Central House Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Bogotá

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 25
14 nov - 15 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Central House Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Central House Hotel?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij Central House Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 14 nov. 2025 min. € 21,85, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Tegen een toeslag zijn er parkeerplaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik bij Central House Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Central House Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 13.00 uur uit te checken.

Biedt Central House Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van COP 40000 per voertuig.

Waar staat Central House Hotel?

Deze bed & breakfast ligt in Quinta Paredes, op 15 minuten wandelen van Avenida El Dorado en Corferias. Ook Nationale universiteit van Colombia en Parque Simón Bolívar liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Central House Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 65 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was prettig in omgang. Het ontbijt was lekker.
8 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

isabel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

One night stay

It's a good place to stay. Shared restrooms is a main thing. The noise starts early and you can hear it inside the room. The place is nice, comfortable and the people are really nice and helpful. The breakfast is not the greatest could be better.
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Ronny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centric, clean, safe, affordable, breakfast included. Bathrooms could be upgraded for the comfort of larger families staying over. Tyles used in the bathroom are very slippery and Bogota is experiencing water issues.
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

jose heberth

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Por el valor y teniendo en cuenta la ubicación, es aceptable. No se puede esperar más. Están realizando racionamiento de agua y no. Tienen servicio en las noches hasta las 6am. Además, no reciben tarjetas, solo efectivo y transferencia.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Lucho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Robson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poderia melhorar a questão do acústico, os como ficamos hospedado próximo a recepção pela manhã na troca de turno de funcionários falavam alto e rindo nos acordou, café da manhã também precisa melhorar opções !
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Josmairy

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel didn't have any water, apparently because of a planned interruption of the service in the city; so we arrived past midnight and couldn't even wash our hands, but no one notified us of this and when we went downstairs to ask the reception person was asleep on the couch and we decided to let them sleep and ask in the morning. In the morning the water had come back, but it wouldn't reach the third floor, so we had to use a bucket to flush the toilet. I understand that this is something that affects the whole city, but I would expect the hotel to have a plan B and provide for its guests and it would be nice if you could have a heads up at reception of what's happening. Besides this, we were put on the 3rd floor, which would be ok if the hotel had a lift and we didn't have a baby on a pram. The stairs look like an accident waiting to happen. We booked for 5 nights but decided to leave after the first night. The area around was nice and not too noisy.
5 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Francisco

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ofrecen servicio de parqueadero y al llegar, que no tenían disponible parqueadero, tocaba guardar el carro a 3 cuadras con pago adicional, al pagar el valor que decía en aplicación, resultan cobrando más dinero, indicando que el precio de la app le faltan unos recargos que ellos cobran
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivelisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great, cheap and well located

Since we arrived it has being perfect
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

juan jose, maracaibo

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

juan jose, maracaibo

6 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

HUMBERTO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hi
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

JOSE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Javier Esaú Rivera

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bueno el servicio, lastima que ofrecen parqueadero y no lo tienen
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Giuseppe

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El peor hotel en el que me he hospedado, la habitación es super pequeña, un solo conector y estaba pegado al techo, tuve que desconectar el televisor para poder usarlo y dejar mi celular arriba del armario para poderlo usar, el baño muy pequeño y de paso en el desagüe de la ducha habían pelos que eran de otra persona cuando me entregaron la habitación, la entregue al dia siguiente porque el hotel es una basura. NO SE LO RECOMIENDO A NADIE NI QUE LES REGALEN 1 MES DE HABITACIÓN. HE VIAJADO POR MAS DE 9 PAISES Y 20 CIUDADES, ME HE HOSPEDADO HASTA EN HOTELES CON MENOR ESTRELLAS Y ESTE ES EL PEOR DEL MUNDO, NO HAY AIRE ACONDICIONADO. RESERVE POR 3 NOCHES Y SOLO DURE 1 PORQUE ME SENTIA COMO UN PRESO DE LO ASQUEROSO QUE ES EL HOTEL. POR FAVOR NO SE HOSPEDEN EN ESTE HOTEL.

10/10 – Uitstekend

Liliana

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

hildebrando

3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Diana

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Alix

1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

LUIS

2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Xiomara del Carmen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las personas del Staff fueron muy amables conmigo y estuvieron dispuestos a ayudarme en los que necesitara, estoy muy agradecida.
6 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

HECTOR

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

NEYER GABRIELA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente atención en todo sentido de la palabra, el único detalle es la ventilación del cuarto es un espacio muy cerrado... Con un ventilador hubiese pasado desaparecido ese detalle.
2 nachten verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

2 nachten verbleven in oktober 2020