Hotel Maxim
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in De Panne
Fotogalerie voor Hotel Maxim





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Comfort eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een iPod-dock
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Plasmatelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een iPod-dock
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Maxim ligt vlak bij het strand in De Panne. Bezoek Spaans Paviljoen en Sint-Karelsmolen, enkele lokale bezienswaardigheden. Als je wilt genieten van de prachtige natuur, ga dan naar Strand van Malo-Les-Bains en Schipgatduinen. Plopsaland De Panne en Cabourduinen zijn ook een bezoek waard.

Toeristenlaan 7, De Panne, 8660
In de buurt
- Strand van De Panne - 7 min. wandelen - 0.6 km
- Paul Delvaux Museum - 3 min. rijden - 1.7 km
- Plopsaland De Panne - 5 min. rijden - 3.0 km
- Strand van Koksijde - 5 min. rijden - 3.6 km
- Cabourduinen - 8 min. rijden - 6.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Patisserie Antoine - 2 min. wandelen
- Robinson - 3 min. wandelen
- Rosseel bvba - 3 min. wandelen
- Aux Caves d'Artois - 2 min. wandelen
- cafe de kleine post - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Hotel Maxim
Gelijkaardige accommodaties

Hotel ibis De Panne
Hotel ibis De Panne
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 365 beoordelingen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 15 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Maxim De Panne
Maxim De Panne
Hotel Maxim Hotel
Hotel Maxim De Panne
Hotel Maxim Hotel De Panne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Maxim
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 jul 2017
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Jenny, Zuid-Limburg
10 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima!
Jenny
10/10 – Uitstekend
nathalie
15 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bon souvenirs
nathalie
8/10 – Goed
Stéphan
11 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Stéphan
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 mei 2016
Negatief: Netheid, comfort kamer
deception
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
josette, Fourmies
10 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
josette
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer






