BozArt Hotel Boutique

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een wijngaard bij het shoppingcenter in Cusco met een wijnmakerij

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor BozArt Hotel Boutique

Ingang accommodatie
Trap
Veranda
Superior driepersoonskamer | Luxe beddengoed, donsdekens, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer
Exterieur

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Twin Room Superior

  • 15 m²
  • Max. aantal: 4

Triple Room Superior

  • 16 m²
  • Max. aantal: 4

Double Room Standard

  • 14 m²
  • Max. aantal: 2

Double Room Standard

  • 15 m²
  • Max. aantal: 2

Double Room Standard

  • 15 m²
  • Max. aantal: 2

Triple Room Standard

  • 16 m²
  • Max. aantal: 3

Twin kamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 1 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room Standard

  • 14 m²
  • Max. aantal: 2

Double Room Economy

  • 12 m²
  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Afligidos St. 120, Centro Historico, Cusco, 8002

In de buurt

  • Coricancha - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Plaza de Armas - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kathedraal van Cusco - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Mercado San Pedro - 8 min. wandelen - 0.8 km
  • Sacsayhuaman - 20 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station San-Pédro - 10 min. wandelen
  • Cusco (CUZ-Internationale luchthaven Alejandro Velasco Astete) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Los Toldos Chicken - ‬3 min. wandelen
  • ‪Three Monkeys Coffee Company - ‬2 min. wandelen
  • ‪Café Maruri - ‬1 min. wandelen
  • ‪Catfetín - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cafe Ayllu - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

BozArt Hotel Boutique

Hotel vlak bij Plaza de Armas
Mercado San Pedro is niet ver van BozArt Hotel Boutique, waar gasten genieten van gratis ontbijt, een aangrenzende wijnmakerij en dagelijks een gratis receptie. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een terras en 2 koffiebars/cafés.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, bagageopslagruimte en vergaderruimtes
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, een kluis bij de receptie en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij BozArt Hotel Boutique bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Pillowtopmatrassen en donsdekens
  • Designer toiletartikelen en badkuipen of douches
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Privétuinen, kookplaten en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.30 uur
  • 2 koffiebars/cafés
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Wijnmakerij

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Kookplaat

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10 per voertuig

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 10238549715
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen jonger dan 18 mogen in accommodaties in Peru doorgaans niet verblijven zonder een ouder, voogd of naar behoren gemachtigde verantwoordelijke. Het is mogelijk dat begeleidende volwassenen een identiteitsbewijs of andere geldige documentatie moeten voorleggen, zowel voor zichzelf als voor de minderjarige. Reizigers die met kinderen gaan reizen, dienen voor vertrek een Peruaans consulaat te raadplegen voor verder advies.
Op basis van de Peruaanse wetgeving zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen boven de PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden gedaan.
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.

Accommodatie ook bekend onder de naam

BozArt Hotel Boutique Cusco
BozArt Hotel Boutique
BozArt Boutique Cusco
BozArt Boutique
BozArt Hotel Boutique Hotel
BozArt Hotel Boutique Cusco
BozArt Hotel Boutique Hotel Cusco

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij BozArt Hotel Boutique?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent BozArt Hotel Boutique voor parkeren?

Bij BozArt Hotel Boutique zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij BozArt Hotel Boutique inchecken?

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij BozArt Hotel Boutique uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt BozArt Hotel Boutique een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 10 per voertuig.

Waar staat BozArt Hotel Boutique?

Dit hotel ligt in Historisch centrum, op 5 minuten wandelen van Palacio de Justicia en Plaza de Armas. Direccion Desconcentrada de Cultura Cusco en Museo Quijote liggen op enkele stappen afstand. Station San-Pédro ligt op 10 minuten wandelen en naar Station Cusco Wanchaq is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over BozArt Hotel Boutique

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 35 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Carlos

Okay. Meh

Nothing great.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

José, Canada

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serca a la plasa Central y todo los servicios Limpio Muy hamabñes
5 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Negatief: Personeel en service
The hotel is was ok although our room was on the first floor on the street and very noisy. What really annoyed me and why I will never go back was the receptionist tried to rip me off for 30 soles ( $10 ) when we asked him to call a cab. I assumed the 30 soles included the cab ride and when it did not I went ballistic and got my money back. Luckily we asked the driver before we left. A bad way to end our stay at a hotel that I would have given a 5 out 10 but now give it a zero.
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was horrible, very dirty, dusty, dark and bad customer service
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bueno limpio ordenado muy bien ubicado tranquilo serio
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Cori, Usa

Negatief: Netheid
There's portable heaters which sometimes they take out your room when you leave and have to consistently ask for it back as well as the towels, okay breakfast, room service would not clean everyday to me only 2/8days that we stayed there. Always needed toilet paper refill. They did help with taxi and safe lock at night and location is great walking distance to plaza de armas and coricancha.
6 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

DEBORA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Bom para dormir e ótima localização.

O hotel, conforme informado pelos outros hóspedes, possui uma localização ótima e perto da praça de armas. A equipe é muito gentil, e o café da manhã tem pão fresquinho (só encontrei neste hotel e fiquei em 4 hotéis). O wi-fi funciona perfeitamente no quarto, o hotel é silencioso e a roupa de cama é leve e quente, havendo ainda um aquecedor portátil no quarto. O único ponto a melhorar seria o odor no banheiro e vazamento de água da privada. Em resumo, o hotel é bom e dormi super bem. Recomendo.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bom, mas podem melhorar

O hotel é um pouco antigo e seria interessante renová-lo, mas as instalações estão em bom estado de conservação. Os funcionários são cordiais. O café da manhã é aceitável pra comer pouca coisa, pois tem poucas opções. O melhor dele é a localização. O pior é que só tem um ventilador de teto, sem calefação ou climatizador.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Jenny Haydee

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

leslie, mexico

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mala experiencia

No tenían agua caliente, colchón terrible, algo sucio y con arreglos por todos lados
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Maribel, san francisco, ca

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pictures can deceive

No elevator. Very steep steps. Very freezing cold room, no insulated at all. No extra blankets. Not toiletries, not enough toilet paper. Only one channel on tv, most of the time none at all. WiFi most of the time useless.
6 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mala experiencia

Me explicaron que la compra hecha a través de Hoteles.com la hacen por medio de Expedia quien cobra un porcentaje adicional, la tarifa pagada correspondia a la peor de las habitaciones en un tercer piso sin comodidad alguna, ni siquiera funcionaba bien la llave de ingreso, no había toalleros , a la segunda noche después de pasar un frio increible hubo que exigir un termo radiador que en primera instancia no funcionaba vino malogrado y fue reemplazado gracias a la diligencia de la señorita recepcionista que hace de todo.... solo hay una persona en la recepción que se multiplica para hacer de todo. Es imposible coger WiFi en las habitaciones solo en el lobby , ademas fuimos testigos de que muchos huéspedes se quejaban de no tener agua caliente. El desayuno muy pobre y escaso.
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Aline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Boa opção em Cusco

O hotel é bem localizado, é possível fazer passeios a pé para os principais pontos turísticos de Cusco. Próximo ao hotel existem casas de câmbio, o que facilita muito. O hotel é visualmente bem bonito e organizado. O quarto é amplo e confortável, o sinal de wi-fi funciona bem. Quarto limpo e funcionários cordiais. O ponto menos agradável refere-se ao café da manhã, para os brasileiros acostumados com a variedade dos cafés no Brasil, é básico. Seria esse, o único item que poderia melhorar. Recomendo a estadia.
3 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

gustavo , Lima

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Olor en el baño

Lo bueno la ubicación y el desayuno que te ofrecen huevos a la carta, además es variado como los demás hoteles, tiene un lindo patio, agua caliente muy bien Lo malo Hotel viejo, mala limpieza, el baño olor horrible, solo para una noche
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

MC, San Jose, CA

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Cute hotel near Cusco Downtown

What a cute place!! It is 1 long block from Cusco Plaza De Armas, close to everything - banks, money changer, restaurants, bars, museums, etc. Staff are very friendly, and tries very hard to understand my broken spanish ;p It all worked out splendidly.
6 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place, convenient, good beds, good breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Dave

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Rip Off Foreigners!!

Horrible, you book on Hotels.com think I g you will pay a certain price. Then they take that price and multiply it by 3.5 soles per dollar. So instead of the 60 dollars I was supposed to pay, I ended up paying 70 dollars. I question it and they just say hotel policy.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Martha C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

excelente

me fue muy bien en el hotel, la ubicación es magnifica, cerca de todo, el personal muy agradable, en especial la sra Lida, tuve un accidente al bajar de Machupichu, al llegar al hotel me ayudaron, me sentí como si estuviera en casa. les agradezco inmensamente por su hospitalidad y cuidados. quedo inmensamente agradecida
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

AIRA GUISELLA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado, cerca a varios lugares de interés. Muy amables los de recepción, lo único que no me gustó es que la calefacción del dormitorio no es suficiente para el frío que hace.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Bien en general se debe mejorar servicios

Hotel bien ubicado y precio conveniente, servicios se pueden mejorar ya que no contamos con agua caliente el día que nos íbamos y en la espera ya que se había gastado el gas , perdimos el móvil a santa Teresa , se debe mejorar en la agilidad para mejorar este servicio lo demás estuvo bien para el precio
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

katie

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The hotel was located a short distance from the Plaza de Armas. The staff was friendly. The sheets were not clean, it was noisy, the staff was poor in helping or giving us recomendations and they charged more for the room than we were quoted. I would advise you to stay somewhere else. There are better places for the same price.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

Bom custo bebefício

Funcionários muito receptivos e prestativos. Cama e travesseiros confortáveis. Wi fi ruim, sobretudo nos quartos da frente do hotel, os quais também são muito barulhentos.