Hotel Boskamp
Hotel met gratis ontbijt in Bergisch Gladbach
Fotogalerie voor Hotel Boskamp





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Eenpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Loft laden

Loft
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Stay Inn Köln Leverkusen City
Wiesdorf
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Geluiddichte kamers
7.2 van 10, Goed, 23 beoordelingen
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Am Eichenkamp 1, Bergisch Gladbach, NRW, 51427
Over deze accommodatie
Hotel Boskamp
Gelijkaardige accommodaties

Kardinal Schulte Haus
Kardinal Schulte Haus
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Fitnessruimte
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 338 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.35 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Boskamp Bergisch Gladbach
Boskamp Bergisch Gladbach
Hotel Boskamp Hotel
Hotel Boskamp Bergisch Gladbach
Hotel Boskamp Hotel Bergisch Gladbach
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Boskamp
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
18 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
KORHAN
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KORHAN
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth every penny
Richard
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susan
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
SAORI
Zakenreiziger
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAORI
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
SAORI
Zakenreiziger
21 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAORI
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また行きたいホテル

Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met partner
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Lee Ann
Reisde met partner
15 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee Ann
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Christoph
Zakenreiziger
8 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christoph
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Michael
Zakenreiziger
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gerne wieder
Michael
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Peter, Viborg, Denmark
Zakenreiziger
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Patrick, Hamburg
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in december 2018

















