Maldà Singular Hotel
Barokke hotel met een 24-uurs receptie in Barcelona 
Fotogalerie voor Maldà Singular Hotel





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 – 
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 217
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Gerenoveerd in 2020
Traagschuim 
Een privébadkamer 
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (GRAN DELUXE) laden

Tweepersoonskamer (GRAN DELUXE)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Gerenoveerd in 2020
Traagschuim 
Een privébadkamer 
Alle foto's voor Exclusieve suite, 1 kingsize bed laden

Exclusieve suite, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Gerenoveerd in 2020
Traagschuim 
Aparte slaapkamer 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer del Pi , 5 , segundo piso, Barcelona, 08002
Over deze accommodatie
Maldà Singular Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Catalonia Portal de l'Angel
Catalonia Portal de l'Angel
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 161
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer EUR 13.5 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.  
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk) 
Accommodatie ook bekend onder de naam
CoolRooms Maldà Hotel Barcelona
CoolRooms Maldà Hotel
CoolRooms Maldà Barcelona
Maldà
CoolRooms Maldà
Maldà Singular Hotel Hotel
Maldà Singular Hotel Barcelona
Maldà Singular Hotel Hotel Barcelona
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maldà Singular Hotel
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,8
Locatie
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
sylvana raveena
Reisde met een groep
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sylvana raveena
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Kaia, Amsterdam
Reisde met een groep
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaia
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Wouters, Amsterdam
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wouters
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Erin
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
5 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
John
Reisde met familie
29 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Robert Kendall
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert Kendall
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Castor, Miami
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Castor
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Robert, atlanta
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fiby
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiby
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Alberto
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Alberto
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
María de la Luz Balbina
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
María de la Luz Balbina
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jaimee
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaimee
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Donn
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donn
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammad, NEW HYDE PARK
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammad
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Holly
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Herbert
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herbert
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Denise, Verona
Reisde met een groep, Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Denise
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Richard
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alyson
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyson
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marcia
Reisde met partner
5 okt 2025
Marcia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
2 nachten verbleven in september 2025








