Salle de réunion

Avis sur Hotel Bristol Berlin

Hotel Bristol Berlin
Kurfuerstendamm 27, Berlin, BE

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 462 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 332 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 127 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 58 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 1001." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jamal

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Frank Ketterer le 8 juil. 2023
Dear Jamal,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope towelcome you once again as our guest in Berlin.With best regardsFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Amandine

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Frank Ketterer General Manager le 4 avr. 2023
Dear Guest, Many thanks for reviewing your recent stay.We regret reading that we could not convince you of our services, but really hope to welcome you again here in Berlin to convince you of the opposite. With kind regards

10/10 Excellent

Caty

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Frank Ketterer General Manager le 4 avr. 2023
Sehr geehrte Caty,vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung - wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt im Hotel Bristol Berlin hatten und hoffen Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße

10/10 Excellent

Mehdi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Super hotel, restaurant vraiment bon, service au top
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Frank Ketterer General Manager le 4 avr. 2023
Dear Mehdi, Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin. I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin. With best regards

10/10 Excellent

ARLETTE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous séjournons toujours à l’hôtel Bristol lorsque nous venons à Berlin. Sa situation sur le Kurfürstendamm, le confort et la propreté des chambres ( cette fois ci nous étions dans une grande chambre au 6 eme etage ) l’amabilité de son personnel nous plaisent
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de Frank Ketterer General Manager le 9 janv. 2023
Dear Arlette, Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin. I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin. With best regardsFrank Ketterer General Manager

10/10 Excellent

Benoit

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Frank Ketterer le 10 nov. 2022
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin.With best regardsFrank Ketterer General Manager

4/10 Médiocre

Bernard

Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Frank Ketterer le 10 nov. 2022
Lieber Bernard,herzlichen Dank für Ihre Bewertung und die hierfür investierte Zeit.Wir bedauern sehr, dass wir Sie leider nicht rundum vom Service des Hauses überzeugen. Für die Unannehmlichkeiten möchten wir uns bei Ihnen entschuldigen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder einmal im Haus begrüßen zu dürfen, um Sie rundum vom Service zu überzeugen. Mit herzlichen GrüßenFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Arlette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé d’un bon standing
Nous allons toujours dans cet hôtel , bien situé, agréable , personnel aimable
Séjour de 4 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Aymen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Nicolas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 Bien

Rohail

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Tout était parfait jusqu’a la gouvernante et vienne sonner et toquer à la porte toutes les 5min puis le téléphone qui sonne des 10h étant arrivée a 07h du matin après un long voyage. C’est un manque de respect
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

NDEYE COUMBA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

10/10 Excellent

Cindy, Paris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement chaleureux avec quelques personnels qui parlent francais. Chambre correspondant aux photos. Rien à ajouter
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Bristol Berlin Team le 28 févr. 2020
Dear Cindy, Many thanks for being our guest at Hotel Bristol Berlin, as well as for sharing your impressions with us. We are happy to read, that our house and especially our excellent service could live up to your expectations. Therefore, we would be happy to see you again very soon. With kind regards from Berlin, Your Bristol Berlin Team

8/10 Bien

AURELIEN

Séjour de 4 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Koch, Paris

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
La chambre 251 n'était pas au niveau d' un hôtel des cette catégorie.Le ménage n'était pas fait correctement. L'hôtel nous a transmis après réclamation dans chambre 545 tout nouvellement mis au niveau et d'une catégorie supérieure (exécutive).
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 2 janv. 2020
Dear guest, Many thanks for choosing Hotel Bristol Berlin and for giving us your honest feedback. We are very sorry to hear, that your first room could not convince you and can assure you, that this does not comply with our usual standard. We will certainly forward your remarks to the according department, to prevent this from happening again in the future and are glad, that our staff was able to offer you an upgrade. Further, please do not hesitate to contact us directly, should you have any other questions or remarks. With kind regards, Your Bristol Berlin Team

8/10 Bien

Olivier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bel hotel mais chambres à rénover
Nous avions deux chambres communicantes dont une vraiment très grande. Le mobilier est daté. Nous nous attendions à mieux pour un 5 étoiles. Sinon le hall, le bar les restaurants sont de grande qualité et la piscine agréable.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 2 janv. 2020
Dear Olivier, Thank you very much for staying at Hotel Bristol Berlin and for taking the time to write a review. We are delighted to hear, that our rooms, bar and restaurant, as well as the pool could convince you and are looking forward to having you with us again very soon. Kindest regards and a happy new year, Your Bristol Berlin Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne localisation avec accès direct au U Bahn et nombreux restaurants dans le quartier. Certains équipements sont un peu vétuste à l'hotel. Spa et piscine très biens.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 4 nov. 2019
Dear Guest, Many thanks for your visit at hotel Bristol Berlin and for your online review. We are glad to hear, that we could convince you with our outstanding location and you enjoyed the spa area to the fullest. Despite the small remarks, we hope to welcome you again in the nearer future and convince you with one of our modern rooms. Kind regards, Your Bristol Berlin Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambres un peu petites, salle de bain vieillissante avec problème d'odeur qui vient des tuyaux d'évacuation. Petit déjeuner proposé trop cher Pas de bouteille d'eau offerte à l'arrivée
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 23 sept. 2019
Dear guest, Thank you very much for staying at Hotel Bristol Berlin and for giving us feedback. We are very sorry to hear about your inconveniences and will forward your remarks to the according departments. However, we still hope, you were able to enjoy your stay at our house and we will have the chance to accommodate you again in the future. Kind regards, Your Bristol Berlin Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 4 sept. 2019
Dear guest, Many thanks for choosing Hotel Bristol Berlin for your trip to our beautiful city. We are delighted, that you had a pleasant stay and hope to accommodate you again very soon. With kindest regards, Your Bristol Berlin Team

10/10 Excellent

Josiane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de qualité
Belle expérience, Chambre familiale dans suite Petit déjeuner de rêve .
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 3 sept. 2019
Dear Josiane, Many thanks for staying at Hotel Bristol Berlin, as well as giving your feedback. We are glad, that you have enjoyed your time at our house and hope, that we will be able to welcome you again in the near future. With kindest regards, Your Bristol Berlin Team

10/10 Excellent

christelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Bristol Berlin Team le 23 août 2019
Dear Christelle, Many thanks for being guest at Hotel Bristol Berlin and rating us. We are glad to see, that you were convinced of the good quality, service and the excellent location of our house and hope to be able to accommodate you again very soon. Kindest regards, Your Bristol Berlin Team

10/10 Excellent

Lars

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jess

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
👍👍
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Frank Ketterer le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for your kind and warm words.It is a great pleasure for us that you made such a good impression and that you thoroughly enjoyed your time in our hotel.My entire team and I are already looking forward to welcoming you again as our guest at the Hotel Bristol Berlin.Until then, I'll stay with best regards from KudammFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Katsumi

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Frank Ketterer le 13 avr. 2024
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin.With best regardsFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

marisol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
No pareciera ser un hotel de categoría superior muchos de los restaurantes y bares del hotel cerrados El desayuno lo dan en un salón de eventos para la categoría de hotel esto no es aptos. Las personas de la recepción se ve que no tiene mucha experiencia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Frank Ketterer le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback on your recent stay.We are sorry to read that we were not able to completely convince you.You may have noticed that we already started renovation work.We are really looking forward to the results and the changes in the future and hope you do too.We would be happy to welcome you back at any time to convince you otherwise and win you over again.Best regardsFrank KettererGeneral Manager

4/10 Médiocre

marisol

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Frank Ketterer le 14 mars 2024
Dear guest,Many thanks for reviewing your recent stay.We regret reading that we could not convince you of our services, but really hope to welcome you again here in Berlin to convince you of the opposite.With kind regardsFrank KettererGeneral Manager

8/10 Bien

Sven

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir haben die Junior Suite gebucht welche allerdings schon ziemlich in die Jahre gekommen ist. Duschen ohne das Bad zu überschwemmen ist nicht möglich
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Frank Ketterer le 19 févr. 2024
Sehr geehrte Gäste,Wir möchten uns herzlich für Ihr Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt bedanken. Es tut uns leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen nicht vollständig erfüllen konnten. Wir sehen optimistisch in die Zukunft und sind gespannt auf mögliche Veränderungen, die Ihre Erfahrung bei uns verbessern könnten.Es würde uns außerordentlich freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen eine rundum positive Erfahrung zu bieten.Mit freundlichen GrüßenFrank KettererHoteldirektor

6/10 Satisfaisant

Kymani

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Frank Ketterer le 19 févr. 2024
Dear guest, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay. I am sorry to read that we were not able to convince you completely and hope that you are as excited as we are looking into the future and potential changes. We would be happy to welcome you back any time soon to convince you otherwise. Kind regards Frank Ketterer General Manager

8/10 Bien

Sunay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Frank Ketterer le 8 févr. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung - wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt im Hotel Bristol Berlin hatten und hoffen Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Anna

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Frank Ketterer le 31 janv. 2024
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin.With best regardsFrank KettererGeneral Manager

2/10 Horrible

John

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My stay at the Bristol Hotel was absolutely terrible!!
Réponse de Frank Ketterer le 30 janv. 2024
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your recent stay.I am sorry to read that the room did not exceed your expectations. I do apologize for all the inconveniences during your stay.We regret deeply that we could not convince you of our services, but really hope to welcome you again here in Berlin to convince you of the opposite.With kind regardsFrank Ketterer - General Manager

8/10 Bien

Frank

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uitstekend
Ondanks dat ik al om 11:30 uur mijn kaner in kon, ging het inchecken een beetje moeizaam. Maar desalniettemin heb ik een prima verblijf gehad.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Frank Ketterer le 30 janv. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your kind and warm words.It is a great pleasure for us that you made such a good impression and that you thoroughly enjoyed your time in our hotel.My entire team and I are already looking forward to welcoming you again as our guest at the Hotel Bristol Berlin.Until then, I'll stay with best regards from KudammFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Frank Ketterer le 23 janv. 2024
Dear guest,Many thanks for reviewing your recent stay.We regret reading that we could not convince you of our services, but really hope to welcome you again here in Berlin to convince you of the opposite.With kind regardsFrank KettererGeneral Manager

8/10 Bien

darren

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 30 janv. 2024
Dear guest,Thank you for your kind review. We appreciate that you took the time to write it.I am very happy to read that you had a good time with us and hope to welcome you back again soon.Best regardsFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Jelena

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 8 janv. 2024
Lieber Gast,herzlichen Dank für Ihre freundlichen und warmen Worte. Es ist uns eine große Freude, dass Sie einen so guten Eindruck gewonnen haben und die Zeit in unserem Hotel vollends genossen haben.Mein gesamtes Team und ich freuen uns schon heute, Sie alsbald wieder als unseren Gast im Hotel Bristol Berlin begrüßen zu dürfen.Bis dahin verbleibe ich mit besten Grüßen vom KudammFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 31 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin.With best regardsFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Ole Knut

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Solid og komfortabelt - god seng og mat
Eit gjennmført solid og komfortabelt hotell med triveleg personale, gode senger og god frukost. Frukosten blir servert i ein annan sal enn før, og han har vorte betre. Mykje for pengane her.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 27 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Hotel Bristol Berlin and we hope to welcome you once again as our guest in Berlin.With best regardsFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Assad

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 31 janv. 2024
Dear guest,Many thanks for reviewing your recent stay.We regret reading that we could not convince you of our services, but really hope to welcome you again here in Berlin to convince you of the opposite.With kind regardsFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Ottar Jon

Les points faibles : Confort de la chambre
Helt gjennomsnittlig.
Grei beliggenhet. Valgte dette hotellet fordi fruen ville ha badekar, det var ok. Spiste ikke på hotellet. For dem som liker madrasser harde som stein et dette et utmerket alternativ. ;)
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 27 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read you enjoyed your time in Berlin even though the hotel was not fully up to your expectations. We sincerely hope to welcome you again sometime soon to convince you of the opposite.With best regards, Frank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Dieter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 27 déc. 2023
Lieber Gast,herzlichen Dank für Ihre freundlichen und warmen Worte. Es ist uns eine große Freude, dass Sie einen so guten Eindruck gewonnen haben und die Zeit in unserem Hotel vollends genossen haben.Mein gesamtes Team und ich freuen uns schon heute, Sie alsbald wieder als unseren Gast im Hotel Bristol Berlin begrüßen zu dürfen.Bis dahin verbleibe ich mit besten Grüßen vom KudammFrank KettererGeneral Manager

10/10 Excellent

Silke

Mein Lieblingshotel in Berlin . Ich komme seit Jahren jedes Jahr hierher. Leider ist es im Umbruch . Gerade zur Weihnachtszeit war das " Reinhard's" so wunderschön beleuchtet . Das Restaurant gibt es nicht mehr . Wir haben SO oft dort lecker Kuchen gegessen und draußen am Kempinski- Eck gesessen . Geschichte , so wie es aussieht - sehr schade. Das komplette Hotel scheint bei laufendem Betrieb umgebaut zu werden . Bye bye " Kempi"😪
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 27 déc. 2023
Lieber Gast,Es ist schön, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns scheinbar vollständig genießen konnten. Es wäre uns eine Freude und Ehre, wenn Sie uns für Ihren nächsten Aufenthalt erneut wählen würden.Wir freuen uns schon sehr auf die Ergebnisse und die Veränderungen in der Zukunft und hoffen, Sie tun es auch.Bis dahin verbleibe ich mit freundlichen GrüßenFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Bodil

Voyage en couple
Very good located. But unfortunately the restaurant was closed which made us very disappointed. We had to deposit 150Euros , if we should use room service! A lot of money! The hotel seemed a bit shabby, not at it used to be. We have stayed there nine times before but we think this was the last time. Our junior suite had an old fashioned TV and the furniture had to be changed. We felt that the hotel not was what it used to be!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 27 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read you enjoyed your time in Berlin even though the hotel was not fully up to your expectations. I do apologize for the negative impressions you experienced.Of course I thank you for the constructive criticism and forwarded it to the department heads. We sincerely hope to welcome you again sometime soon to convince you of the opposite.With best regards, Frank KettererGeneral Manager

4/10 Médiocre

Amjad

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's absolutely not a 5 star hotel could 2 or 3 maximum. Room is very old nothing in it. The only good thing about this hotel is location
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 16 déc. 2023
Dear guest, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay. I am sorry to read that we were not able to convince you completely and hope that you are as excited as we are looking into the future and potential changes. We would be happy to welcome you back any time soon to convince you otherwise. Kind regards Frank Ketterer General Manager

8/10 Bien

eigil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 11 déc. 2023
Dear guest,Thank you for your kind review. We appreciate that you took the time to write it.I am very happy to read that you had a good time with us and hope to welcome you back again soon.Best regardsFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Henrik Frølund

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 11 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read you enjoyed your time in Berlin even though the hotel was not fully up to your expectations. We sincerely hope to welcome you again sometime soon to convince you of the opposite.With best regards, Frank KettererGeneral Manager

2/10 Horrible

Stephan

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles war schrecklich
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 10 déc. 2023
Lieber Gast,herzlichen Dank für Ihre Bewertung und die hierfür investierte Zeit.Wir bedauern sehr, dass wir Sie leider nicht rundum vom Service des Hauses überzeugen konnten.Für die Unannehmlichkeiten möchten wir uns bei Ihnen entschuldigen.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder einmal im Haus begrüßen zu dürfen, um Sie rundum vom Service zu überzeugen.Mit herzlichen GrüßenFrank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kempinski nedgradert til Bristol
Hotell var opprinnelig Kempinski Berlin, men nå heter Bristol Berlin og er under oppussing. Berømte Reinhardt Restaurant på Ku-damm er borte og fine dinibg på hotell er bort. Check-in var litt rotete, men check-out var bra. Revolving dør funkert ikke og vanlig dører var tungt å åpne. Dørmann var nesten aldri til stede. Fin basseng og bastue, og bra bar!!
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 10 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read you enjoyed your time in Berlin even though the hotel was not fully up to your expectations. I do apologize for the negative impressions you experienced.Of course I thank you for the constructive criticism and forwarded it to the department heads. We sincerely hope to welcome you again sometime soon to convince you of the opposite.With best regards, Frank KettererGeneral Manager

8/10 Bien

Rasmus

Les points forts : Propreté
Fornuftigt hele vejen rundt, men mangler finish.
Hotellet er vi kommet på, gennem 20 år og haft 100+ overnatninger der - desværre er niveauet ikke blevet bedre. Placeringen er i særklasse, men hotellet bære præg af at det er en smule træt og trænger til en renovering. Det er desværre ikke hvad det har været, og derfor finder vi nok nyt hotel i byen fremover.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 8 déc. 2023
Dear guest, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay. I am sorry to read that we were not able to convince you completely and hope that you are as excited as we are looking into the future and potential changes. You may have noticed, that we already started our renovation process.We would be happy to welcome you back any time soon to convince you otherwise. Kind regards Frank Ketterer General Manager

8/10 Bien

Anthony John

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bit shocked at the spa being a no clothes policy We there with my wife and everyone as there bits out I don’t think there’s any need for that and on my way back to my room I was told off for wearing no slippers . So it’s ok to flash your privates in the spa but not bare foot in the lobby
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 8 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Hotel Bristol Berlin.I am happy to read you enjoyed your time in Berlin even though the hotel was not fully up to your expectations. I do apologize for the negative impressions you experienced.In germany it is a well known policy to enter the sauna only without any textiles. I am sorry this disturbed you and your wife. We sincerely hope to welcome you again sometime soon to convince you of the opposite.With best regards, Frank KettererGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Litt sliten gammel storhet - potensial for bedring
Grei nok standard, men gammelt/noe slitt. Veldig parfymelukt etter rengjøring. Restaurant på hjørnet nedlagt/oppussing stort minus.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Frank Ketterer le 8 déc. 2023
Dear guest, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay. I am sorry to read that we were not able to convince you completely and hope that you are as excited as we are looking into the future and potential changes. We would be happy to welcome you back any time soon to convince you otherwise. Kind regards Frank Ketterer General Manager