Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 329 avis sur 999." "
10 – Excellent
329
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 313 avis sur 999." "
8 – Bien
313
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 146 avis sur 999." "
6 – Satisfaisant
146
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 89 avis sur 999." "
4 – Médiocre
89
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 122 avis sur 999." "
2 – Horrible
122
7,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
2/10 Horrible
Gaetan
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
À l’accueil ma voiture est restée coincée entre deux voiture. J’ai demandé poliment ( du moins au début) au conducteurs de déplacer leur voitures. La personnes qui était devant s’est mise à faire démontrer de la nonchalance et n’a pas optempéré continuant une conversation au téléphone. J’ai demandé à la commis d’intervenir, plutôt que d’intervenir elle a préféré ignorer la situation.
Gaetan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 30 mars 2024
Dear Guest,We are sorry for the inconvenience caused to you. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en couple
16 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Pratique et accessible pour notre voyage mais le taux d’humidité etait tellement elever que meme le lit etait humide. Sinon toute etait parfait
Julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Desk manager le 19 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.
8/10 Bien
Joël
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien mais beaucoup de travaux ce sera mieux dans quelques mois
Joël
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Desk Manager le 22 août 2022
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Front Desk Manger le 26 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for letting us know about your stay with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Bon emplacement
La propreté laisse à désirée, air climatisé très bruyante
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Front Desk Manager le 24 août 2019
Dear Guest,
We're sorry you were unhappy. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thank you for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le service était rapide mais la propreté des lieux laissait à désiré.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Front Desk Manager le 23 juil. 2019
Dear Guest,
We're sorry you were unhappy with your stay. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Martine, Montréal
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grande chambre, propre, balcon privé, grande chambre de bain avec un grand bain et une douche séparée.
Martine
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Front Desk Manager le 5 nov. 2018
Dear Guest,
We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to your return visit next time you are in the area.
8/10 Bien
Sabine
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle surprise, chambre spacieuse avec balcon
Sabine
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Front Desk Manager le 28 oct. 2018
Dear Guest,
We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to your return visit next time you are in the area.
6/10 Satisfaisant
Dominic, Gatineau, Qc
10 août 2018
Les points forts : Propreté
Correct … Les installations manquent un peu d'amour. Belle piscine.
Dominic
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Front Desk Manager le 10 août 2018
Dear Guest.
We are in the process of making some positive changes to our hotel and property
8/10 Bien
Stephane
2 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Front Desk Manger le 3 août 2018
Dear Guest,
We are glad you enjoyed your stay with us. We are looking forward to your return visit next time you are in the area.
8/10 Bien
Mark
26 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good attentive staff...
Mark
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 28 mai 2024
Hello Mark,We appreciate your kind words about our attentive staff. We strive to provide exceptional service to all our guests. Your feedback is valuable to us for future improvements in our guest experience. Thank you for choosing to stay with us.
10/10 Excellent
vicky
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient, clean, easy access to the highways and the stores. Only thing negative about it was that the walls were thin.
vicky
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Manager le 23 mai 2024
Hello vicky,Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our location convenient and appreciated our cleanliness. We regret to learn of your experience with noise disruptions due to thin walls. Your comments are noted and will be shared with the relevant team for further review.
10/10 Excellent
Caron
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a very nice day. The staff was excellent. The room was nice.
Caron
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 22 mai 2024
Hello Caron,We are delighted to hear about your positive experience with our excellent staff and nice rooms. Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.
10/10 Excellent
John
19 mai 2024
Everything was good
John
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 22 mai 2024
Hello John,We're thrilled to hear you had an overall positive experience with us! If there's anything further you'd like to share or if we can assist in any way, please feel free to reach out. Your feedback is greatly appreciated.
8/10 Bien
Jaron
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Was nice first room was pretty clean but tub was disgusting so I requested a new room and they accommodated me without an issue.
Jaron
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 14 mai 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Barmi
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Barmi
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk Manager le 11 mai 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
2/10 Horrible
Jeanine
8 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jeanine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 9 mai 2024
Dear Guest,We would like to apologize for the inconvenience caused to you and your family. Thank you for letting us know,
8/10 Bien
Carol
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good place
Carol
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 9 mai 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Danielle
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in went smoothly and quickly
Danielle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 9 mai 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Debra
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Zachary
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There were plenty of restaurants nearby and a Wawa! It was very convenient and staff treated us great!
Zachary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Jennifer, Hampstead
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
3 mai 2024
Rough neighborhood
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Thank you for letting us know.
8/10 Bien
Juan
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient
Juan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest, We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Jared
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was very nice, staff was nice and also check in was very easy. Rooms are all outside access and that makes it really easy to get in and out
Jared
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know
10/10 Excellent
ROBIN
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a great place to stay in the area specially for the price. Breakfast variety was good enough and was kept up with as far as replenishing as guests were eating. Beds are really comfortable but are small
Clean, quiet and comfortable.
ROBIN
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Jennifer
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
was surprisingly spacious and modern inside the rooms. We had an outside balcony which was extra nice.
Jennifer
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
8/10 Bien
Lila A
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasantly surprised by the room. Modern, large and clean.
Lila A
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
2/10 Horrible
Troy
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Troy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Manager le 24 avr. 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Thank you for letting us know.
8/10 Bien
India
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was okay! Definitely needs deep cleaning.
India
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.
10/10 Excellent
Latoya
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great tub
Latoya
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest, We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Jorge
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Jorge
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 18 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Jonathan
13 avr. 2024
Jonathan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.
10/10 Excellent
Kabiru, Blackwood
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kabiru
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 13 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Ryan
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 11 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
8/10 Bien
Allen
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel room was very clean and the staff was very nice.
Allen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 11 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Maricela
7 avr. 2024
Maricela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for letting us know about your stay with us.
10/10 Excellent
Madeline
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very spacious room, modern, clean (only the floor was not that clean as shoe marks were visible), super comfortable beds, huge bathroom, silent location so we had a great sleep. Elevator was a plus!
Madeline
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,We are glad that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Juan
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good
Juan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Daniel
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
George
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's very well maintained. Good amenities and facilities. A great value
George
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
4/10 Médiocre
Jewell
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jewell
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Eileen
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and comfortable.
Eileen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 30 mars 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.
10/10 Excellent
Barry
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Emmanuel
Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 30 mars 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Tarrah
24 mars 2024
Tarrah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 16 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
8/10 Bien
Marco
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
The rooms were big and cleaned. The draws had dirt in them. The room sometimes smelled like cigarette, especially when the bathroom fan was on. Checking in was a mess, there was o ly one person there and he took about 20 minutes per guess. It took for ever to check in then it seems like the close the doors to the main lo by and it made things very crowded waiting on line in a crapped space.
Marco
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your experience at check in. We would like to apologize for the inconvenience this caused. Thank you for also letting us know about the smoke smell in the bathroom.
8/10 Bien
Abayomi
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Abayomi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 14 mars 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.
8/10 Bien
Abayomi
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Abayomi
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 13 mars 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.
2/10 Horrible
Alonzo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer service was not good and the layout of the property is very unsafe.
Alonzo
Réponse de Front Desk Manager le 6 mars 2024
Dear Guest,We would like to apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. We strive to provide the best customer service possible. In this instance we failed.
2/10 Horrible
Matthew
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I arrived at the property to check in and was told that I could not check In because the computers were down.
Matthew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 13 mars 2024
Dear Guest,We would like to apologize for any inconvenience that this may have caused you. It was out of our control due to maintenance being done on our system through Wyndham.