BoHo BreeZe

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Brighton, op 5 minuten stappen van Brighton Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

2,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Droogkast
Verwarming met klimaatregeling
Luxe beddengoed
Een ventilator
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een ventilator
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Verwarming
Droogkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een espressoapparaat
Een waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Comfort eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Droogkast
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een ventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Executive suite, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Een ventilator
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bed met traagschuimmatras
Een privébadkamer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Economy suite, en-suite badkamer (Family Bunk bed)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een ventilator
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bed met traagschuimmatras
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior suite, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een ventilator
Aparte slaapkamer
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
17 Charlotte St, Brighton, England, BN2 1AG

In de buurt

  • Brighton Beach - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • SEA LIFE Brighton - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Brighton Pier - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Brighton Royal Pavilion - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Brighton Dome - 12 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Hove Station - 7 min. rijden
  • Luchthaven Gatwick (LGW) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Legends - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Royal Oak - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Volks - ‬5 min. wandelen
  • ‪Seafood Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Happy Family - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

BoHo BreeZe

Hotel vlak bij Brighton Beach
Vlak bij Brighton Centre biedt BoHo BreeZe alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij BoHo BreeZe bieden voorzieningen zoals gratis wifi.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Virtuele receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Privébadkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Toeslag voor late check-in tussen 23.00 uur en middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen de 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je legitimatiebewijs aan de accommodatie te verstrekken
Je kunt hulp vragen aan een virtuele receptie

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van GBP 20 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Managementtoeslag: GBP 4.97 per persoon, per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor late check-in tussen 23.00 uur en middernacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij BoHo BreeZe?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 20 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij BoHo BreeZe inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Laat inchecken kan tussen 23.00 uur en middernacht. Hiervoor wordt wel een toeslag in rekening gebracht.

Tot hoe laat kan ik bij BoHo BreeZe uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat BoHo BreeZe?

Dit hotel ligt in Kemptown, op 2 km afstand van Brighton Beach en Brighton Centre. Ook Volk’s Electric Railway en Queens Park liggen op 10 minuten wandelen. Brighton Station ligt op 23 minuten wandelen en naar Brighton (BSH-Brighton Train Station) is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over BoHo BreeZe

Beoordelingen

2,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 13 beoordelingen

2,6/10

Netheid

2,4/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

2,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serious safety issue – not suitable for families We stayed at Boho Breeze in Brighton with my young daughter. During our stay, she slipped in the shower and fell against a sharp exposedmetal edge on the shower frame. This caused a painful injury and bleeding, and we had to seek hospital treatment. This should never happen in a family hotel. The bathroom is unsafe, especially for children. I would not recommend this property to families until the shower design is changed and made safe.
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

予約しないほうがいいです

このホテルは無人ホテルです。チェックインもオンラインでするように指示されます。しかもやり取りはWhatsAppアプリでのみできます。 また宿日者全員のフォトIDを送るように求められ、オンラインで送ることに抵抗があると伝えたが、それについては触れずにとにかくWhatsAppでチェックインするよう求められます。 渋々、パスポート番号を消して画像を送信したところ、チェックインは完了し、入口の暗証番号、部屋番号、部屋の暗証番号を教えてもらえます。 その後、案内された部屋に入室したところ、部屋の清掃がされておらず、シーツやタオルは床におちたまま、前宿泊者のゴミもそのままの部屋でした。 さすがに部屋を変えてもらいたいと連絡したところ、約1時間程待たされ、ようやく別の部屋に案内された。 そちらの部屋はベットと部屋の清掃はされていたが、恐らくバスルームの清掃はされておらず、前宿泊者のゴミがゴミ箱に残っていました。 とにかく運営側の人間がサイトにいないので、トラブル対応に時間がかかる、清掃のレベルが最低なので、こちらは予約しないことをオススメします。 受けられるサービスと支払う料金の釣り合いがとれません。
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dolapo

4 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

IVS

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor Management

I had booked this hotel a couple of days before and on the day they called me to canceled the booking and could not give me a reason why. I'm still waiting for a refund
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sarfraz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Manuel Duarte

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property needs improvement: Toilet seat loose ,broken ! Shower head has been mended with some plastic material to avoid leaking (did not work) TV not working ,pillows we’re disgusting very dirty ,communication not so great . We were told that check in started at 4pm but when we got there at 04:30 pm the flat was still occupied,not good enough we’ve travelled all the way from London . Floor carpets very uneven and dirty looking ! Not staying there ever again and will not recommend to anyone! Thank you
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

John

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not book, you will have extra charges

Arrived had to pay extra fees that wasn’t told at time of booking All done over what’s app Room had not been cleaned from night before, Said they would get it cleaned but at 8pm offered us a room in another hotel 1.5 miles away But we’re at a gig During the night the roof leaked and soaked the floor
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kaitlin

We had high hopes when we booked this place. However before even arriving it became clear it was not going to be pleasant. The “hotel” first contacted me via WhatsApp without my permission or notice that I would be contacted that way. They just completely unsolicited without even identifying who they were messaged me on WhatsApp asking for photos of mine and my fellow guests’ identification. They then also told me I had to pay additional fees on top of what I paid through Expedia and sent me a link to do so. When I did not immediately respond to their messages, I received a call from this same number again through WhatsApp. I answered and let them know I was in the subway and might lose service. They began talking at me telling me the same thing I had already received the messages regarding and when I didn’t respond fast enough the person on the phone said “I guess you don’t want to talk to me” and then hung up on me. I could get past all of that if when we arrived, the room was nice. First of all, it was walk up only. They listed it as accessible and it was 1000% not. We had to lug our suitcases up 5, very narrow and steep flights of stairs to get to our room on the fourth floor. The room was tiny.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025