Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotell Nyboholm





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Economy tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Superior eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nyboholmsvägen 2, Ulricehamn, 523 37
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: SEK 300.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotell Nyboholm Hotel
Hotell Nyboholm Ulricehamn
Hotell Vandrarhem Nyboholm
Hotell Nyboholm Hotel Ulricehamn
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotell Nyboholm
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Axel
12 mei 2025
Axel
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Daniel
11 mei 2025
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gunilla
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunilla
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Patrik
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrik
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jan
2 mei 2025
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Robin
1 mei 2025
Robin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Evalena
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evalena
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Erika Betzaira
28 mrt 2025
Erika Betzaira
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mikael
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikael
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Anne Marie
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne Marie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jan-Ove
Zakenreiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan-Ove
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Claes
7 mrt 2025
Claes
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alltid bra på Nyboholm
Christian
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Lars
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Marie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Angelica
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angelica
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Claes
8 feb 2025
Claes
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Matilda
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Matilda
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Patrik
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrik
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tomas
17 jan 2025
Tomas
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas verkligen!
Jenny
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Magnus
30 okt 2024
Magnus
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024