Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sa Mola





Een gratis ontbijtbuffet, een terras en een tuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Sa Mola. Trakteer jezelf op wellness met een massage of een manicure/pedicure. Het plaatselijke restaurant met lokale gerechten, Sa Mola, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Je kunt er genieten van een kindermenu. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
1 okt - 2 okt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Panorama kamer (2+1) laden

Panorama kamer (2+1)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde veranda
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Panorama tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Panorama tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Panorama kamer (2pax) laden

Panorama kamer (2pax)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde veranda
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Panorama kamer (4pax) laden

Panorama kamer (4pax)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde veranda
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Superga, Bonarcado, OR, 9070
Over deze accommodatie
Sa Mola
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 180.00 per voertuig (retour)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor late check-in: EUR 15 als je incheckt tussen middernacht en 12.00 uur
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sa Mola Hotel Bonarcado
Sa Mola Hotel
Sa Mola Bonarcado
Sa Mola Aparthotel Bonarcado
Sa Mola Aparthotel
Sa Mola Hotel
Sa Mola Bonarcado
Sa Mola Hotel Bonarcado
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sa Mola
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Laura
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Laura
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
grazia
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
grazia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Peggy
Reisde met familie
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très agréable
Peggy
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ulrich
3 okt 2024
Ulrich
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Simone
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simone
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Nathalie
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Udo
7 jun 2024
Udo
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
FRANCISCO JAVIER
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCISCO JAVIER
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Virginia
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
213 camera degli orrori.




Virginia
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gabriele
Reisde met een groep
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriele
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Nathalie
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathalie
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
johnny
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
johnny
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Benjamin
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Michal
21 mei 2022
Michal
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
alessandro
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alessandro
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Stefano, Perugia
Reisde met familie
2 sep 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
MARIA ELENA
Reisde met familie
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIA ELENA
4 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Roberto
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfetto per visitare le spiagge del Sinis
Roberto
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Khadija
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le calme
Khadija
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019