Minibar, coffres-forts dans les chambres, décoration personnalisée

Avis sur Millennium Plaza Downtown Hotel

5 out of 5
Millennium Plaza Downtown Hotel
Sheikh Zayed Road, Po Box 23215, Dubai

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 363 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 357 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 156 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 64 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 61 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

ALAIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Hôtel très confortable et bien placé à proximité du métro, petit déjeuner copieux
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 18 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 Excellent

sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vraiment top
Top les chambres à vu sur le musée bien mais on entend la voix rapide
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 18 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 Excellent

sylvie

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 18 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Rachid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour privé
Tres bon rapport qualité prix et tres bien situe en face du musée du futur
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 13 janv. 2024
Dear Valued guest,We are delighted to hear that you found our hotel to be very good value for money and well-located, especially opposite the Museum of the Future. Your satisfaction is our priority, and we look forward to providing you with continued value and convenience on your future stays.Best regards,SandyGuest Relations Agent

10/10 Excellent

Amandine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toujours un plaisir de séjourner dans cet hôtel. Nous réservons dans celui ci à chaque séjour à Dubai (3eme séjour). A très vite en janvier
Réponse de Management le 26 août 2023
Dear Amendine,Thank you for your continued loyalty and for choosing our hotel for your stays in Dubai. We're thrilled to hear that your experiences with us have been consistently enjoyable, and we're honored to be your preferred choice. Your kind words inspire us to maintain the high standards of service you've come to expect. We're looking forward to welcoming you back in January and providing you with another wonderful stay. If there's anything specific you'd like to request or share before your visit, please don't hesitate to reach out. Safe travels, and see you soon!Best Regards,Rongsenpenla MerangkabaGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Amandine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Troisième fois que nous séjournons dans cet hôtel. Nous sommes toujours autant satisfait des services proposés que de sa localisation. Nous prévoyons déjà de revenir rapidement.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 26 août 2023
Dear Amandine,Thank you for your continued patronage and kind words. We're delighted to have been your choice for the third time, and we're thrilled to know that you consistently find satisfaction in our services and location. Your loyalty is truly appreciated. It's wonderful to hear that you're already planning a return visit; we can't wait to welcome you back. If there's anything specific you'd like to arrange or discuss for your upcoming stay, please feel free to reach out. Safe travels until then, and we're excited to provide you with another excellent experience soon!Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relation Manager

8/10 Bien

Amandine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deuxième séjour dans cet hôtel. Nous sommes toujours aussi satisfait de l’emplacement, et de la gentillesse du personnel. Hôtel 5 étoiles mais vieillissant ça n’enlève rien au fait qu’il soit bien mais ne vous attendez pas à un hôtel moderne.

8/10 Bien

Ahmed

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de Management le 29 déc. 2022
Dear AhmedMany thanks for your review.We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Best RegardsManagement

8/10 Bien

Kurt

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien pour un séjour de courte durée pas recommandé pour un séjour de longe durée. Trop loin de la Marina. Proche de aéroport bien
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de ron le 26 oct. 2022
Cher Kurt, Merci pour votre récent séjour avec nous. Nous sommes désolés si l'emplacement n'était pas adapté à vos besoins. Si jamais vous considérez notre hôtel à l'avenir, notre équipe sera plus qu'heureuse de vous aider et de vous guider avec les options de transport.Nous espérons vous revoir bientôt.Cordialement,La gestion

6/10 Satisfaisant

Sondes

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Management le 27 juil. 2022
Dear Sondes, Thank you for your recent stay with us. We look forward to your return and assure you an enhanced experience. Best Regards Rongsenpenla Merangkaba Guest Relation Manager

8/10 Bien

Amandine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel extrêmement bien situé entre 2 bouches de Métro et snacks à proximité (McDonald’s, Burger King…). Grand hôtel composé d’une piscine. Grande chambre. Hôtel vieillissant mais très propre. Le petit déjeuné est correct mais pas le plus qualitatif que l’on a connu. Vue exceptionnelle sur le musée du futur.
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Management le 24 juin 2022
Chère Amandine, Merci pour vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé l'emplacement pratique. Nous sommes heureux de savoir que vous disposez d'installations hôtelières et d'une chambre spacieuse. nous avons pris note de vos commentaires sur le petit déjeuner. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, La gestion

2/10 Horrible

Cedric

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
5betoiles des années 1980
Hotel catastrophique.... Un 5 étoiles des années 80...si ce n'est des années 70... Etat des chmbre déplorable, "déco" d'un autre monde...et d'un autre âge... Bref....a fuir..... Le service des employés était quand à lui irréprochables...mais je crois que c'est la norme a Dubaï...
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Reema Baroudi - PR & Comms le 10 mars 2022
Merci pour votre avis. Notre objectif est d'offrir à tous nos clients le meilleur service qu'ils attendent au Crowne Plaza Dubai. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en avril 2021

8/10 Bien

Cedric

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very good stay, not far from metro station.
Very good stay; i arrived early morning but still could check-in before regular check-in time, without extra-fees.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Angeline le 15 déc. 2019
Dear Valued Guest Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon

8/10 Bien

Antoine

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Viellot
Chambres très vieillottes, voyage dans les années 80! Par contre l'emplacement est super, le staff très pros et les bras de l'hôtel sont très sympas
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Nuzhi le 30 août 2019
Dear Valued Guest Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement corecte mais lenpetit dejeuner est un peu cher. La qualité daccueil est est bien.. Par contre nous etions 3.un seul grand lit avait ete fourni. Il a fullu insiste pour obtenir un lit d appoint.. Sinon le reste etait a la hauteur dun 5 étoiles
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Nuzhi le 20 août 2019
Dear Valued Guest Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Isekimpili

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super cool
Très bien passé et je suis retourné 2semaines après dans la même hotel, c est beau et propre le service client très chaleureux....
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Nuzhi le 13 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Isekimpili

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L 'hotel est très bien situer à proximité de tous les commodités nécessaires . L'accueil très chaleureux du personnel et la propreté ds les chambres très très fort ....
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Nuzhi le 8 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en avril 2019
Réponse de Nicol le 2 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Angeline le 10 avr. 2019
Dear Sir, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really Appreciate your feedback . Please let us know where we can improve more to make each stay more pleasant and memorable. We look forward to welcoming you back soon

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Nuzhi le 12 mars 2019
Dear Sir, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really Appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon

4/10 Médiocre

Bushmil, Avignon

Les points forts : Propreté
Problème a l'arrivée pour la première nuit : pas de lit d'appoint ou de lit bébé ; notre fils de 4 ans a dormi par terre sur des couvertures. Inadmissible pour un 5*! Sinon hôtel vieillissant mais bien situé.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Amer kotb le 4 janv. 2019
Dear Sir, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We are sorry for any inconvenience caused and will address this issue directly. Appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon.

6/10 Satisfaisant

HASSANE

bien placé pour les foires mais....
Hotel bien situé à coté sur Zayed Road . hotel avec 13 restaurants , tres animé mais a besoin de renovation surtout les chambres . Connexion wi fi indigne d'un hotel 5 etoiles .
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Massandjé, Paris

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel très bien rapport qualité prix. Je recommand
Very good. L'accueil est très bien et le personnel très sympa et très professionnel.
Séjour de 5 nuits en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
it was as usual good, I'm gold Elite member for IHG it's a proof that I'm happy and justify my loyalty.
Réponse de Georges Farhat le 24 oct. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for your continuous support with Crowne Plaza Dubai. We are delighted to know that you had a good overall stay. We hope to welcome you back again soon. Sincerely, Georges Farhat General Manager, Crowne Plaza® Dubai

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BON RAPPORT QUALITE PRIX
Bon rapport qualité prix

2/10 Horrible

mourad

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bad customer experience
As much as this hotel as the potential to be a good value for money (several restaurants, pool, clubs etc) the worst part is the customer experience. From the front desk where they urged us to choose between options I didn't like (without showing any empathy, to the security agents implying that my wife (asian) was a hooker !!!! I also called room service to fix some lamps nd they left a note asking if the job was done (where it wasn't)...At the check out no one asked us if we enjoyed our stay ...we just felt as a "number" ...for a four stars hotel this is one of the worst experience we ever lived. And i'm not mentioning how my wife fell insulted by the insinuation from the security guards while we came back at night from the restaurants!!! it's outrageous! I'm not asian but she is and the world should be multi-cultural as Dubai is supposed to be . Never again
Réponse de General Manager le 14 févr. 2017
Dear Valued Guest, We are truly sorry to hear about your disappointment during your stay with us at Crowne Plaza Dubai. Please note that we take this matter seriously. Your feedback will not go unnoticed and has been shared with the management team and staff. We hope to have the chance to restore your confidence with us at Crowne Plaza Dubai. Sincerely, Georges Farhat General Manager, Crowne Plaza® Dubai

6/10 Satisfaisant

jean-mickael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Pas un 5 étoiles,
Le wifi fonctionne très mal Problème avec ma réservation', L'HOTEL ne retrouvait qu'une resa sur les deux faites sur hôtels.com Il y a une boîte de nuit en bas de l'hôtel qui attire les travailleuses de nuit... ambiance indigne d'un 5 étoiles
Réponse de General Manager le 10 oct. 2016
Dear Valued Guest, We are sorry to hear about your disappointment with your stay at Crowne Plaza® Dubai. Please note that your feedback is important to us as we continue to upgrade our products and services. We hope to have the chance to have you back for a more complete experience. Sincerely, Georges Farhat General Manager, Crowne Plaza® Dubai

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Fatima, PARIS

Les points faibles : Personnel et service
BIEN SITUE
Hôtel correct et bien situé, par contre dès la tombée de la nuit, c'est le défilé des prostituées. Quand vous ne le savez pas, vous êtes assis au milieu d'elles mais quand vous voyez les hommes le regard qu'il vous jette, là on a envie de changer de place tout de suite. Le bar de la réception est fait pour ça, pour les rendez-vous discrets. En général, le personnel de l'hôtel était assez correct sauf Amr à la réception, pas du tout souriant, pas aimable et pas arrangeant! Les autres personnes, rien à dire, aimable et serviable.

8/10 Bien

MA, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Excellente expérience, une chambre très confortable avec le wifi. Piscine accessible et très propre mais un peu à l'ombre dès 17h. Seul bémol le prix du petit déjeuner avec presque 30€ pour un buffet et que ce n'est affiché nul part ! Heureusement que nous avions un voucher -25%. Proche du métro et navettes gratuites pour l'aéroport au retour (1 navette par heure) et pour la plage ou le mall (quelques horaires/jour)

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

gcs

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Gerace, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon hôtel
Un hôtel bien très situé sur sheikh zayed road. Les chambres sont très belles, le service et les équipements sont irréprochables. La cuisine du 4ème étage est formidable avec un Sushi Bar de grande qualité !
Réponse de Georges Farhat le 14 juin 2014
Cher client, merci d'avoir pris le temps d'écrire votre commentaire sur votre séjour au Crowne Plaza Dubai. Nous apprécions vos commentaires sur la localisation de notre hôtel et sur notre room service. Nous sommes également ravis de constater que vous avez apprécié notre restaurant Sakura. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien cordialement Georges Farhat Acting General Manager, Crowne Plaza Dubai

8/10 Bien

Weijin, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
impeccable
Bonne impression, de par sa situation et du service présenté

10/10 Excellent

Wendy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Oreste

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Needed to be brought Update too many features in poor performance
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Saji

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kahina

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only thing keeping this Hotel up and running is the employees. Every single employee was helpful, smiling, polite, and extremely professional. Special thanks to Douglas who solved my room issue promptly and with a smile. Thank you to Hany from the Irish pub who was so welcoming and recommended some amazing cocktails and tried everything to make me feel good since I was traveling alone. The location is amazing with 5 minutes walk to two different metro stations The pool has an amazing view of the museum of the future Now, this hotel is very very old. No phone charger or outlet by the bed side. Breakfast is like a wild Zoo and the same options every day tailored more towards Indian dishes but the breakfast employee are amazing and always attending to all guests even though it was extremely crowded This is a conference hotel so the lobby is always busy and crowded I don’t want to say for sure , but I got bites all over my body while staying there and it looks like bed bugs bites
Réponse de Management le 6 mai 2024
Dear Kahina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We greatly appreciate your kind words regarding our dedicated team members, particularly Douglas and Hany. Their commitment to excellence is truly commendable, and we are delighted to hear that they made your stay memorable.We apologize for any inconvenience you experienced during your stay, especially regarding the issues you encountered with the amenities and breakfast offerings. Rest assured, your feedback will be shared with the relevant departments for immediate attention and improvement.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Has gym and nice lobby
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Management le 28 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to know that you appreciated our gym facilities and found our lobby to be inviting.Maintaining a well-equipped gym is important to us as we aim to provide our guests with opportunities to stay active and healthy during their stay. We are glad you found it satisfactory.Our lobby serves as a welcoming space for guests to gather, relax, or catch up on work. It's wonderful to hear that you found it to be nice and enjoyable.Your comments are truly appreciated, and we look forward to the opportunity to host you again in the future.Best regards,SandyGuest Relations Agent

6/10 Satisfaisant

YOUSEF, Los Angeles

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outdated hotel, but the service is good.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 26 avr. 2024
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Swades

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Smelly hotel entrance and room corridors
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 26 avr. 2024
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 Bien

Mark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pleasant hotel, reasonably central. Staff are friendly and helpful. Room was comfortable but a little basic. Shower was in a bath and a bit weak. No electrical outlets on the bedside tables for convenient overnight charging.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear you found our hotel pleasant and our staff friendly and helpful. We appreciate your comments regarding the room comfort and have noted your feedback on the shower and bedside outlets. We'll certainly take this into consideration for future improvements. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Best regards,SandyGuest Relations Agent

10/10 Excellent

Jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicación el personal muy colaborador la comida deliciosa, limpio, un excelente lugar
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 20 avr. 2024
Dear Jose,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive experience! We're delighted to hear that you enjoyed your time here. Your feedback means a lot to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

2/10 Horrible

Keith Nicole

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
"Hotel itself is very old and the rooms were extremely outdated. I had to lay a towel over the sofa just to sit on it as I started getting itchy. Staff at the front desk also took a long time (over 1.5 hours) to get our room sorted when we were checking in. They simply told us to wait one said and we saw so many other guests get served while we waited at the corner. I even approcahed 3 different staff to ask for an update and all they could say was ""it'll be ready soon"" with no further information. Hotel was fairly convenient as it was a short walk to the metro, opposite Museum of the future and had a few food places nearby as well. But the service is pretty poor and I wouldn't recommend this hotel, unless you like waiting hours for mediocre service."
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 18 avr. 2024
Dear Keith Nicole,We deeply regret the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback is invaluable, and we apologize for the issues with room condition and check-in delays. We're committed to addressing these concerns to enhance guest satisfaction. While we appreciate your positive remarks about the hotel's location, we're truly sorry for the service shortcomings. Your feedback helps us improve, and we hope to regain your trust in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 Bien

Fawaz, Riyadh

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel with nice location
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 17 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive experience! We're delighted to hear that you enjoyed your time here. Your feedback means a lot to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 Excellent

makhdoom

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 25 mars 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had a comfortable stay at our establishment. Ensuring our guests' comfort is our top priority, and we are thrilled to learn that we succeeded in providing you with a pleasant experience.Your kind words serve as motivation for our team to continue delivering exceptional service to all our guests. Should you find yourself in the area again, we would be honoured to welcome you back for another enjoyable stay.If there is anything further we can assist you with or any specific feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out.Warm regards,SandyGuest Relations Agent

10/10 Excellent

Maria Venus

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient and affordable ☺️
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 23 mars 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you found our hotel to be both convenient and affordable. Providing value and convenience to our guests is always a top priority for us. We're glad that we could meet your expectations in this regard. Should you have any further feedback or if there's anything else we can do to enhance your experience, please feel free to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Best regards,SandyGuest Relations Agent

8/10 Bien

Chinar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 17 mars 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager