Hezelhof Hotel
Hotel voor gasten met huisdieren bij het congrescentrum in Dinkelsbühl met gratis ontbijt
Fotogalerie voor Hezelhof Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Segringer Str. 7, Dinkelsbuehl, BY, 91550
Over deze accommodatie
Hezelhof Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Luise & Luisenhof
Hotel Luise & Luisenhof
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 62 beoordelingen
De prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 14 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 39.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hezelhof Dinkelsbuehl
Hezelhof Hotel Dinkelsbuehl
Hotel Hezelhof
Hezelhof
Hezelhof Hotel Hotel
Hezelhof Hotel Dinkelsbuehl
Hezelhof Hotel Hotel Dinkelsbuehl
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hezelhof Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dinkelsbuhl en Hezelhof Hotel; het bezoeken waard!
Jan
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
BATTERY SUPPLIES NV
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in a wonderful town
BATTERY SUPPLIES NV
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Lauren
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grote kamer in het centrum
Lauren
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
M, Netherlands
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recently modified modern stylish Hotel.
M
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Gerda, Nederland
6 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in prachtig middeleeuws stadje.
Gerda
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Iuliana, Rio de Janeiro
12 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming little hotel
Iuliana
10/10 – Uitstekend
Leo, Hoofddorp
18 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in middeleeuws stadje
Leo
10/10 – Uitstekend
Yvonne
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eberhard
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eberhard
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andre
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Andre
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anders
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Stig
23 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stig
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Oddvar
9 jun 2025
Oddvar
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Hansjuerg
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hansjuerg
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sascha
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sascha
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maritoni, Santa Ana
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maritoni
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John, New Smyrna Beach
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thomas
31 jan 2025
Thomas
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Isabel, Berlin
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Isabel
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Reiner
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiner
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Peder
25 nov 2022
Peder
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Marc
4 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
2 nachten verbleven in september 2022








