Extérieur

Avis sur Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral

2.5 out of 5
Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral
5500 N Atlantic Ave, Cocoa Beach, FL

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 508 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 271 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 127 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 43 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 59 avis sur 1008." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Andrée

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
BEST PLACE PRIOR TO A CRUISE. SHUTTLE SERVICE TO THE PORT IS VERY ACCESSIBLE ($) AND CONVENIENT. SERVICE WAS VERY GOOD AN THE ROOM WAS CLEAN.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Days Inn Team le 22 avr. 2024
Dear Andree,Thank you very much for leaving us such a lovely review, much appreciated. We wish you a great time during your cruise and we hope you will stay with us again.Truly yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vieux mais parfait
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Days Inn Team le 8 mars 2024
Cher Patrick,Merci d'être resté avec nous et de nous avoir laissé une bonne critique. Nous espérons que vous nous rendrez visite à nouveau.Sincèrement,L'équipe de Julia et Days Inn

8/10 Bien

Lucie

Voyage en groupe
Good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Days Inn Team le 26 févr. 2024
Dear Lucie,Thank you for the good review. We hope to see you again.Julia and the Days Inn Team

6/10 Satisfaisant

Anne

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Days Inn Team le 20 mars 2024
Dear Anne,We are truly sorry you were not fully satisfied with your stay. Please let us know what went wrong, so we can do better in the future.Sincerely,Julia and Days Inn Team

8/10 Bien

CHRISTELLE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Days Inn Team le 5 janv. 2024
Dear Christelle,We are honestly interested in providing our guests with a perfect stay. What can we do in the future to make your stay with us rated 10/10? I would love to hear your suggestions for improvement. Truly Yours,

10/10 Excellent

Elodie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Days Inn Team le 5 janv. 2024
Dear Elodie,Thank you very much for the 10/10 review. We appreciate your feedback and we are looking forward to your next visit.Truly Yours,

10/10 Excellent

Sylvie, Ottawa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’accueil était exceptionnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Days Inn Team le 9 nov. 2023
Cher Sylvie,Merci de nous avoir laissé un avis. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous revoir.

8/10 Bien

Jean Luc

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Days Inn Team le 10 oct. 2023
Dear Jean Luc,Thank you for leaving us a nice review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again.

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Jean-Luc, Levis

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Personnel exceptionnel! Au déjeuner, la dame est aller nous chercher du beurre d’arachide dans-le l’hôtel d’à côté! Wow ça c’est du service!
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Days Inn le 31 août 2023
Chère Jena-Luc,Merci de nous avoir laissé une belle critique et de complimenter notre personnel.Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un bon séjour parmi nous et espérons vous revoir.

10/10 Excellent

Christine

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

gibert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien situé proche de la plage et restaurants. Piscine agréable Parking pour la voiture payant (10$ par nuit). Chambre propre mais vétuste (mobiliers).
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Days Inn le 15 mai 2023
Cher Gibert,Merci de nous avoir laissé une belle critique. Nous espérons vous revoir bientôt.Sincèrement,Julia

8/10 Bien

marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
bien situe
Séjour de 2 nuits en mars 2023

6/10 Satisfaisant

caroline

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en février 2023

8/10 Bien

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre est correcte mais mériterait un rafraîchissement et quelques rénovations comme porte entrée, clim bruyante. Toutefois, bel emplacement à proximité de la mer. Attention au ménage : moquette et quelque objets retrouvés sous le lit
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bonne localisation. Un peu vetuste mais propre. Piscine bien chaude. Personnel gentil.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 5 mai 2022
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires.

8/10 Bien

Régis

Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 5 mai 2022
Thank you for staying with us, Régis!

10/10 Excellent

Celine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qualité prix et emplacement pour la plage et le pier Cocoa Beach!
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 28 avr. 2022
Thank you for staying with us, Celine!

10/10 Excellent

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé. Grande chambre propre. Personnel courtois. Bon choix au déjeuner.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 24 mars 2022
Thank you for staying with us, Michel!

6/10 Satisfaisant

christian

Voyage en famille
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 24 mars 2022
Thank you for staying with us, Christian. Feedback is much appreciated and helps us understand what we can do to make stays better.

4/10 Médiocre

Franck

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 17 mars 2022
Thank you for staying with us, Franck. We apologize for any inconvenience experienced at our Days Inn. No feedback was left. It is important to lets us know of a guest's experience so we can improve future stays.

6/10 Satisfaisant

Frederic

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Notre chambre au days inn avait été donnée à d’autres clients. L’hôtel nous a transférés au Best Western qui devait être mieux. À notre arrivée, nous avons trouvé plusieurs morceaux de verre cassé sur le tapis. Plutôt dangereux. De plus, de l’eau nous tombait sur la tête lorsque nous étions à la toilette. Bref, très rudimentaire. Pour le volet ecoresponsable, l’emballage des aliments avec le stiromousse au déjeunée était terrible.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Days Inn by Wyndham Cocoa Beach Port Canaveral le 10 mars 2022
Au nom de toute notre équipe, je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous nous avez donnés pour mettre en œuvre des améliorations afin de nous assurer d'offrir une meilleure expérience aux clients à l'avenir. J'espère que vous envisagerez de rester avec nous à nouveau afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure.

10/10 Excellent

Hugues

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Nancy, clermont

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved this hotel clean great location across street from the pier. I would love to stay longer
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Nerissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff. Room was large and nice. Convenient to good restaurant.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

ashley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Shelley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was clean, bed was comfortable, friendly staff, easy check in and out. Breakfast options were limited but not terrible. Would stay here again.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 21 mai 2024
Dear Shelley,Thank you for staying with us and leaving us a great review. We are looking forward to welcoming you back.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Wendy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 21 mai 2024
Dear Wendy,Thank you for being our guest and a 5/5 review. We hope you will stay with us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good, clean, accessible, etc. I didn't like the breakfast - it could have been more substantial and better quality and the coffee was bad.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 20 mai 2024
Dear Michael,Thank you for staying with us and for a nice review.As an economy-branded hotel, we continually aim to strike the perfect balance between value and product and currently provide breakfast options that exceed the traditional continental offering that is seen in this hotel segment. With that said, we understand your concerns and while we strive to provide a diverse selection; we regret we fell short on this occasion.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good breakfast and friendly staff.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 22 mai 2024
Dear Jean,Thank you for being our guest. We are pleased you enjoyed our breakfast and customer service. We hope to see you again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en couple
This was vey convenient for a one night stay, but I probably wouldnt stay any longer than that. Our bed was a full size and not the advertised queeen we paid for. Room floor and bathroom floor were very dirty. Had to throw my socks away they were so filthy from walking in the room. Otherwise, the staff and all were great.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 21 mai 2024
Dear David,Thank you for your recent stay and feedback. Please accept our sincere apologies for your room wasn't properly inspected, this should never happened. I can reassure you the room you stayed in had a queen-size bed. Thank you very much for complimenting our staff, much appreciated.Sincerely,Julia and Days Inn Team

6/10 Satisfaisant

Rayford, SAN DIEGO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I found it to be a unique place to stay due to the nearby beach & pier with dining refreshments.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 20 mai 2024
Dear Rayford. Thank you for your recent stay and feedback. We are happy you enjoyed the beach, pier, and fine dining. We hope you will stay with us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

carol

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 21 mai 2024
Dear Carol,Thank you for letting us know you enjoyed our property. We hope you will visit us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

8/10 Bien

Jim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were very nice. Breakfast attendant was super nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 16 mai 2024
Dear Jim,Thank you for staying with us and complimenting our Front Desk and Breakfast employees. We hope to see you again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Rafael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very helpful
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 14 mai 2024
Dear Rafael,Thank you for complimenting our staff. We are happy to hear you had a great stay with us and we hope to see you again.Truly yours,Julia and Days Inn Team

4/10 Médiocre

Celia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I saw a roach in the room within a few hours of checking in. Also, when I called the front desk from the hotel phone no one answered. Due to the front desk not answering, I had to go out and find the housekeeper each time I needed clean towels. Nonetheless, the staff (housekeepers and groundskeeper) were excellent individuals.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 14 mai 2024
Dear Celia,Thank you for complimenting our Housekeeping and Groundskeeping staff, much appreciated.We sincerely apologize for any discomfort you experienced during your recent stay with us. Your feedback is incredibly valuable to us as we continuously strive to improve our services.We want to assure you that maintaining a clean and comfortable environment for our guests is our top priority. It's disappointing to hear that your experience did not reflect the high standards we aim to uphold.We addressed the issues with the appropriate departments.Sincerely,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 14 mai 2024
Dear Lisa,Thank you for staying with us and for the 5/5 review. We hope you will visit us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

6/10 Satisfaisant

Hendricus

Voyage en famille avec de jeunes enfants
De kamer is tijdens ons verblijf van 2 nachten niet tussen tijds schoongemaakt. Verder was het een prima hotel op een goede locatie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 14 mai 2024
Beste Hendrikus,Bedankt voor uw recente verblijf en feedback. Onze schoonmaakafdeling wordt verondersteld de kamers dagelijks schoon te maken, tenzij er een bord 'Niet storen' staat. Onze oprechte excuses dat uw kamer niet goed wordt bezocht. Als u ons opnieuw bezoekt, bel dan meteen onze receptie als er zich problemen voordoen. Het geluk van onze gasten is onze eerste prioriteit.Met vriendelijke groet,Julia en Days Inn-team.

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 14 mai 2024
Dear Deborah,Thank you for staying with us and for the 5/5 review. We hope to see you again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage en couple
We arrived after a two hour drive at 3:40pm. We were told we couldn’t check in until 4:00. There were about 5 others waiting to do the same. I’ve been to hundreds of hotels and have never been told that. Plus there were only 2 cars in the lot.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 9 mai 2024
Dear Michael,Please accept our sincere apologies for not checking you in early. This is a very uncommon situation for our property. We are investigating what caused the delay in the room cleaning service. We hope you will give us another chance. Once again, we are truly sorry for not delivering up to our standards.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

JOSEPH, Lehigh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Days Inn Team le 7 mai 2024
Dear Joseph,Thank you for your recent stay and feedback. We are sorry you were not fully satisfied with your stay. Please let us know what went wrong. Thank you in advance for your time. Sincerely,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Rosa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 7 mai 2024
Dear Rosa,Thank you for being our guest and leaving us an "Excellent" review, much appreciated. We hope you will stay with us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

8/10 Bien

Tammy

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 24 mai 2024
Dear Tammy,Thank you for being our guest and leaving us a good review. We hope you will stay with us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team.

10/10 Excellent

Carla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Days Inn Team le 8 mai 2024
Dear Carla,Thank you for being our guest and leaving us a 5/5 review. We hope to see you again.Sincerely,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Brandon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean rooms located near everything.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Days Inn Team le 1 mai 2024
Dear Brandon,Thank you for staying with us and for the 5/5 review. We are happy to hear you enjoyed our property. We hope you will visit us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

10/10 Excellent

Amy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly and the location was great!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Days Inn Team le 1 mai 2024
Dear Amy,Thank you for being our guest and for leaving us a great review. We truly appreciate your compliment to our staff. We hope you will stay with us again.Truly Yours,Julia and Days Inn Team

8/10 Bien

Nathan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Our first room’s A/C was broken - making a terrible noise & we had to change rooms. The 2nd room was not as good in location.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Days Inn Team le 1 mai 2024
Dear Nathan,Thank you for your recent stay and the feedback. Please accept our sincere apologies for the malfunctioning AC and relocation due to it. We placed you in the best room we had available and we are truly sorry it was not the same location. We hope you will give us another chance in the future. Truly Yours,Julia and Days Inn Team

2/10 Horrible

Christie

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
no lights or electrical plugs in 3/4 of the room and they would not fix it
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Days Inn Team le 1 mai 2024
Dear Christie,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We understand how frustrating it can be to encounter electrical issues in your room. Please accept our apologies for the delay in resolving the problem.A breaker incidentally tripped, leading to the lack of lights and electrical plugs in most of the room. Our maintenance team was promptly dispatched to address the issue after consulting with their supervisor. We regret any inconvenience this may have caused.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Sincerely,Days Inn Team

4/10 Médiocre

stephanie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The desk person was super nice. The room had dirty dishes that were put away in the cabinets and the tv didn’t work.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Days Inn Team le 1 mai 2024
Dear Stephanie,Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your recent stay. Please know that we take your feedback seriously and are committed to addressing the issues you experienced.At our hotel, we strive to provide exceptional service and a comfortable environment for all our guests. It's disappointing to hear that we fell short of our usual standards during your visit.Rest assured, we have thoroughly reviewed your experience with the team member responsible, as we believe in the importance of ongoing coaching and counseling to ensure our staff fulfills their potential and maintains our high standards of cleanliness and functionality.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the outstanding experience that our guests typically enjoy.Sincerely,Days Inn Team