Hotel Ibn-Arrik
Hotel met gratis ontbijt en een binnenzwembad in Coimbra
Fotogalerie voor Hotel Ibn-Arrik





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
5 nov - 6 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Badjassen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Badjassen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Junior suite, 1 queensize bed laden

Junior suite, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Badjassen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Alexandre Herculano, 24, Coimbra, 3000-019
Over deze accommodatie
Hotel Ibn-Arrik
Gelijkaardige accommodaties

NH Coimbra Dona Inês
NH Coimbra Dona Inês
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 3 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: EUR 40.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 62789/AL
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ibn-Arrik Coimbra
Ibn-Arrik Coimbra
Ibn-Arrik
Hotel Ibn-Arrik Hotel
Hotel Ibn-Arrik Coimbra
Hotel Ibn-Arrik Hotel Coimbra
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ibn-Arrik
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 jun 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jacob
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met vriendelijk personeel
Jacob
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
maria
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
maria
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yves
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yves
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Helene
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helene
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cinthya
Reisde met een groep
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cinthya
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sylvie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vince
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vince
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hans
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Enrique
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una perfecta estancia de dos noches
Jose Enrique
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
robert
Reisde met partner
24 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
robert
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
José Eduardo
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
José Eduardo
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Rosa
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jeannine
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeannine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sharon, Simcoe
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Howard
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Howard
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Alona
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alona
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Yi, Boyds
Reisde met partner
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
John
12 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
John
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Jim
Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jim
1 nacht verbleven in september 2024








