Particuliere eigenaar

Radiant Nampo Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Busan, op enkele stappen van Nampodong Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Studio suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2

Suite

  • Max. aantal: 2

Deluxe Ocean Double(Dolby Atmos Room)

  • Max. aantal: 2

Family Room

  • Max. aantal: 3

Superior Twin

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
14 Junggu-ro 5beon-gil, Jung-gu, Busan, Busan, 48981

In de buurt

  • Nampodong Street - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Gukje-markt - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • BIFF Square - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Bupyeong Kkangtong-markt - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Vismarkt van Jagalchi - 5 min. wandelen - 0.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Jangalchi - 2 min. wandelen
  • Station Busan - 10 min. rijden
  • Busan (PUS-Gimhae) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪짚신 매운갈비찜 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Baskin-Robbins - ‬3 min. wandelen
  • ‪롯데리아 - ‬2 min. wandelen
  • ‪고기본 - ‬1 min. wandelen
  • ‪아수라 남포점 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Radiant Nampo Hotel

Hotel vlak bij Nampodong Street
Radiant Nampo Hotel ligt in de buurt van Gukje-markt en Vismarkt van Jagalchi en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Kamervoorzieningen
De 70 kamers bieden volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar van 15 tot 11 (KRW 15.000 per nacht)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en een toegangscode te ontvangen. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Contactloos zelfstandig inchecken bij deze accommodatie is alleen mogelijk via mobiele telefoon.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van KRW 50000 per huisdier, per nacht (maximum KRW 50000 per verblijf)
Alleen honden zijn toegestaan
Tot 8 kg per huisdier
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parking in de buurt: KRW 15000 per nacht (op 150 meter afstand; open van 15 tot 11)
  • Toeslag voor huisdieren: KRW 50000 per huisdier, per nacht, maximum KRW 50000 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Nationale beoordeling

De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Radiant Nampo Hotel Hotel
Radiant Nampo Hotel Busan
Radiant Nampo Hotel Hotel Busan

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Radiant Nampo Hotel?

Ja, bij dit hotel zijn honden met een maximumgewicht van 8 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van KRW 50000 per huisdier, per nacht.

Hoeveel kost een verblijf bij Radiant Nampo Hotel?

Vandaag, 26 nov. 2025, kost een verblijf bij Radiant Nampo Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 27 nov. 2025 min. € 35,57, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Radiant Nampo Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Radiant Nampo Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Radiant Nampo Hotel?

Dit hotel ligt in Nampo-dong, op 5 minuten wandelen van Nampodong Street en Gukje-markt. Ook Gwangbok-dong en BIFF Square liggen op 5 minuten wandelen. Station Jangalchi ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Nampo is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over Radiant Nampo Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 124 beoordelingen

9,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yagmur

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
the plug ins/ sockets didn’t work (only 2 worked out of the 8) no wifi in the room nor tv. Location was perfect
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Min Min

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
In terms of room cleanliness, location, and convenience, everything was perfect. However, the only improvement I would recommend the owner to do, would to be to reach out earlier to send a detailed instruction on how to get to you room after check in hours which is 3pm on that day so people know what to expect , other then that, everything was great, the bar was comfortable , the room was flawless, there was space to put the luggage, and the washroom was bigger then many I’ve seen and overall incredible.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Yorika

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーション、コスパ、コミュニケーションすべてが最高でした
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Alan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Near fish market and metro. Great views of the harbour. Good accommodation. Remote check in worked ok but was another hurdle at the end of a long day.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Blondy

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

minho

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ayhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immer wieder gerne
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Yuriko, Kobe

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
■CHECK IN 本来はExpediaのメッセージからLINE IDが届くが、 チェックイン時刻過ぎてから届く。 ホテルの一階にLINE IDのQRコード表示があるので、自分で友達登録してコンタクト取れるが、チェックイン時間前は一切連絡がないので、焦らずで大丈夫です。 ■部屋 部屋は十分きれい。 清掃はある程度行き届いており、ホテルより値段が安いので納得。 タオルはLINEで依頼しないと持ってきてくれない。 2人宿泊だったが、バスタオルは1枚しか持ってきてくれずちょっと不満。 ■アメニティ シャンプー、リンス、ボディソープはある。 コップなどなにもない。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Issei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン方法が独特です。 1階に掲示のある、QRコードから、LINE等でチェックインの連絡が必要。 予約内容を伝えると、チェックイン予定時間に、 部屋番号、暗証番号、エントランスの暗証番号、チェックアウト方法が通知されます。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

??

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Asuka

部屋の設備は比較的新しく、綺麗でした。
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
You need to be confident with KTalk.WhatsApp and Line. It is self check in with texting on KTalk app.You confirm 24hours before and they are suppose to send you a txt with room and door code 2.30pm the day of your stay. Problem is they didn’t send anything! We sent a txt on KTalk but they didn’t reply until an hour and a half later at almost 5pm. Luckily we found the Radiant box room on the 5th floor you can ring the doorbell all you want, nobody is there! But it had alternate QR codes for contact through What’s App. No answer to our call but they at least txted 15minutes later. They won’t send details on email either. If we didn’t have access to a second app or QR code we would have been very distressed. We don’t speak Korean. The glib apology for the inconvenience was Sorry we will try harder next time. The room however was clean It has NO crockery, cups or cutlery. You cannot use the washer or stove The only thing you get besides bed linen is kettle,soap,towels and toilet paper. Very spartan living but good beds,view and showers.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower was great, had a large tv, view was great, comfy bed.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sertac

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

MAKOTO

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
どこに行くのにも便利な位置にあるため、利便性は非常に良い。部屋もキレイに清掃がされており、窮屈な感じはない。ラインで要望などわからないことを聞くとすぐに返事をくれ、対応も良い。チェックインは初めて利用する人には難しく、改善を要望したい。
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent stay!

Clean and comfortable, shower is awesome. The apartment is right in the center and close to metro. Fridge a bit smelly. Only thing they should improve is the communication for the check in, they should have known it was impossible for them to send their email address via hotels.com. Overall is excellent, will highly recommend it to everyone.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Masahiro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

友人、家族旅行に最適。

チェックインは無人でオートテックインなので事前に情報を入手しておく。繁華街内なので徒歩圏内で食事、買い物は便利。上層階だったので海の眺めも良く、部屋は清潔。地下鉄の駅にも近いので、移動、観光も楽。
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Sangyun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가성비최고..

베개가 좀 높은거빼고는 모든게 괜찮았습니다. 자갈치역 근처 최고의 가성비 호텔이지 않을까 싶어요. 직원분들도 친절하고요.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

kyoungsim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치도 좋구 뷰도 좋구 숙소상태도 좋구 다음에 또 오겠습니다
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Ellie

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really can’t recommend staying here. From the moment we arrived, it was a letdown - there was a long black hair on the yellow chair, followed by more in the bed, which immediately made the place feel unhygienic. Communication was bad too; we had to message multiple times just to get check-in details, and the staff were rather unhelpful and unfriendly throughout. For tourists, receiving instructions for check-in at the exact time of check-in is just not acceptable - it was very stressful, especially with patchy internet signal. The room itself is tiny, much smaller than the photos suggest. There wasn’t even space to open one suitcase comfortably, let alone two. The blinds don’t cover the windows properly - they are several inches too short, so light flooded in at night, making it hard to sleep. We weren’t given any instructions about Wi-Fi or air conditioning either, so these were challenging to work out. Check-in was frustratingly rigid, they wouldn’t let us in even a minute early, despite knowing we were waiting and the room clearly being ready. On top of that, the luggage storage room was left unlocked and totally unsecured. Anyone could have walked in and taken our bags. Basic amenities were lacking in the room - half the plug sockets didn’t work, the hairdryer overheated within a minute, and overall, it just felt like the bare minimum was done. If you’re looking for a more vibrant area with better restaurants and bars, you’re better off staying near Gwangalli Beach.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

KAITO

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
非常にロケーションがよくコスパがいいホテルですが、普通のホテルではないので不便な点もあります。 アリーチェックインに対応していのと、洗濯機や調理器具があるのに使えないこと。電子レンジがないこと、カップなどがなくて、アメニティが足りないことなどはマイナスポイントでした。 でもいい部屋に安く泊まることができたので満足しています。
3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hayato

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
I arrived late and the reception was closed.There was no response, and the next time I called, it went to voicemail.I was told to contact the contact person to confirm.In the end I couldn't stay.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Hiromi

2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

CHIHIRO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
立地と眺望は良かったですが‥‥ 部屋の棚に前宿泊者のパンツが入っていました(とても臭い)キッチンスペースの下の棚には空き缶や空きペットボトルのゴミが入っていました。きちんと清掃しているのでしょうか?エレベーターは部屋数に対して少なくボタンを押してもなかなか来ません。
2 nachten verbleven in april 2025