favehotel Padjajaran Bogor
Hotel met een spa en een 24-uurs receptie in Bogor
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor favehotel Padjajaran Bogor





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Cidangiang 1, Bogor, West Java, 16144
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

ibis Styles Bogor Pajajaran
ibis Styles Bogor Pajajaran
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 36 beoordelingen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
favehotel Bogor
favehotel Padjajaran
favehotel Padjajaran Bogor
favehotel Padjajaran Hotel
favehotel Padjajaran Hotel Bogor
favehotel Padjajaran Bogor Hotel
favehotel Padjajaran Bogor Hotel
favehotel Padjajaran Bogor Bogor
favehotel Padjajaran Bogor Hotel Bogor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over favehotel Padjajaran Bogor
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 dec 2023
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
P.L.W.
Reisde met partner
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
P.L.W.
10 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Guido
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alleen al voor de vriendelijkheid ......
Guido
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Stefan
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
10/10 – Uitstekend
johannes, Leeuwarden
31 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met goede service
johannes
4 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Prima hotel met toch een kanttekening.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
eric
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
eric
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Imam Fajri
18 mrt 2025
Imam Fajri
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Slamet
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slamet
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Richard
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Richard
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Abdallah
Reisde met partner
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Abdallah
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Sherif, Gaithersburg
11 dec 2023
Sherif
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Seungmin
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seungmin
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
ABDUL GHAFAR
Zakenreiziger
26 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ABDUL GHAFAR
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Edward
10 dec 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
16 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Mohammad
4 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammad
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Ali
1 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Ali
23 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Ali
Reisde met partner
31 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
MICHIHITO
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHIHITO
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
sri
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sri
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman dan tenang

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
ABDUL GHAFAR
Reisde met een groep
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My Stay
ABDUL GHAFAR
2 nachten verbleven in januari 2020