est une faute élémentaire de relation client chère Monsieur !! Les chambres sont faites aléatoirement, bâclées avec des draps déchirés et pas à la taille du lit … Bref rien qui n’est digne d’un 5*. Même en demandant un entretien avec le directeur de l’hôtel celui ci n’a rien fait pour atténuer notre mécontentent et nous a reproché d'avoir partagé notre experience sur les réseaux
Séjour de 9 nuits en avril 2018
Réponse de David POHL le 2 mai 2018
Dear Achraf E, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Rixos Premium Dubai JBR. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Rixos Hotels, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, David POHL Operations & Guest Relations Manager

8/10 Bien

Abdelillah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de David POHL le 27 avr. 2018
Dear Abdelillah, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Dubai JBR. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David POHL Operations & Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Mounir, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel a JBR
J'avais réserve une suite à cet hotel à travers Expedia et j'avais réalisé une substantielle économie par rapport au tarif de la suite proposé par l'hotel ou d'autres sites. L'hotel est très beau, agréable mais comme dans la quasi majorité des hotel de luxe de Dubai, le personnel manque de formation et de professionnalisme digne des hotels de luxe par ailleurs
Séjour de 20 nuits en mars 2018
Réponse de David POHL le 20 avr. 2018
Dear Mounir, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Dubai JBR. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,