Hotel Calasanz

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Molins de Rei

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Calasanz

Ingang accommodatie
Interieur
Restaurant
Netheidscriteria
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avda Barcelona 36-38, Molins de Rei, 08750

In de buurt

  • Camp Nou - 14 min. rijden - 15.1 km
  • Park Güell - 19 min. rijden - 20.4 km
  • Passeig de Gràcia - 19 min. rijden - 19.6 km
  • Plaça de Catalunya - 20 min. rijden - 20.3 km
  • Sagrada Família - 20 min. rijden - 20.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Molins de Rei - 2 min. wandelen
  • Metrostation Moli Nou - Ciutat Cooperativa - 9 min. rijden
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Frankfurt Cerveceria Chus - ‬10 min. wandelen
  • ‪Celtic Molins - ‬7 min. wandelen
  • ‪Pummaro - ‬10 min. wandelen
  • ‪Arenas - ‬1 min. wandelen
  • ‪El Molí - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Calasanz

Hotel in het stadscentrum
Overweeg een verblijf bij Hotel Calasanz en geniet van een terras, een koffiebar/café en een wasserij. Ga vooral lekker eten bij Calasanz, het restaurant ter plaatse. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een bar.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), rookvrije accommodatie en een lift
  • Gratis kranten, vergaderruimtes en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Calasanz hebben volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Catalaans, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.30 uur: EUR 9 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Calasanz

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 09.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.00 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Calasanz Molins de Rei
Calasanz Molins de Rei
Hotel Calasanz Hotel
Hotel Calasanz Molins de Rei
Hotel Calasanz Hotel Molins de Rei

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Calasanz?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Calasanz voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Calasanz inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Calasanz uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Calasanz?

Dit hotel in Molins de Rei ligt op 15 km afstand van Avinguda Diagonal, Camp Nou en Estadi Cornellà-El Prat. Ook Polytechnische universiteit van Catalonië en Coro, La Catedral liggen op 15 km afstand. Station Molins de Rei ligt op maar 2 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Calasanz

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 33 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ok

Très bien mais isolation des fenêtres à revoir
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Angeles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Para repetir

Muy buena ubicación. Limpio y agradable. Sin ruidos molestos. El restaurante de calidad.
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Maryury

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Maria del Carmen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hotel muy confortable, trato espectacular y muy céntrico
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Yolanda

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

JaumeBCN, Andorra

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación suficientemente amplia, cama grande y cómoda, mobiliario práctico, confortable y con todos los detalles necesarios,cuarto de baño completo, ducha fabulosa y amenities de calidad y más cantidad que los de otros muchos hoteles de, incluso, más categoria que éste, Magnífica relación Calidad-Servicio-Precio. El restaurante del hotel es MUY RECOMENDABLE.
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

jerome

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Hotel très bruyant

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Jörgen

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Viviana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy atentos !!! Y cómodo ! Recomendable
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Fina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was awesome 👌 area is great even though they are fixing the road we had a blast walking around.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel fuera de la urbe de Barcelona

Hotel acogedor, con muy buenas comodidades, desayuno buffet,limpieza,restaurante de cinco tenedores, y recepcionista amable,eficiente y de gran calidad humana.
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Yeney

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

morad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sympathique
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

mohsin

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Cristian Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente

Sin duda una experiencia muy agradable, habitaciones muy cómodas y calidad precio muy aceptable
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My partner and I came for his birthday, the rooms were clean but smaller than expected. The staff were all friendly, but even on photocopying our passports couldn’t match my name with the name on the screen, and asked if I’d made a booking. And even when I pointed out my name tried to give me someone else’s invoice. It also stated on the booking that breakfast was included - we ended up paying for breakfast. Good transport connections
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

DAVID

Negatief: Comfort kamer
Habitación pequeña
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Adriano

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rubbish service

I’m very frustrated I arrive in the hotel and he told me he has to find another hotel for me then he send me to another hotel. Because he said to me he has problem electric on for floor and he’s going to call a taxi to send me to another hotel then I wait 15 minutes When I am arriving here I am very disappointed and frustrated and tired I don’t know what should you do when I’m going to toilet to get a shower I’m very tired don’t have a nothing there so this make me sick and I don’t know the words what I can use . it but I will not stay here I’ll find another way but I want my money back The name of the hotel he sent me is hotel central He don’t have one star I had already contacted you on the 27th and I did not have any response I contacted you in this email from which your page directed me
3 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

fabian

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The mattress was very old and uncomfortable , there was no AC in the room so it was very hot the fridge was not working, the blanket was old and itching
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nickel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
3 nachten verbleven in april 2019