BoHo BreeZe

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Brighton, op wandelafstand van Brighton Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor BoHo BreeZe

Exterieur
Superior suite, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer | Kamervoorziening
Lobby
Divers
Deluxe eenpersoonskamer, en-suite badkamer | Kamervoorziening

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Superior suite, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ventilator
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Standaard tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Open haard
Verwarming
Flatscreentelevisie
Droogkast
Verwarming met klimaatregeling
Een ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy suite, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer (Family Bunk bed)

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een ventilator
Een bed met traagschuimmatras
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Executive suite, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een ventilator
Een bed met traagschuimmatras
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Comfort eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Droogkast
Een ventilator
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Verwarming
Droogkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een espressoapparaat
Een waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een bed met traagschuimmatras
Een ventilator
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
17 Charlotte St, Brighton, England, BN2 1AG

In de buurt

  • Brighton Beach - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Brighton Pier - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Brighton Dome - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Brighton Centre - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Jachthaven van Brighton - 3 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Hove Station - 7 min. rijden
  • Luchthaven Gatwick (LGW) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Al Forno Pizzeria - ‬3 min. wandelen
  • ‪Volks Bar & Club - ‬5 min. wandelen
  • ‪Seagull Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪New China - ‬4 min. wandelen
  • ‪My Coffee Story - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

BoHo BreeZe

Hotel vlak bij Brighton Beach
BoHo BreeZe ligt in de buurt van Brighton Pier en Brighton Centre en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij BoHo BreeZe bieden voorzieningen zoals gratis wifi.

Talen

Engels, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Virtuele receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Privébadkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Toeslag voor late check-in tussen 23.00 uur en middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen de 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je legitimatiebewijs aan de accommodatie te verstrekken
Je kunt hulp vragen aan een virtuele receptie

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van GBP 20 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Managementtoeslag: GBP 4.97 per persoon, per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor late check-in tussen 23.00 uur en middernacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij BoHo BreeZe?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 20 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij BoHo BreeZe?

Vandaag, 26 jul. 2025, kost een verblijf bij BoHo BreeZe van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 92,05, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent BoHo BreeZe voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij BoHo BreeZe inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Laat inchecken kan tussen 23.00 uur en middernacht. Hiervoor wordt wel een toeslag in rekening gebracht.

Tot hoe laat kan ik bij BoHo BreeZe uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat BoHo BreeZe?

Dit hotel ligt in Kemptown, op 10 minuten wandelen van Brighton Beach en Brighton Pier. Ook Volk’s Electric Railway en Queens Park liggen op 10 minuten wandelen. Brighton Station ligt op 23 minuten wandelen en naar Brighton (BSH-Brighton Train Station) is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over BoHo BreeZe

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 5 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Manuel Duarte

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property needs improvement: Toilet seat loose ,broken ! Shower head has been mended with some plastic material to avoid leaking (did not work) TV not working ,pillows we’re disgusting very dirty ,communication not so great . We were told that check in started at 4pm but when we got there at 04:30 pm the flat was still occupied,not good enough we’ve travelled all the way from London . Floor carpets very uneven and dirty looking ! Not staying there ever again and will not recommend to anyone! Thank you
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

John

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not book, you will have extra charges

Arrived had to pay extra fees that wasn’t told at time of booking All done over what’s app Room had not been cleaned from night before, Said they would get it cleaned but at 8pm offered us a room in another hotel 1.5 miles away But we’re at a gig During the night the roof leaked and soaked the floor
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kaitlin

We had high hopes when we booked this place. However before even arriving it became clear it was not going to be pleasant. The “hotel” first contacted me via WhatsApp without my permission or notice that I would be contacted that way. They just completely unsolicited without even identifying who they were messaged me on WhatsApp asking for photos of mine and my fellow guests’ identification. They then also told me I had to pay additional fees on top of what I paid through Expedia and sent me a link to do so. When I did not immediately respond to their messages, I received a call from this same number again through WhatsApp. I answered and let them know I was in the subway and might lose service. They began talking at me telling me the same thing I had already received the messages regarding and when I didn’t respond fast enough the person on the phone said “I guess you don’t want to talk to me” and then hung up on me. I could get past all of that if when we arrived, the room was nice. First of all, it was walk up only. They listed it as accessible and it was 1000% not. We had to lug our suitcases up 5, very narrow and steep flights of stairs to get to our room on the fourth floor. The room was tiny.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025