Hotel Normandia Gold
Hotel voor gasten met huisdieren bij het congrescentrum in Bogotá met 6 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Normandia Gold





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Salvio Parque 93 Bogota, Curio Collection by Hilton
Chicó
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 328 beoordelingen
De prijs is € 138
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrera 71B No. 54-81 Normandia P.S, Bogotá, 7552196
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Habitel Prime
Hotel Habitel Prime
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Huisdiervriendelijk
9.0 van 10, Fantastisch, 1.457 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schoonmaakkosten: COP 10000 per persoon, per nacht (afhankelijk van de verblijfsduur en unit)
- Administratieve toeslag: COP 50000 per persoon, per nacht
- Toeslag voor beddengoed: COP 10000 per persoon, per nacht
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer COP 15000–25000 voor volwassenen en COP 15000–25000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 20000.00 per voertuig (retour)
- Borgsom voor huisdieren: COP 10000 per dag
- Toeslag voor huisdieren: COP 50000 per huisdier, per dag (maximum COP 50000 per verblijf), plus COP 10000 eenmalige schoonmaakkosten
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NORMANDIA GOLD
Hotel HOTEL NORMANDIA GOLD Bogotá
Bogotá HOTEL NORMANDIA GOLD Hotel
Hotel HOTEL NORMANDIA GOLD
HOTEL NORMANDIA GOLD Bogotá
HOTEL GOLD
GOLD
HOTEL NORMANDIA GOLD Hotel
HOTEL NORMANDIA GOLD Bogotá
HOTEL NORMANDIA GOLD Hotel Bogotá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Normandia Gold
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Vladimir S
2 mrt 2024
Positief: Netheid
Vladimir S
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Melany
Reisde met familie
10 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melany
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Valentina Alzate Gaviria
27 feb 2023
Valentina Alzate Gaviria
2 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Paola
Zakenreiziger
12 jan 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
No cumplen con lo que ofrecen
Paola
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Santiago
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Santiago
2 nachten verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Diego Elias
20 aug 2022
Diego Elias
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
robinson
2 mei 2022
robinson
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 mrt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service
Bem ruim
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ojooo.... Mucho cuidado viajeros con este hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Ximena
27 jan 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ximena
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
ESTHER YURLEY
20 jan 2022
ESTHER YURLEY
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Jose
19 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
2 nachten verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Arturo
29 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bait-and- Switch
Arturo
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Antonio
Reisde met familie
24 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Michael
19 okt 2021
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019