ABode Canterbury

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 3 minuten stappen van Kathedraal van Canterbury

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Sportschool
  • Ontbijt beschikbaar
De huidige prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Badjassen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(20 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Luxe suite

Hoogtepunten

Een terras
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

8,2 van 10
Zeer goed
(52 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

8,4 van 10
Zeer goed
(35 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
30-33 High St, Canterbury, England, CT1 2RX

In de buurt

  • Marlowe Theatre - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Kathedraal van Canterbury - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Westgate Gardens - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Westgate Gardens and Towers - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Canterbury Christ Church University - 7 min. wandelen - 0.7 km

Lokaal vervoer

  • Canterbury West Station - 9 min. wandelen
  • Luchthaven Gatwick (LGW) - 82 min. rijden

Restaurants

  • ‪Prezzo - ‬1 min. wandelen
  • ‪Caffè Nero - ‬1 min. wandelen
  • ‪The Old Weavers House - ‬1 min. wandelen
  • ‪Creams Cafe Canterbury - ‬2 min. wandelen
  • ‪Garage Coffee - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

ABode Canterbury

Hotel met een chique stijl niet ver van Kathedraal van Canterbury
Overweeg een verblijf bij ABode Canterbury en geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum. Het plaatselijke restaurant Brasserie Abode serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en snelle uitcheckservice
  • Een feestzaal, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
  • Een lift, conciërgeservice en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten laten hoge cijfers zien voor het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 72 kamers zijn individueel ingericht en bieden leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beveiligde onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (GBP 25 per nacht)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: GBP 8 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • AB Champagne Bar
  • Brasserie Abode

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1600
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 20 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
2 in totaal
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer GBP 8 per persoon
  • Betaald parkeren (openlucht): GBP 25.00 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het ontbijt is op zondag tussen 08.00 en 11.00 uur beschikbaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

ABode Canterbury
ABode Hotel
ABode Hotel Canterbury
Canterbury ABode
Abode Canterbury Hotel Canterbury
Canterbury Abode Hotel
ABode Canterbury Hotel
ABode Canterbury Hotel
ABode Canterbury Canterbury
ABode Canterbury Hotel Canterbury

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ABode Canterbury?

Ja, bij dit hotel zijn honden toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van GBP 20 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij ABode Canterbury?

Vandaag, 19 dec. 2025, kost een verblijf bij ABode Canterbury van één nacht voor twee volwassenen op 1 jan. 2026 min. € 89,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost GBP 25.00 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij ABode Canterbury inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij ABode Canterbury uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat ABode Canterbury?

Dit hotel ligt in het centrum van Canterbury, op 5 minuten wandelen van Beaney House of Art & Knowledge en Kathedraal van Canterbury. Weaver's House en St. Peter's Anglican Church liggen op enkele stappen afstand. Canterbury West Station ligt op 9 minuten wandelen en naar Canterbury East Station is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over ABode Canterbury

8,4

Zeer goed

9,0

Netheid

9,4

Locatie

8,8

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 493 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 282 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 158 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 59 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1013 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are just fine, nothing speci
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Willemina

Reisde met een groep
Nice room in the center. Big bed, good matras. Good breakfast. Not enough parkingplaces.
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Anjo

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All in all low comparing to the other hotels we used in the UK. Parking turned out a real and expensive problem. Low service in bar, low and expensive breakfast. Oldfashioned type of hotel - not in a positiv way!
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Jacobus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Afschuwelijk uitzicht en mager ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Heerlijk centraal. Vriendelijk personeel. Goede matras, dus lekker geslapen.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

geert

Positief: Netheid, personeel en service

ondermaats

Dit was één van de mindere hotels waar ik al verbleven heb. Ik heb de indruk dat ze dringend eens moeten vernieuwen. De locatie is top. De lobby (onthaal) en bar is goed. Het personeel is vriendelijk. Tot daar het positieve. De kamer dat gaat iets gedateerd maar proper en alles is aanwezig, enkel de kast is sterk verouderd en sleepte om open te doen Badkamer totaal verouderd, wasbak liep het water zeer moeizaam weg. De foto op de site was zeker niet deze van onze badkamer, had onze badkamer op de foto gestaan was ik nooit geweest. Ontbijt echt slecht, is a la carte maar totaal geen kruiding.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
* Personeel heel erg vriendelijk. * Kamers schoon, toont erg fris * Negatief is het geluidsoverlast zowel van buiten (als de ramen open zijn) als van binnenuit (bovenburen)
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Uitstap badkamer en licht op gang in de nacht is hinderlijk zichtbaar in slaapkamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

alison

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little dissappointed with bathroom. needs bath removed & shower cubicle installed & either underfloor heating or warmer floor product. everything else about our stay was really great.
1 nacht verbleven in december 2025

4/10 – Matig

Jon

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Walls in room were paper thin, could hear next doors snoring and talking. No hot water in shower. Ran out of Gluten Free bread at breakfast.
2 nachten verbleven in december 2025

2/10 – Ontzettend slecht

david, Fetcham

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Such a shame. Lovely hotel in a central location. We had a lovely room on the top floor, but next to the restaurant's induction fan, which meant my wife barely slept all night. We mentioned to reception in the evening. Response was "we've never had complaints with this room before!" Not the attitude you would expect from reception staff. Manager said the induction fan would be switch off at 9.30, but it was on all night. Breakfast was over an hour wait in the morning too - hotel was fully booked and they couldn't cope. Management response to our complaint has been poor. Will prefer the Premier Inn next time - not worth the premium here - especially when you have to pay extra to park your car if you cant get in the tiny car park at the hotel.
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly and extremely helpful. The room was clean and had everything we needed, the comfort of the bed was exceptional, great nights sleep!! All in all a lovely stay and we would recommend the Abode in Canterbury.
1 nacht verbleven in december 2025

6/10 – Redelijk

Louis

Reisde met partner
Bed was too soft, bathroom too small for a 4 star hotel. Staff were friendly and check in and out were easy.
2 nachten verbleven in december 2025

6/10 – Redelijk

Claire

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly, the room was freezing on arrival, the plug sockets didn't work either side of the bed which was frustrating as like to have phone next to me and charging. Wanted to be able to have a drink in the bar after the panto but no where to sit, breakfast took forever
1 nacht verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Norman

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly and helpful, bed super comfy, however upon check in I was assured (I specifically asked) that one of the two rooms was a twin, it was not. Told the bed could be split, it could not. Only other twin was smaller room with disability bathroom that was not acceptable, so two adult daughters ended up sharing a bed. To top it off the fire alarm repeatedly malfunctioned through the night, midnight, 2 am, 4 am so zero sleep. My concern of a lack of functioning fire alarm did not appear to be shared so stopped phoning the front desk to enquire if we should be leaving rooms. Technician was apparently coming from Ipswich… On check out I was assured someone would be in touch to discuss but this has not occurred. Over £400 for 1 night + food and drink, definitely not value for money. On the topic of food, we also booked a Brasserie Lunch as a celebration but when we arrived at the hotel we were told brasserie wasn’t open for lunch and our meal was in the small bar area on a small round table. Again not great and not what we’d booked. Put a dampener on what was a very special family occasion.
1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

crisssy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Disappointing Stay – Standards Have Really Dropped We’ve stayed at this hotel several times, but this visit was extremely disappointing. From the start, our rooms were mixed up. The second room had a bed in two halves, leaving a gap that the mattress sank into, and the pillows were thin, grubby, and uncomfortable. When we returned to the room at 3pm, it still hadn’t been cleaned. The lady who checked us in seemed uninterested and barely provided any information unless we asked directly. To make things worse, on our second night the fire alarm went off intermittently until after 4am. No communication or updates were given to guests at any point. When we mentioned it to the manager in the morning, he was flippant and dismissive—apparently because he’d been called in at 3am. Unfortunately, we were the ones who paid for a completely disrupted night’s sleep. Breakfast service was poor as well. We waited 40 minutes just for coffee and had to get our own juice. Overall, the hotel has become grubby, the service has declined, and our experience was far below the standard we previously enjoyed. Sadly, I would no longer recommend staying here.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Julian

1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Charming hotel, lounge & brasserie. Front desk staff and restaurant staff were excellent. Breakfast was both delicious and plentiful. Our only complaint was the shower in our room had various temperatures that made it difficult to take a proper shower. Other than that, it was very good and would stay there again.
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Melanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Amy

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff, clean, comfortable room . Wardrobe a little small
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

ROBERT GEORGE

1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Cristian, Erith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn’t like the money that I paid for parking. Parking available was one of my criteria for choosing this hotel, but never had in my mind to pay 25 pounds for parking . Its a lot of money for parking.. Plus, the hotel not advertised for clients this to known. I checked in their website and it is not a word for parking payment. Very disappointing for a four star hotel !
1 nacht verbleven in oktober 2025